Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2014
#26
Er zijn ook bands die wel een ziel hebben.
#27
zekers. en dat vinden wij dan weer kutbands...
#28
Na negen opeenvolgende jaren laat ik deze editie ook schieten. Hoop dan ook van harte dat Lowlands dinsdag idd met Placebo, QOTSA en Macklemore & Ryan Lewis komt, want zou toch flink balen zijn als ze ineens met The Strokes en Beck komen.
#29
Als ze dat tweede doen - of überhaupt met een line-up als die van 2012 (die ik wel degelijk sterk vond), dan ga ik uiteindelijk waarschijnlijk gewoon weer wel.
#30
Ik ga na drie opeenvolgende jaren in ieder geval niet direct een kaartje kopen dit jaar. Wacht wel even af waar ze mee aankomen.
#31
Als 't goed is koop ik mijn kaartje 1 dag van te voren via Marktplaats voor 90 euro van een bakvis. Die pool aan kaarten is vlak voor het festival zoveel groter dan de vraag.
#32
http://www.lowlove.nl/2014/nieuws/daar-i...es-holden/
#33
Hopelijk ook op Pukkelpop
#34
Dat is al een goed begin!
#35
Super!
#36
tis er nu wel weer afgehaald: http://www.elasticartists.net/artist/james-holden/
#37
Holden is een mooi begin, vooral als hij dat liveprogramma doet waarmee hij ook in het IJ staat binnenkort. Ben daar in ieder geval wel erg benieuwd naar!
#38
Is dat een liveshow met drummer en visuals? Of nog meer?
#39
Uplift Wrote:Is dat een liveshow met drummer en visuals? Of nog meer?

Holden, drummer en visuals inderdaad. The Inheiritors is echter dusdanig gecompliceerd dat ik wel benieuwd ben je daar sowieso een liveset van moet maken.
#40
Op Sonic City wist ik niet altijd even veel mijn aandacht erbij te houden, moet ik toegeven.
#41
Oa Qotsa, Skrillex, Imagine Dragons en Cat Empire
#42
hmmm, weinig verrassend
#43
Queens of the Stone Age
Skrillex
Radio Filharmonisch Orkest o.l.v. Anthony Hermus
James Holden Live
Imagine Dragons
The Cat Empire
Mando Diao
Fink
Gregory Porter
The Skints
Red Fang
Bassekou Kouyaté & Ngoni Ba
#44
Queens Of The Stone Age zal headliner zijn lijkt mij. Skrillex was dat de vorige keer ook en The Cat Empire (wat ik eigenlijk een prima en redelijk originele naam vind voor Lowlands) zal toch ook minstens later in de Alpha of als laatste in Grolsch staan, denk ik.

Toch lijkt het er met dit begin niet minder op dat ik een jaartje oversla.
#45
Hier ook niet enthousiast, op Fink na niet bijzonders. Mando Diao wel ok had ik nog niet gezien.
#46
Was jij vorig jaar niet min-of-meer voor QOTSA naar Pinkpop gegaan? Smaakte niet naar meer?

Eerste reacties op social media lijken wel positief te zijn.
#47
En geen bekerrapers meer. Dat systeem is ook afgeschaft.
#48
matthijs603 Wrote:Was jij vorig jaar niet min-of-meer voor QOTSA naar Pinkpop gegaan? Smaakte niet naar meer?

Eerste reacties op social media lijken wel positief te zijn.
Ja maar heb ze ook al in Ziggo gezien.

Niks mis met Queens natuurlijk, maar ga die toch overslaan.
#49
Weer QOTSA? Na 2012 alfsluiter LL, en 2013 PP nu dan WEER afsluiter LL. En weer Skrillex? Los van het feit dat LL niet draait om de headliners, is dit een magere bekendmaking.

Zal wel een rotzooi worden op het terrein zonder bekertjesraper. Neem dan het fijne statiegeldsysteem van BKS.
#50
Vorig jaar had je 2 verantwoorde headliners, daar kwam geen hond op af, dus dan maar weer terug naar gemakzucht.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)