Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bonnaroo
#51
Daarom, het is allemaal interpretatie. Ik kan in Nederland met een beetje zoeken ook zeker wel 100 kwaliteitsbands vinden, maar zet ik die als enige op een A-festival en vraag er 180 euro voor dan gaat niemand zeggen dat het een sterke line-up is, terwijl er met de muziek niets mis is en ik mij prima zou vermaken.
Reply
#52
Nouja, maar dingen als Belle & Sebastian, Spoon en My Morning Jacket zijn internationaal gewoon al jaren topnamen. Dat is toch niet te vergelijken met 180 vragen voor Traumahelikopter en Nouveau Velo.
Reply
#53
Volgens mij vergeten jullie met zo'n redenering een beetje dat de VS een tamelijk groot land is.... Gemiddelde Amerikaan heeft net zo veel kans om een Spoon of My Morning Jacket op een festival of in een zaal in de buurt te zien als wij. Ik vind het een mooi, veelzijdig affiche hoor. Was het van Pinkpop, dan stond iedereen te juichen.
Reply
#54
Het is ook geen vergelijking.
Reply
#55
Indiaantje89 Wrote:Ach opzich heb ik nog niks tegen € 180,00 dat is voor mij nog te betalen. Natuurlijk heb ik het liever wat goedkoper. Maar dat zal me niet weerhouden om voor een festival waarvan ik de lineup leuk genoeg vind een kaartje te kopen. Maar ik ben wel zo iemand die een heel voor en na traject nog aflegd van een festival. Dus je hebt er dan wel wat langer plezier van dan alleen die paar dagen. Ik kijk oprecht uit naar de festivals waar ik heen ga.

Uit het popnieuws.

Daar draait het uiteindelijk gewoon om, wat kost het, wat staat er en vind ik het waard. Zo ja, prima, zo niet dan hoef je geen kaart te kopen.

En de 1 zal de line-up briljant vinden, de ander wat minder of zelfs zwak, dat is ook een beetje waar muziek om gaat, maar hoeft niet per se altijd maar gerelativeerd te worden.

Als iemand het voor elkaar krijgt ABBA, Fleetwood mac en Queen op 1 avond te zetten dan zal er gesproken worden over de grootste avond ooit, want toch een shitload aan hits, maar van mij mag het hellfest heten en dan niet in de goede zin van het woord
Reply
#56
Ja ik wou hem al hier plaatsen, ik zat het in verkeerde topic.

Maar ik ben helaas niet iemand die heel het jaar door naar concerten gaat. Dus vandaar dat ik juist blij ben met festivals om zo nu en dan wat mee te pakken.
Reply
#57
Stefan Wrote:Who is William Onnyeabor? Is vet. Verder mwah, maar idd verwend.

Atmoic Bomb! Samenwerking van verschillende muzikanten om zijn muziek te eren.
Was erg gaaf op Pukkelpop.
Reply
#58
evert Wrote:
Stefan Wrote:Who is William Onnyeabor? Is vet. Verder mwah, maar idd verwend.

Atmoic Bomb! Samenwerking van verschillende muzikanten om zijn muziek te eren.
Was erg gaaf op Pukkelpop.
Ja, ik weet wat het is. Nu ik het zelf terug lees staat het een beetje verwarrend.
Reply
#59
Iets te vroeg geoordeeld toen ik het zwak noemde, een blokkenschema met een vet nachtprogramma zonder conflicten zou veel goed maken.

Maar nu vind ik de eerste paar regels op de lineup niet denderend. Kendrick is live wisselvallend, en Deadmau5's muziek is er sinds 2010 niet beter op geworden. M&S ook op uitgekeken.
Reply
#60
Billy Joel, Tears For Fears? Wist niet dat ze nog optraden. Als zoiets in Nederland komt ben ik de eerste die een kaartje koopt al is het maar omdat ik zelf in '92 ben geboren en dus helaas niet zoveel heb meegekregen van de gouden jaren. Een soort ode aan de tijdloze muziek.
Reply
#61
Tijdloos? Gouden jaren?
Reply
#62
Meh, niet slecht, maar ook niet overdonderend. Voor het zelfverklaarde 'Glastonbury van Amerika' verwachtte ik toch iets meer.
Reply
#63
Ongeveer even matig als Glastonbury zelf, toch?
Reply
#64
Uplift Wrote:Ongeveer even matig als Glastonbury zelf, toch?
Touché.
Reply
#65
+ D'Angelo and the Vanguard, in een tent na middernacht!

Quote:Late night sets:

http://www.bonnaroo.com/news/late-night-sets

Friday:

Deadmau5 on the What Stage [Main Stage]
STS9
Flying Lotus
Earth Wind & Fire
Medeski, Martin, Scofield, & Wood
Odesza
Run the Jewels

Saturday:

Bassnectar
Flume
D'Angelo and the Vanguard
Slayer
SuperJam !
Tycho

Godverdomme hier moet ik toch een keer een road trip van maken.
Reply
#66
KANT NOCH WAL

IS WAT DIT SLAAT
Reply
#67
Quote:Live Nation Takes Bonnaroo: The Ongoing Corporatization of Music Festivals

http://consequenceofsound.net/2015/04/li...festivals/


Quote:Live Nation buys controlling stake in Bonnaroo
http://consequenceofsound.net/2015/04/li...-bonnaroo/
Reply
#68
De zeven ridders van de apocalyps, etc.
Reply
#69
Ik blijf het trouwens bizar vinden dat LN elk jaar geen-tot-weinig winst boekt, en voornamelijk in leven blijft door al hun bezittingen.

http://seekingalpha.com/article/2772135-...or-profits
Reply
#70
Behalve in België, natuurlijk. Maar als businessmodel zijn ze inderdaad belachelijk. Ze kennen hoegenaamd niets van livemuziek.
Reply
#71
Gaat vast veel heel wat van op naar top salarissen bij de directeuren daar bovenin.
Reply
#72
Ik vraag me wel af hoe het dan zit met dividenden.
Reply
#73
Lijkt op een hobby project vergelijkbaar met een voetbalclub in kapitalistische kringen.
Reply
#74
9-12 juni 2016 en The Cure is sterk gerucht.
Reply
#75
Pfff... tickets voor 2015 waren minstens $350 (eerste prijs niveau) en zullen dit jaar alweer duurder worden. En naar verluidt is er een nieuwe officier van justitie in dat gebied die festivalbezoekers loopt te pesten.

Maar met The Cure is er alvast meerwaarde bovenop de vaste tradities waar mensen lyrisch over blijven.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)