Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 2.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar kunnen we je mee helpen?
#76
TOP, die laatste is wel goede optie zo te zien.
#77
Op zondagen kun je ook lekker in de PC Hooftstraat gaan staan (vijf minuten lopen).
#78
Wailer Wrote:Iemand ervaring met tickets kopen via marktplaats? Dan vooral van die etickets?

1 keer gedaan voor Wilco in de Effenaar, ik had een e-mailadres en contact over de telefoon en daar had ik wel een goed gevoel bij, denk dat dat het vooral is, ga op je intuitie af en zorg dat je zo veel mogelijk van de ander komt te weten, bij twijfel gewoon niet doen.

Scheelt wel dat het toen om 45 euro (voor 2 kaarten welteverstaan) ging en niet om 110 per kaart.
#79
Mmm staan nu aantal leuke prijzen op mp voor pinkpop... Ook van die full color kaarten... Zijn die makkelijk te faken of gewoon ok?

Woont er hier iemand in vaals toevallig?
#80
Tickets blijven me bezighouden...

Die etickets staan op naam toch? Levert dit problemen op bij entree als ik ze van iemand overneem?

Daarbij ben ik nu in contact met iemand die ze wil verkopen...en mij wil laten betalen als ik op het terrein ben. Is dit waterdicht of heb ik dag 2 dan een risico?
#81
1e vraag: als je meerdere tickets koopt voor een concert/festival(ook voor je vrienden) dan staat overal jouw naam op dus dat is geen probleem.
2e vraag: je hebt dan inmiddels je bandje dus dan is er geen risico meer. Op zich is het altijd handig om met de verkoper af te spreken en samen naar binnen te gaan.
#82
Murdoc Niccals Wrote:1e vraag: als je meerdere tickets koopt voor een concert/festival(ook voor je vrienden) dan staat overal jouw naam op dus dat is geen probleem.
2e vraag: je hebt dan inmiddels je bandje dus dan is er geen risico meer. Op zich is het altijd handig om met de verkoper af te spreken en samen naar binnen te gaan.

1. Thnx, duidelijk. Niet aanngedacht.
2. Verkoper gaat niet meer... Maar goed eerste scan is geldig. Dus als deze het niet doet, ben ik niks kwijt en moet ik bij loket een kaartje halen.
#83
BigBird Wrote:Wie heeft ervaring met parkeren in Amsterdam? Ik ga binnenkort naar Paradiso, en je kan alleen maar in parkeergarages parkeren. Ben bang dat me dat wel een euro of 40 gaat kosten (las ergens 2 euro voor 20 minuten), dus ben op zoek naar alternatieven. Amsterdam Amstel optie om de auto te zetten, en dan met trein/metro verder?

Als ik naar de Melkweg of Paradiso ga parkeer ik altijd naast tramhalte A.J. Ernststraat. Daar kun je na 7 uur 's avonds gratis parkeren.
Met lijn 5 sta je dan met 10 minuten (en voor € 1,40) op het Leidseplein.
Als je het adres van de New York Pizza gebruikt sta je tegemover de tramhalte: Buitenveldertselaan 44.
Mocht het straatje langs de weg volzijn (mij nog nooit gebeurd) dan is er aan de achterkant van het gebouw nog een groot parkeerplein
#84
Willie Wrote:
Wailer Wrote:Iemand ervaring met tickets kopen via marktplaats? Dan vooral van die etickets?

1 keer gedaan voor Wilco in de Effenaar, ik had een e-mailadres en contact over de telefoon en daar had ik wel een goed gevoel bij, denk dat dat het vooral is, ga op je intuitie af en zorg dat je zo veel mogelijk van de ander komt te weten, bij twijfel gewoon niet doen.

Scheelt wel dat het toen om 45 euro (voor 2 kaarten welteverstaan) ging en niet om 110 per kaart.

Meerdere keren via marktplaats tickets gekocht, eigenlijk nooit de mist mee in gegaan. Inderdaad wel verstandig om van iemand te kopen die al jaren actief is op marktplaats en niet slechts een maand.
#85
supermuys Wrote:
Willie Wrote:
Wailer Wrote:Iemand ervaring met tickets kopen via marktplaats? Dan vooral van die etickets?

1 keer gedaan voor Wilco in de Effenaar, ik had een e-mailadres en contact over de telefoon en daar had ik wel een goed gevoel bij, denk dat dat het vooral is, ga op je intuitie af en zorg dat je zo veel mogelijk van de ander komt te weten, bij twijfel gewoon niet doen.

Scheelt wel dat het toen om 45 euro (voor 2 kaarten welteverstaan) ging en niet om 110 per kaart.

Meerdere keren via marktplaats tickets gekocht, eigenlijk nooit de mist mee in gegaan. Inderdaad wel verstandig om van iemand te kopen die al jaren actief is op marktplaats en niet slechts een maand.
Ik heb het ook meerdere keren gedaan en ben er nog nooit mee op mijn smoel gegaan. Meestal heb je wel een gevoel of iemand te vertrouwen is of niet. En als je van de verkoper ook de gegevens hebt en bij hem thuis langsgaat, is het meestal wel ok.
#86
Heb in 2011 nog e-tickets gekocht voor de Arctic Monkeys in Paradiso via Marktplaats. Afgehaald bij die vent aan huis en verder geen problemen mee gehad.
#87
Heeft iemand een website waar ik gewoon normaal seizoen 3 van Game of Thrones kan streamen?
#88
Snackbarharses Wrote:En als je van de verkoper ook de gegevens hebt en bij hem thuis langsgaat, is het meestal wel ok.

Dat dus, niemand wil namelijk de Grazknokploeg voor zijn deur hebben staan.
#89
Schobbeyak Wrote:Heeft iemand een website waar ik gewoon normaal seizoen 3 van Game of Thrones kan streamen?

hbogo.nl
#90
oja, moet je wel abonnee zijn..

dit werkt misschien nog wel:
Sphinx Wrote:Ik kijk altijd alles online op series-cravings.info
#91
Nee, allebei niet. Maar bedankt voor het meedenken.
#92
http://watchseries.lt/serie/game_of_thrones
#93
Doet het ook niet.
#94
Bij mij wel, na veel pop-ups en captcha's.
#95
Schobbeyak Wrote:Doet het ook niet.
http://www.free-tv-video-online.me/inter...son_3.html ?
#96
Ik geloof dat ik het snap, ze hebben kennelijk een week pauze genomen. Aflevering 9 komt zondag pas. Raar.
#97
Ticket in de pocket. €120

Heb nu 1 euro betaald. Kopie id bewijs gestuurd. Rest betaal ik als ik op terrein ben.

Wel mooie oplossing....
#98
Schobbeyak Wrote:Ik geloof dat ik het snap, ze hebben kennelijk een week pauze genomen. Aflevering 9 komt zondag pas. Raar.

Vorige week was memorial day, dus 9 inderdaad een week uitgesteld.
#99
Ik ben op zoek naar een opname van het Miles Kane optreden op Pinkpop. Op Youtube staan alleen opnames in een lage kwaliteit.
Weet iemand of, en zo ja, hoe je de Pinkpop opnamen op de 3voor12 website kunt downloaden? En is het dan ook een goede kwaliteit?
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playe...08194.html


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)