Afgehaakt bij The 2nd Law.
Van de eerste drie albums krijg ik nog steeds wel een klein stijfje hoor. Daarna zijn ze me volledig kwijtgeraakt.
•
Ik ben na The Resistance afgehaakt. Heb ze met de Drones tour nog gezien en toen tot de conclusie gekomen dat dat de laatste keer Muse zou zijn. De matige nummers overheerste de setlist nog niet, show was toen ook dik in orde. Live hebben ze mij dus nooit teleurgesteld maar weet wel dat omdraait wanneer ik ze weer een keer zie.
Wellicht dat ik ze over een paar jaar met een goedkope Ticketswap nog eens ga zien.
•
(12-09-2019, 10:15)metal bouwie Wrote: Ik ben na The Resistance afgehaakt. Heb ze met de Drones tour nog gezien en toen tot de conclusie gekomen dat dat de laatste keer Muse zou zijn. De matige nummers overheerste de setlist nog niet, show was toen ook dik in orde. Live hebben ze mij dus nooit teleurgesteld maar weet wel dat omdraait wanneer ik ze weer een keer zie.
Wellicht dat ik ze over een paar jaar met een goedkope Ticketswap nog eens ga zien.
Ja precies dat, maar zelfs dit jaar viel het live vies tegen.
Voor 27.50 een kaartje gescoord via ticketswap voor het Goffertpark, maar een show met veel nieuwe nummers en ook nog een in juni, waardoor 80% van de show in het licht was deed de live ervaring niet veel goeds.
•
Ja Drones tour heb ik in Brussel en op Werchter gezien. Vooral de Werchter set was dik in orde. The Resistance ook nog op CD liggen maar sindsdien is het op plaat wel echt over en uit. The Resistance zelf is ook een zesje at best.
•
Toch weer positief verrast gisteren in Ziggo over show, geluid en zelfs hoe de nieuwe nummers overkwamen. Kan ook zijn dat ik deels door de ogen van mijn zonen keek
•
October 23, 2022 Amsterdam @ Royal Theatre Carre
•
Onmogelijk kaart-koop-succes te verwachten
•
(01-06-2022, 17:49)Jizzlobber Wrote: Onmogelijk kaart-koop-succes te verwachten
Echter: Normies vinden die versimpeling geweldig. Wij dus niet
•
Tickets vanaf € 99,00. Laat maar zitten. Zelfs al zou ik Muse nog een geweldige band vinden, quod non, zou ik dit te gek vinden.
Zelfs ik ben langzamerhand afgehaakt bij Muse. Origin Of Symmetry en Absolution behoren tot mijn all-time favoriete albums, maar na Absolution vind ik ze met ieder album ietsje minder geworden. Een gestage dalende lijn, met uitzondering van Drones dan dat ik wel een overall goed album vind. Met Simulation Theory was het zelfs voor mij over. Er staan een paar aardige (maar niet meer dan dat) nummers op, maar ook een paar verschrikkelijke draken. Wat ik van het nieuwe werk gehoord heb, vind ik al helemaal niet bemoedigend klinken.
Ik heb ze in 2019 op Werchter en in de Ziggo Dome gezien. Op zich goede concerten, niets op aan te merken (behalve dan de overkill aan show en effectbejag), maar ze slaagden erin om vooral die nummers te spelen die mij niet kunnen aanspreken. Maar een handjevol van mijn favoriete nummers en dat dan nog in medley-vorm. Toen heb ik eigenlijk al voor mijzelf al uitgemaakt, dat het voor mij over en uit was met Muse.
•
Ik vind het wel interessant, maar ik heb geen idee wat ik kan verwachten van zo'n band in een theater setting. Zitten doe ik liever in de bioscoop. Carré ben ik nog nooit geweest. Ik weet het niet zo goed.
•
Carré heeft toch een open vloer voor staplaatsen voor deze show?
•
08-06-2022, 12:18
(This post was last modified: 08-06-2022, 15:58 by jodocus.)
Staanplaatsen zullen vermoed ik zijn in het gedeelte dat ze in Carre de piste noemen, op de foto in de link daar waar de donkere stoelen staan https://carre.nl/voorstelling/muse
De tekst in het linkje is ook wel het lezen waard, is overduidelijk gericht op beschaafde theatergangers en niet op bierzuipende rockliefhebbers.
•
Dat nieuwe nummer is echt niet om aan te horen.
Een parodie op "The Beautiful People" van Marilyn Manson.
Alleen daarom al zou ik dit concert overslaan.
•
Haha, die link legde ik ook al inderdaad. Had er in eerste instantie geen Muse in gehoord.
•
Ik moet zeggen dat ik de live versie van Kill or be Killed wel aardig vind.
•
Wat is de bedoeling van deze show? Als ze OOS integraal gaan uitvoeren in de Carré, dan ben ik wel game.
The following 1 user says Thank You to Uplift for this post:1 user says Thank You to Uplift for this post
• Gerblansky
Lol, was dat maar waar. Dit is gewoon een underplay om te verhullen dat hun nieuwe muziek zwaar zuigt.
The following 1 user says Thank You to hythloth for this post:1 user says Thank You to hythloth for this post
• Uplift
•
Joepie, weer op Werchter!
The following 1 user says Thank You to Kreuz for this post:1 user says Thank You to Kreuz for this post
• Uplift
Ook 7 juni in Den Haag en 9 juni in Keulen.
•
•
Muse in 2023, je moet er maar zin in hebben. Laat mij dan eerder Imagine Dragone ondergaan. Serieus.
•
Haha, nee, Den draken zijn echt buitencategorie
de albums van muse zijn al jaren bagger
maar live staat t volgens mij nog best wel overeind!
maar ik heb ze al een tijd niet live gezien.
•
|