Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 2.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
(28-11-2019, 12:20)Indiaantje89 Wrote:
(27-11-2019, 21:59)Melliw Naj Wrote:
(27-11-2019, 12:32)Indiaantje89 Wrote:
(19-11-2019, 21:31)Melliw Naj Wrote: 13 uurtjes in (na vanavond wel 15+) in Pokémon en toch weer weer veel plezier erin. Zit wel pas op de 3 gyms verslagen, maar wondertrade en raiden is te leuk.
Ik ben gisteren begonnen, en eerste indruk is positief.  Leuk om te zien dat de variatie in Pokémon wat je tegen kan komen in bepaalde gebieden veel breder is dan voorheen.  

In wondertrade en raiden moet ik me nog verdiepen. Ik moet de eerste gym nog mijn Sobble (water starter) is al geëvolueerd.

Ook al een mooie Growlith weten te vangen. En al level 40 Pokémon tegengekomen, die waren toch een maatje te sterk.

De graphics vallen me ook reuze mee.

Gaat lekker! Wondertrade en raiden zijn ook best fijn om afk te doen, zoals bijvoorbeeld vanavond met voetbal. Eerste werkt ook goed mee om Pokedex te vullen. Graphics vind ik alleen in de wild area echt bagger.

30 uurtjes in en zit op 5 badges, 150 pokemons (niet gefocus op vangen, maar wondertrade heuj), breeden voor andere, 1 mio cash aangetikt, eindelijk vast team met rond de level 50 Pokemon en veel plezier in wild area.
Ik heb gisteren ook gespeeld tijdens de wedstrijd, erg verslavend. Ik heb gym leader 3 ondertussen verslagen, die was makkie gezien mijn starter een water Pokémon is. Die eind evolutie valt me overigens wel erg tegen.

Mijn tijd zit vooral in het vangen zoveel verschillende mogelijke Pokémon. Ook is het leveling systeem wel fijn zo, dat je kut Pokémon niet hoeft te laten vechten om toch EXP te krijgen. Een Magikarp laten evolueren is nog nooit zo makkelijk geweest .

De verhaallijn vind ik vooralsnog wel een beetje suf. Steeds je rivaal die voor je uitloopt, en die je steeds staat op te wachten. Flikker op kut kind, iedereen weet dat ik de Pokémaster ga worden en jij niet, dat is in iedere game zo dus valt me niet steeds lastig!

Nee voor de mensen die hier nog twijfelen, ik zeg halen.

Als je nog de andere starters of een ditto wilt kan je mij PM'en. Eens met verhaal niet boeiend is, vooral team yel (?) valt mij zwaar tegen. Ach uiteindelijk doe ik 5 a 10 uur wild area en dan 1,5 uur story voor badges.

Gisteren badge 6 gehaald en hoogste pokemon zit bijna op level 60. Beetje OP als de Pokemons tegenkom rond de level 40 zijn.

Spoilers voor mijn team

[spoiler] Coalossal, Mawile, Rilleboom, Cloyster, Gengar en Flygon. Wellicht tips voor verandering? [/spoiler]
(28-11-2019, 20:46)Melliw Naj Wrote:
(28-11-2019, 12:20)Indiaantje89 Wrote:
(27-11-2019, 21:59)Melliw Naj Wrote:
(27-11-2019, 12:32)Indiaantje89 Wrote:
(19-11-2019, 21:31)Melliw Naj Wrote: 13 uurtjes in (na vanavond wel 15+) in Pokémon en toch weer weer veel plezier erin. Zit wel pas op de 3 gyms verslagen, maar wondertrade en raiden is te leuk.
Ik ben gisteren begonnen, en eerste indruk is positief.  Leuk om te zien dat de variatie in Pokémon wat je tegen kan komen in bepaalde gebieden veel breder is dan voorheen.  

In wondertrade en raiden moet ik me nog verdiepen. Ik moet de eerste gym nog mijn Sobble (water starter) is al geëvolueerd.

Ook al een mooie Growlith weten te vangen. En al level 40 Pokémon tegengekomen, die waren toch een maatje te sterk.

