Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Net nieuw
#26
Enzo Wrote:Sennheiser PX 200 II koptelefoon.
Bijzonder fijne prijs-kwaliteit verhouding.

Toevallig, gisteren ook een hoofdtelefoon gekocht: Philips SHP2000 voor 11,97 euro.
Was in aanbieding bij Makro, en meteen meegenomen. Had deze al jaren, maar was me onlangs kapot gegaan. Nergens meer te krijgen, tot ik m bij toeval zag liggen. Hele fijne, met warm en zacht geluid. Zit ook heerlijk.
Heb ook nog n Sennheiser HD202, perfect geluid.
Reply
#27
Swans - The Seer vinyl

Duur grapje. Maar ook oh zo sterk.
Reply
#28
Passen die nummers wel op 1 kant?
Reply
#29
3 vinyls. Maar wel gewoon 3 full length vinyl aan beide kanten. Heel vet.
Reply
#30
Cube curve
Reply
#31
Willie Wrote:Cube curve

U gaat sportief doen?
Reply
#32
Dat is wel het idee ja, kan ik de tijd in de sportschool weer gebruiken om weer spieren te kweken ;-)
Reply
#33
Besteld:

Cd's:
Eels - Wonderful Glorius
Amiina - Lighthouse Project

Boeken:
Haruki Murakami - Dans dans dans
Haruki Murakami - Slaap
Reply
#34
Gekregen van mijn vriendin:

Beatles - White album
Jimi Hendrix - The cry of love

Ze had het heel lastig gevonden, dus dat het geen Electric Ladyland is geworden zien we maar even door de vingers.
Reply
#35
http://www.vinylclub.nl/page/home kun je veel geld besparen als je regelmatig LP's/ CD's koopt.
Reply
#36
Voordeel valt volgens mij grotendeels weg door de verzendkosten a €6,75.
Reply
#37
Martijn Wrote:Voordeel valt volgens mij grotendeels weg door de verzendkosten a €6,75.

Dat is inderdaad wel hoog gelukkig studeer ik in Breda Smile
Reply
#38
Moderat - II
EF - Ceremonies
Metallica - Through The Never (Soundtrack)
Reply
#39
Idéfix Wrote:Moderat - II

Zitten een paar toffe nummers op, maar vind de eerste toffer.
Bad kingdom + clip is wel geniaal
Reply
#40
stapeltje lp's tijdens platenbeurs in de Rai, o.a. Distillers - Coral Fang, Sham 69 - Tell us the truth, The Pogues - If I should fall from grace with god
Reply
#41
en nog meer lp's, ditmaal via marktplaats: Black Flag - My War, Uk Subs - Another kind of blues, Cockney Rejects - Greatest hits vol II en Sham 69 - adventures of Hersham boys
Reply
#42
Lp's uit een Berlijnse platen zaak. Goo van Sonic Youth en het combinatiealbum van Kyuss en Queens of the Stone Age. Het zijn ook nog speciale edities met kekke kleurtjes.
Reply
#43
e10ne Wrote:Lp's uit een Berlijnse platen zaak..

Welke?
Reply
#44
halfempty/full Wrote:
e10ne Wrote:Lp's uit een Berlijnse platen zaak..

Welke?

Core Tex. Die zat om de hoek bij ons hostel. Ze hadden vooral metal en punk maar ook nog een klein hoekje indie waar ik mijn platen heb gevonden.
Reply
#45
Kledingkast winterklaar gemaakt, o.a na 3 jaar mijn oude Clarks vervangen door nieuwe.

Verder op zoek geweest naar een vinylversie van Madensuyu en Darkside, maar dat draaide op niets uit.
Reply
#46
Darkside - Psychic

Zojuist op Vinyl gekocht. 30 euro. Knettergek.
Reply
#47
Inderdaad knettergek voor maar 4 sterke liedjes en 1 goed nummer.

Wat voor platenspeler heb je eigenlijk?
Heb nog een oude Thorens TD-165, van mijn vader.
Reply
#48
Schobbeyak Wrote:Darkside - Psychic

Zojuist op Vinyl gekocht. 30 euro. Knettergek.

Lijkt wel een trend te worden, onbetaalbaar vinyl. Betaalde je een paar jaar terug nog rond de 20 euro voor een plaat, tegenwoordig lijkt het te beginnen bij 23 euro. Was 2 weken terug ook op zoek naar Darkside, die hadden ze niet, vond wel de laatste Mazzy star, maar ja 28 euro.

Het is een mooie hobby, maar dit jaar nog maar de helft gekocht van wat ik normaal koop ondanks dat het dus zo'n mooi jaar is.
Reply
#49
Vinyl is een hype/trend geworden, en dat wordt nu fijn uitgemolken door platenmaatschappijen en artiesten.
Reply
#50
Klopt. Maar ook tweedehands zie je de prijs omhooggaan. Een paar jaar geleden betaalde je voor een doorsnee lp 5 a 6 euro. Terwijl je nu niet meer aan hoeft te komen met een tientje.

Ik heb een Pro-ject Debut 3.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)