Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Net nieuw
Vroeger kocht ik wel eens LP's tegenwoordig blijkbaar vooral Lego, de laatste twee beschikbare modulars gekocht met black friday korting, vooral de jazzclub heb ik niet eerder in de buurt van deze prijs gezien.

Vanmiddag een beginnetje gemaakt om alle modulars te bouwen en ze aan elkaar te koppelen.
[+] 2 users say Thank You to Willie for this post
Reply
Foto's.
Reply
(18-11-2023, 23:22)Timothy's Monster Wrote: Foto's.

Ooit, het zijn 18.500 steentjes en ik bouw lego, omdat ik dat rustig kan doen in tegenstelling tot andere zaken waar de neuroot in mij boven komt en waar ik mee bezig ben die dag af moet.

Ik heb net de onderste verdieping van Sanctum Sanctorum af, maar ik heb wel een idee hoe ik mijn opstelling wil maken, streefdatum 7 januari
[+] 2 users say Thank You to Willie for this post
Reply
Nieuw hemd besteld, helaas nog geen black friday aanbieding.

[Image: 550x741.jpg]

https://www.bol.com/nl/nl/p/luxe-herenov...e_shopping
[+] 2 users say Thank You to Willie for this post
Reply
Neem deze erbij

[Image: 16250822_1004.webp]
Reply
Ik heb mij jaren geleden al voorgenomen om in dit scenario een kleine omgekeerde rode driehoek tussen duim en wijsvinger te laten tatoeëren, zodat iedereen wie ik een hand geef meteen weet wat ze aan mij hebben. Of weet wie ze moeten aangeven.
Reply
(23-11-2023, 14:03)Uplift Wrote: Ik heb mij jaren geleden al voorgenomen om in dit scenario een kleine omgekeerde rode driehoek tussen duim en wijsvinger te laten tatoeëren, zodat iedereen wie ik een hand geef meteen weet wat ze aan mij hebben. Of weet wie ze moeten aangeven.

Ik heb deze pin vrijwel iedere dag opgespeld: https://derodelap.nl/product/rode-driehoek-pin/
[+] 3 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Ik heb er gelijk maar 5 besteld #consumeren.
Reply
Ik zocht nog een nieuwe tattoo om op een mooi even getal uit te komen. Nice.
Reply
Bohren & Der Club of Gore - Black Earth
Reply
Newjeans - Newjeans (EP)
LE SSERAFIM - Fearless (EP)
ODD EYE Circle - <Version Up> (EP)

[Image: notnad127-yjcores.gif]
Reply
Beach House - Teen Dream
Beach House - Bloom
Alvvays - Alvvays
The Walkmen - Lisbon

Prima sale bij concerto.
Reply
Een nieuwe headphone. Had al 2 andere, waaronder een perfecte open systeem de AKG K240 Monitor. Verder een gesloten Sony MDRXB 950 BT. Ik wilde eindelijk eens een gesloten systeem wat net zo muzikaal/neutraal klonk als m 'n (al zo oude) AKG. Nu een Rode NTH-100 aangeschaft. Erg tevreden mee...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)