Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bonnaroo
Al die Eminem live-opnames van de afgelopen tien jaar zien er waardeloos uit. Een show van hem bijwonen zou je alleen maar nog meer in verlegenheid brengen dat je daar vroeger fan van was.
Reply
Ik zeg het nog maar eens: Eminem in Ahoy' in 2001 staat nog altijd in mijn geheugen gegrift als het slechtste zaalconcert dat ik ooit gezien heb. Keek de armieterige vijf kwartier inclusief veel geouwehoer en pauzes wel af, en ging ronduit nijdig weg.
Reply
O het zal allemaal wel kut zijn, maar ik zou het uit nostalgisch oogpunt best eens willen zien.
Reply
(10-01-2018, 12:43)Indiaantje89 Wrote: O het zal allemaal wel kut zijn, maar ik zou het uit sadomasochistisch oogpunt best eens willen zien.
Reply
Bonnaroo is dead. Long live Bonnaroo. http://cos.lv/ZBNi30km2tM
Reply
(05-06-2018, 22:02)BigBird Wrote: Bonnaroo is dead. Long live Bonnaroo. http://cos.lv/ZBNi30km2tM

Mooi stuk
Reply
[Image: 2ldgfmx.jpg]
Reply
Beach House en Solange zijn half juni dus weer in Amerika.
Reply
[Image: sleeping-symbol_1f4a4.png]
[+] 2 users say Thank You to Kalters for this post
Reply
Die zondag is om te huilen.

Verder is de vrijdag goed, en The Lonely Island op de zaterdag is ook tof.

Phish is een act die ik nooit los zou zien, maar op een festival zeker zou meepikken. Headlinen op twee verschillende dagen is echter overkill.
Reply
Het kon slechter. Phish zou ik wel graag zien.
[+] 1 user says Thank You to Aron for this post
Reply
(08-01-2019, 16:08)BigBird Wrote: Beach House en Solange zijn half juni dus weer in Amerika.

Dus meer kans voor BKS?
Reply
(08-01-2019, 18:17)halfvollemelk Wrote:
(08-01-2019, 16:08)BigBird Wrote: Beach House en Solange zijn half juni dus weer in Amerika.

Dus meer kans voor BKS?

Dat denk ik wel.
Reply
Wat een sneue plek voor The National, man.
Reply
Gewoon lekker cashen met hun standaard festivalset van 60 minuten.

Dan vind ik Kacey Musgraves op diezelfde dag veel beter geboekt voor de liefhebbers, want zo'n set in de hete Tennessee luchtvochtigheid gaat wat geven.
Reply
Morgenmiddag komt de line-up, aangezien Bonnaroo in zelfde weekend als BKS zit kunnen we hoop gaan afstrepen.

Volgende de laatste geruchten speelt Tame Impala op de zaterdag, en Tool op de zondag, naar het schijnt met een extra lange set.
Reply
Extra lange festivalset van Tool zal wel gelijkwaardig zijn aan hun zaalshows (inclusief pauze van 12 minuten).

Lizzo als headliner is trouwens ook een gerucht.
Reply
Geruchten gaan ook dat Oysterhead er zou staan. Ook wel cool.

Bonnaroo ook gewoonweg een cool festival. Geweest dan toch volgens de Bonnaroovians, voor dat het door LiveNation overgekocht werd - Hythloth, nog de moeite?
Reply
Tool gaat gewoon dik drie uur spelen
Reply
@Aron: Goeie vraag. Ik lees nog steeds goeie dingen over de sfeer, maar de pre-Live Nation opzet was echt wel beter en blijkbaar valt de popo in Tennessee structureel roadtrippers lastig die op weg zijn naar het festival.
Reply
Lijkt me wel tof, half Graz liftend door Amerika op weg naar Bonnaroo om Tool te zien spelen. Soort roadtrip van een dag of 4.
Reply
Boomeroo.
[+] 2 users say Thank You to Enzo for this post
Reply
Tooleroo
Reply
(06-01-2020, 15:42)Enzo Wrote: Boomeroo.

Lizzo zou er naar het schijnt ook headlinen wat van haar meteen de eerste (zwarte) vrouw maakt die het festival headlinet. Alhoewel ik vrouwelijke boomers ook wel nog wilt zie gaan op haar muziek, lol.
Reply
Is Lizzo nog steeds boeiend in 2020 ja?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)