Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2014
#26
metal bouwie Wrote:
JohnDoe Wrote:Ik zet op dit moment m'n geld in op Pearl Jam - Snow Patrol - Metallica.

Metallica wordt in principe op Fortarock XL neergezet tenzij er zich een ander band van dat kaliber zich aandient.

Ja, Rage Against the Machine.
#27
tool - metallica - pearl jam

denk dat iedereen het daar wel mee eens zal zijn!
#28
Tool en Metallica? Nee.

Sowieso lijkt me Metallica voor Fortarock wanneer het geboekt kan worden.
#29
En Tool kandidaat voor BKS.
#30
Proest Wrote:Tool en Metallica? Nee.

Sowieso lijkt me Metallica voor Fortarock wanneer het geboekt kan worden.

Pinkpop wil Metallica en Metallica wil ook prima op Pinkpop spelen, dus dan wordt het een financiële kwestie.
#31
Willie Wrote:En Tool kandidaat voor BKS.

Tool gaat niks doen volgend jaar. Adam z'n meisje is zwanger dus de focus ligt niet bij een album laat staan touren
#32
Panda's neuken makkelijker dan dat Tool eens een nieuw hoofdstuk aan z'n verhaal schrijft.
#33
Voor Pinkpop kwa headliners gok ik oa op:

AM - PJ - Editors - QOTSA - Metallica

En BKS gaat Arcade Fire krijgen.
#34
gaat Muse geen festivaltour doen in 2014? ik neem aan dat die gewoon weer boven in de gouden tip eindigen. die moeten eigenlijk wel komen nu...
#35
405782 Wrote:gaat Muse geen festivaltour doen in 2014? ik neem aan dat die gewoon weer boven in de gouden tip eindigen. die moeten eigenlijk wel komen nu...
Nee, alleen als er een nieuwe plaat komt, dan doen ze opnieuw een festivaltour.
#36
Aron Wrote:Nee, alleen als er een nieuwe plaat komt, dan doen ze opnieuw een festivaltour.


Maar zo onwaarschijnlijk is het niet dat ze een nieuwe plaat maken. Dus grote kans dan toch, lijkt me zo
#37
Muse, Metallica, Pearl Jam, Rage Against the Machine, Tool, Daft Punk, Depeche Mode... hier worden nogal wat namen vernoemd in het Pinkpoptopic. Als er één naam daarvan zal staan, zal het al goed zijn. Het gaat nog altijd om Pinkpop he, denk aan de line-ups van de voorbije edities...
#38
Roger Wrote:Muse, Metallica, Pearl Jam, Rage Against the Machine, Tool, Daft Punk, Depeche Mode... hier worden nogal wat namen vernoemd in het Pinkpoptopic. Als er één naam daarvan zal staan, zal het al goed zijn. Het gaat nog altijd om Pinkpop he, denk aan de line-ups van de voorbije edities...
Ieder jaar opnieuw hetzelfde optimisme hier, zoals dit jaar een groep (tot Uplift toe) die er van overtuigd was dat de Stones er zouden staan.
Zelfs AM - Editors - QOTSA zou me al heel sterk en kwalitatief lijken voor Pinkpop
#39
Dielie Wrote:
Willie Wrote:En Tool kandidaat voor BKS.

Tool gaat niks doen volgend jaar. Adam z'n meisje is zwanger dus de focus ligt niet bij een album laat staan touren

Zo ver was ik niet eens, maar dat Tool niet meer op het huidige Pinkpop gaat komen.
#40
Uplift Wrote:Panda's neuken makkelijker dan dat Tool eens een nieuw hoofdstuk aan z'n verhaal schrijft.

Zal inderdaad wel het voorbeeld voor ze zijn; die zijn ook te lui om iets uit te voeren.
#41
glas386 Wrote:
Aron Wrote:Nee, alleen als er een nieuwe plaat komt, dan doen ze opnieuw een festivaltour.


Maar zo onwaarschijnlijk is het niet dat ze een nieuwe plaat maken. Dus grote kans dan toch, lijkt me zo
Een nieuwe plaat van Muse zal eerder rond 2015 ofzo zijn, verwacht hen de komende jaren geen uitgebreide festivaltour te doen. Het enige wat voor volgend jaar mogelijk lijkt zijn wat shows voor hun 20-jarig bestaan maar dat zal eerder in kleinere zalen zijn.
#42
Nog kleiner dan de Arena?

Muse is een karikatuur van zichzelf geworden, die zet je anno 2013 toch op concert at sea?
#43
Klein als in zoals Shepherds Bush Empire.
#44
Ik denk dat volgend jaar Will and the People, Passenger en Ben Howard headlinen
#45
SebasD Wrote:Klein als in zoals Shepherds Bush Empire.

Natuurlijk, het megalomane Muse gaat in een zaaltje staan met een capaciteit van 2000 man.

Edit: of ze zijn hun eigen gedrag ook spuugzat, dat wordt ook wel een keer tijd.
#46
Willie Wrote:
Uplift Wrote:Panda's neuken makkelijker dan dat Tool eens een nieuw hoofdstuk aan z'n verhaal schrijft.

Zal inderdaad wel het voorbeeld voor ze zijn; die zijn ook te lui om iets uit te voeren.
En dan verbaasd zijn dat ze uitsterven.
#47
Hebben ze afgelopen jaar al gedaan hoor. Ze spelen ook meer oudere nummers en willen volgend jaar dergelijke zalen voor enkele optredens doen. Ook was er sprake van nieuwe nummers die teruggrepen naar hun eerste albums en instrumentale nummers maar wat daar juist van komt is al minder zeker. Maar die kleine zalen zijn een zekerheid hoor.
#48
Dat kan, ik volg het niet meer, maar Muse roept toch al jaren dat ze dat een keer willen doen, om vervolgens groter en groter op hun bek te gaan.
#49
Volbeat/Limp Bizkit-Editors-Pearl Jam
#50
volbeat_qotsa Wrote:Volbeat/Limp Bizkit-Editors-Pearl Jam
Volbeat. en Limp Bizkit zijn geen afsluiters voor Pinkpop. Hooguit subheadliner.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)