Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 2.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar kunnen we je mee helpen?
(13-03-2020, 16:11)Koen Wrote:
(12-03-2020, 14:50)wil\m Wrote: Hey,

Is er iemand hier die een ingang heeft bij KINK FM?

Ik ga iets heel bijzonders doen op Recordstoreday 18 april.

Thx

RSD is verschoven naar 20 juni.
Nu is 't wel genoeg geweest met al die restricties! Ik ben wel benieuwd overigens Wil'm: Wat was je van plan overigens - of is dat nog even teveel out of the box?
Mensen hier ervaring met e-readers en is dit aan te raden (en welk type dan?)
(13-03-2020, 18:45)Fenderboy Wrote:
(13-03-2020, 16:11)Koen Wrote:
(12-03-2020, 14:50)wil\m Wrote: Hey,

Is er iemand hier die een ingang heeft bij KINK FM?

Ik ga iets heel bijzonders doen op Recordstoreday 18 april.

Thx

RSD is verschoven naar 20 juni.
Nu is 't wel genoeg geweest met al die restricties! Ik ben wel benieuwd overigens Wil'm: Wat was je van plan overigens - of is dat nog even teveel out of the box?
Ik wil ze vragen of het mogelijk is en wat er voor voor moet doen om ze zover te krijgen dat ze die dag live vanuit mijn winkel uitzending.
Alternatieve radio, alternatieve platenzaak. 
Recordstoreday is een wereldwijd fenomeen waar inmiddels 25 landen aan meedoen.
Op die dag heb ik een groot podium voor de winkel waar een aantal bands gratis optreden (we regelen wel alles voor ze, van top geluid tot complete catering, parkeren enz).
Nu dacht ik als ik dat voor elkaar krijg samen met wat ik ga doen dan komen de grotere bands (die graag voor 30 mensen in de grote steden ipv voor 400 man bij mij voor de deur vreemd genoeg) graag naar Veghel toe omdat als KINK FM, Radio2, Radio3, Omroep Brabant, wie dan ook wil uitzenden vanuit mijn winkeltje, ze mooi met interviews op de radio komen, ik heb daar de perfecte plaats en locatie voor (durf te dromen en groot te denken).
En nu ik dus 9 weken meer de tijd heb, vergroot dat mijn kansen.
Ervaring leert dat een ingang hebben ergens altijd mijn kansen vergroot.
(15-03-2020, 18:39)halfvollemelk Wrote: Mensen hier ervaring met e-readers en is dit aan te raden (en welk type dan?)
Een iPad, zet er KOBO op, en je hebt voor 12,50 per maand (inclusief luisterboeken) een oneindige toegang tot boeken.
[+] 1 user says Thank You to wil'm for this post
(15-03-2020, 19:21)wil\m Wrote:
(15-03-2020, 18:39)halfvollemelk Wrote: Mensen hier ervaring met e-readers en is dit aan te raden (en welk type dan?)
Een iPad, zet er KOBO op, en je hebt voor 12,50 per maand (inclusief luisterboeken) een oneindige toegang tot boeken.
Beetje standaard antwoord wellicht maar ik ben heel tevreden met mijn kindle paperwhite. Leest toch wat prettiger denk dan een tablet omdat het scherm er speciaal voor gemaakt is.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Ah ja, een iPad ga ik niet doen juist want lezen is bij uitstek een fijne analoge ervaring, kijk al teveel op schermen de hele dag. Dat is dan ook meteen de grootste reden waarom ik er al zo lang geen gekocht heb. Maar je ogen worden niet moe van een ereader scherm zoals ze (in mijn geval iig) moe worden van telefoon/laptop/tv schermen?
Ik heb een kobo. Werkt echt vele malen beter dan ik had verwacht. Menu werkt goed, batterij lijkt nooit op te gaan en het leest zeer prettig.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Ik heb een Touch Lux 3 Pocketbook en ben dik tevreden. Hiervoor had ik Sony en die heb helemaal naar de mallegiezen gelezen.

Prima scherm en als het donker is gaat vanzelf de achtergrond verlichting zodat je geen leeslamp nodig hebt. Deze heeft een E ink Carta scherm, wat een technology safe for eye-sight is.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
(15-03-2020, 20:53)halfvollemelk Wrote: Ah ja, een iPad ga ik niet doen juist want lezen is bij uitstek een fijne analoge ervaring, kijk al teveel op schermen de hele dag. Dat is dan ook meteen de grootste reden waarom ik er al zo lang geen gekocht heb. Maar je ogen worden niet moe van een ereader scherm zoals ze (in mijn geval iig) moe worden van telefoon/laptop/tv schermen?

Er zit een backlight in een kindle en als je die aan hebt staan in het donker krijg je na verloop van tijd wel dat effect van vermoeidheid, maar bij voldoende licht en ook (misschien zelfs juist) in direct zonlicht heb je echt het effect van papier. Misschien kun je het even testen bij iemand die er een heeft.
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Na 4-5 hoofdstukken vallen bij mij altijd de ogen dicht, ongeacht overdag of 's avonds. Ik word altijd erg slaperig van lezen.
De veren van beide scharnieren van de (te zware?) stofkap bij m 'n Linn Basic draaitafel zijn kapot.
Je kunt die dingen schijnbaar nergens meer bestellen en ik vroeg me af: weet iemand hier misschien een oplossing?
Nu dien ik telkens de gehele stofkap eraf te liften, wanneer ik een lp opzet.
Ik heb een Kindle Paperwhite 2 tweedehands gekocht voor 40 euro oid. Als ik jou was zou ik de Tweakers V7A in de gaten houden, die is veelal veel betrouwbaarder en prettiger dan marktplaats. https://tweakers.net/categorie/804/e-readers/aanbod/

Ik zou wel eentje nemen met backlight, dan kun je in het donker of op slecht verlichte plekken goed lezen. Verder maakt het vaak niet echt uit welke je neemt als het maar van een bekend merk is.
[+] 1 user says Thank You to ijskolibrietje for this post
(16-03-2020, 15:37)Fenderboy Wrote: De veren van beide scharnieren van de (te zware?) stofkap bij m 'n Linn Basic draaitafel zijn kapot.
Je kunt die dingen schijnbaar nergens meer bestellen en ik vroeg me af: weet iemand hier misschien een oplossing?
Nu dien ik telkens de gehele stofkap eraf te liften, wanneer ik een lp opzet.


Heb je misschien nog een foto van de oude veren en scharnieren? Als ik het zo hoor ben je een torsieveer nodig https://www.alcomex.nl/standaardveren/torsieveren/
Klopt wel zo 'n beetje, voor de verhuizing heb ik alles eigenlijk weggegooid. Een domme handelswijze...
Volgens jouw beschrijving gaat 't idd om een torsieveer.
.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)