Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glastonbury
Ja ik had toch ook andere verwachtingen van een 50-jaar jubileum editie van Glastonbury. De dingen hier die ik leuk vind heb ik allemaal al wel een keertje gezien. Komen nog wel heel veel namen bij natuurlijk, maar word hier niet meteen heel enthousiast van.
Gecanceld.
Bron? Dan wordt ik ook wel bang voor Roskilde, ik had toch nog wel enige hoop dat er nog één festival over zou blijven (van de 5!)...
Zeer betrouwbare bron op efestivals. Vanavond of morgen aankondiging, zo lijkt het.
pfffffff man man man
Zo wordt alles gecancelled deze zomer hoor
Ja, ga daar maar van uit. Alles tot en met juli inclusief alle internationale sportevenementen gaat niet door.
Ik hoop dat ik in april alsnog mijn ticket kan betalen, en er dan eentje voor 2021 krijg. Maar geen idee of dat enigzins realistisch is.
Die kans lijkt me klein als ze het morgen al aankondigen. Ik gok dat vader-dochter Eavis intelligent genoeg zijn om te snappen dat deze crisis - zeker met Boris fucking Johnson aan het roer- ook in juni 2021 nog niet voldoende voorbij zal zijn om een kwart milli mensen op één plek te brengen. Beter mikken ze op een doorstart over twee jaar en het achteruit schuiven van de sowieso geplande fallow year(s). Geen idee of dat financieel mogelijk is, overigens. Ik gok dat ze een rainy day fund zullen hebben.
Ja blijkbaar hebben ze 10 miljoen apart staan voor dit soort gelegenheden


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)