Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2014
#76
Schitterend.
#77
http://www.limburger.nl/article/20130715...jft_achter

Wat een verrassing!
#78
Verkeerde topic ;-)
#79
BigBird Wrote:Verkeerde topic ;-)

Ik kon die andere even niet vinden, maar de snackbar heeft het al geregeld.
#80
Vergeten we mumford and sons niet als headliner? Of zou dat pas 2015 zijn?
#81
dus pearl jam als headliner.
en tool komt ook met een nieuw album.

dat zijn er al 2.

wie weet nr3?
#82
Tool gaat anno 2013 echt Pinkpop niet meer headlinen, zij zullen voor negentig procent van de huidige bezoekers totaal onbekend zijn.
#83
Headlinen zullen ze niet, misschien kleine podium. Maar mochten ze in buurt zijn dan komen ze wel, anders BKS.
#84
Zijn Daft Punk en Paul McCartney al genoemd?
#85
En Niel Young...
#86
Depeche Mode toch misschien?
#87
U2
Rolling Stones
Neil Young

:-)
#88
Denk dat Herbert gronemeyer komend jaar headliner is, trekt toch een hoop Duitsers over de grens. En ervoor als verkeerd geprogrammeerde headliner 3fm stage arctic monkeys, puur omdat Smeets ze niet Pinkpop waardig vond zoals hij een paar jaar terug ook over linkin park blufte.
#89
harryy Wrote:Denk dat Herbert gronemeyer komend jaar headliner is, trekt toch een hoop Duitsers over de grens. En ervoor als verkeerd geprogrammeerde headliner 3fm stage arctic monkeys, puur omdat Smeets ze niet Pinkpop waardig vond zoals hij een paar jaar terug ook over linkin park blufte.
Herbert kan echt niet headlinen, de 3FM stage stond in 2011 redelijk vol, maar niet overdreven.

Was wel leuke optreden om een keer te zien overigens.
#90
dacht dat het sarcasme er wel vanaf droop Wink
#91
harryy Wrote:dacht dat het sarcasme er wel vanaf droop Wink
Sorry, niet begrepen Smile

Dacht dat je het serieus meende aangezien die gast stadions vol krijgt bij onze ooster buren Smile.
#92
Als het zou gebeuren zal Pinkpop geen 3 jaar meer bestaa gok ik :p
#93
Als dat sarcasme niet meer duidelijk is blijkt wel hoe erg de geloofwaardigheid van Pinkpop is gedaald.
#94
Eddy Wally, Benelux exclusive.
#95
Ik zie een slotje komen
#96
Mijn zegen heb je
#97
Laat lekker op, kunnen we hier alle onzin induwen die je nergens anders durft te vertellen.
#98
Inderdaad, dit komt over als een roep om pinkpop serieus te nemen. Hallo!
#99
Ach Jan laat gewoon Eddie Vedder drie dagen headlinen.
Ik verwacht in ieder geval wel iets beters dan dit jaar. Dit jaar was niet uitverkocht en dat is lijkt me toch de doelstelling van Pinkpop. En wie weet verbaast die ons wel een klein beetje. Al denk ik dat die misschien wel weer leuke headliners plaatst maar dat het verder weer flink gaat tegen vallen. Ach het duurt nog zo lang...


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)