Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Concerten van 2024 die het vermelden waard zijn
upsammy & Jonathan Castro

Mooie aftrap van het nieuwe concertjaar en dit topic
Reply
Wiegedood
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
Tool
Reply
The Tallest Man On Earth met Amsterdam Sinfonietta.
Reply
Goldblum
3Phaz
Reply
Spinvis
[+] 1 user says Thank You to eloelo for this post
Reply
Wederom Spinvis, al had hij in Venlo nog Limonadeglazen wodka en Aan de oevers van de tijd op de setlist, plus een gastoptreden van een dichter in de toegift waarbij de band Tomorrow never knows van de Beatles speelde.

In plaats daarvan hadden we gisteren Trein vuur dageraad, Artis en Wespen op de appeltaart. En het lijkt erop dat De grote zon is toegevoegd.
Reply
The Menzingers. Een van de betere (pop)punkbands speelde in de Melkweg Oude Zaal met uitzinnig publiek. Deze zaal leent zich gewoon perfect voor dit soort optredens.

Mooie sidenote, bij de encore kwam de drummer met een Ajax-shirt in zijn hand, waarbij vanuit het publiek, in Amsterdam dus, boegeroep kwam, waarop de drummer zoiets had van oké dat is raar en het shirtje weer richting zijn entourage gooide.
Reply
(25-01-2024, 09:21)Maynard-J Wrote: Wederom Spinvis, al had hij in Venlo nog Limonadeglazen wodka en Aan de oevers van de tijd op de setlist, plus een gastoptreden van een dichter in de toegift waarbij de band Tomorrow never knows van de Beatles speelde.

In plaats daarvan hadden we gisteren Trein vuur dageraad, Artis en Wespen op de appeltaart. En het lijkt erop dat De grote zon is toegevoegd.

Limonadeglazen is jammer ja. De versie van Artis was top en het meezingen met Trein, Vuur , Dageraad ook genieten. Goed publiek ook.
Reply
Wirtz
Reply
spinvis was leuk, maar op de een of andere manier miste ik wat.
kan ook aan mij gelegen hebben.
was ondertussen ook feyenoord - psv een beetje aan t volgen,
en dat is nooit goed voor een concert beleving.
Reply
(25-01-2024, 16:01)kesselman Wrote: was ondertussen ook feyenoord - psv een beetje aan t volgen,
en dat is nooit goed voor een concert beleving.

Daar heb je gelijk in. Dodgy 

Volgende keer misschien beter niet doen.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
sorry oom
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
Anna von Hauswolff. Dronegestapowaardig.
[+] 1 user says Thank You to MattieGelatti for this post
Reply
Ben Frost ft. Greg Kubacki, Tarik Barri
Eerste concert van het jaar meteen een voltreffer. De waarschuwing van de zaal vooraf dat het heel luid zou worden was uiteraard niet voor niets, hoewel het niet zo extreem was als anderhalf jaar geleden bij het solooptreden van Frost in een kleinere club. De bijdrage van Kubacki was met zware metalriffs bij harde basklappen en de bekende gierende electronische uithalen zeker een mooie toevoeging, en vooral zijn melodieuze stukken in de twee rustigere ambientachtige tracks vond ik mooi. Ook fraaie visuals. Maar uiteindelijk bleef het wel vooral een Ben Frost optreden met begeleiding. Wellicht ten overvloede is dit een van de must sees voor Rewire.
[+] 3 users say Thank You to Enzo for this post
Reply
Lander & Adriaan in de Muziekgieterij. Waanzinnig goed en dito publiek. Volgensmij zag ik Maynard ook aardig losgaan.
[+] 1 user says Thank You to eloelo for this post
Reply
(28-01-2024, 01:24)eloelo Wrote: Lander & Adriaan in de Muziekgieterij. Waanzinnig goed en dito publiek. Volgensmij zag ik Maynard ook aardig losgaan.

Ja, dit viel goed bij mij en nog meer bij mevrouw Maynard, die ging hier echt heel lekker op.

Daarna nog Tootard en Yin Yin, topavond. Balen dat we door de laatste trein niet tot het eind konden blijven.
[+] 2 users say Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Slowdive
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
The Virginmarys
Reply
Jessica Ekomane
Reply
OSMIUM
Ale Hop
Concepcion Huerta
Julius Sartorius
FITNESSS ft. LUNG - dronegestapomateriaal
Nissa b2b SENU (Slic Unit)
Dame Area
Eprom - <<Synthesism>>
HiTech
Reply
NEON DANCE - First and Last Men
Ex Silens
Uxile
Dj Scotch Egg & Elvin Brandhi
Golden Girl$$
Reply
Swans. Met (schijnbaar) minstens een halve set aan live debuten, dus nog volop in ontwikkeling. Gelukkig heeft IJsko een bootleg gemaakt.

Fijn om ze een keer op struikelafstand van een goeie eierbal te zien. Vooral het eerste nummer You Will Pay was gewoon voer voor het dronegestapo topic. Voor de rest smaakt het vooral naar meer en hoop ik dat ze na het opnemen van een nieuwe plaat weer een Europees rondje doen, dan wil ik ze wel eens zittend zien.
[+] 4 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Noname
Reply
Depeche mode. Altijd.
[+] 3 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)