De graphics vallen me ook reuze mee.

Gaat lekker! Wondertrade en raiden zijn ook best fijn om afk te doen, zoals bijvoorbeeld vanavond met voetbal. Eerste werkt ook goed mee om Pokedex te vullen. Graphics vind ik alleen in de wild area echt bagger.

30 uurtjes in en zit op 5 badges, 150 pokemons (niet gefocus op vangen, maar wondertrade heuj), breeden voor andere, 1 mio cash aangetikt, eindelijk vast team met rond de level 50 Pokemon en veel plezier in wild area.
Ik heb gisteren ook gespeeld tijdens de wedstrijd, erg verslavend. Ik heb gym leader 3 ondertussen verslagen, die was makkie gezien mijn starter een water Pokémon is. Die eind evolutie valt me overigens wel erg tegen.

Mijn tijd zit vooral in het vangen zoveel verschillende mogelijke Pokémon. Ook is het leveling systeem wel fijn zo, dat je kut Pokémon niet hoeft te laten vechten om toch EXP te krijgen. Een Magikarp laten evolueren is nog nooit zo makkelijk geweest .

De verhaallijn vind ik vooralsnog wel een beetje suf. Steeds je rivaal die voor je uitloopt, en die je steeds staat op te wachten. Flikker op kut kind, iedereen weet dat ik de Pokémaster ga worden en jij niet, dat is in iedere game zo dus valt me niet steeds lastig!

Nee voor de mensen die hier nog twijfelen, ik zeg halen.

Als je nog de andere starters of een ditto wilt kan je mij PM'en. Eens met verhaal niet boeiend is, vooral team yel (?) valt mij zwaar tegen. Ach uiteindelijk doe ik 5 a 10 uur wild area en dan 1,5 uur story voor badges.

Gisteren badge 6 gehaald en hoogste pokemon zit bijna op level 60. Beetje OP als de Pokemons tegenkom rond de level 40 zijn.

Spoilers voor mijn team

[spoiler] Coalossal, Mawile, Rilleboom, Cloyster, Gengar en Flygon. Wellicht tips voor verandering? [/spoiler]
Kameraad speelt het ook, en die heeft al starters voor mij klaar staan. Ik heb gisteren nog heel even gespeeld na GWAR en ben na de 3 badges naar het volgende plaatsje gegaan. Ik vond het fucking awsome dat ik een Pikachu tegenkwam en die heb ik gelijk maar gevangen.

Kwa team heb ik weinig tips, ik ken ze allemaal wel tot goud/zilver, maar daarna houd mijn kennis een beetje op. Nu red ik alles nog met mijn start Pokémon, en een Growlith. De overige slots gebruik ik om Pokémon te evolueren en EXP. te gainen. Maar op het einde zal ik wel een 6-tal team neer zetten ja. Ik heb meestal een water/gras/vuur/psychic types er bij zetten. Dan vaak nog iets als Snorlax of een Dragonite o.i.d.. Maar goed ik heb geen idee wat ik nog tegen ga komen Wink.

Ik kwam gisteren voor het eerst een fairy type tegen. Ook geen idee wat ik daar mee moet.
En gisteren uitgespeeld. Leon kon wel opscheppen met zijn Charizard, maar het was gewoon een one hit KO voor mijn Inteleon.

Mijn winnend team was:
Inteleon, Arcanine, Beartic, Corviknight, Eternatus, Flygon

Geen super spannend lijstje. Vond dat er op het einde wel erg veel trainers battle waren. En ondertussen heb ik de shield Pokémon ook gevangen. Had er wel een Masterball voor nodig

Mario Maker goes Zelda
@Melliw Naj

Gisteren nog shiney een Wobbuffet gebreed.
Awesome Games Done Quick 2020 is weer begonnen. (dit lijkt haast een Fenderboy topic te worden, excuus).
begonnen aan mad max op ps4
en ondertussen ook Horizon Dawn complete edition aangeschaft.

mad max speelt wel lekker weg
Hmm blijkbaar heeft 2k hun 2018 server er uit gegooid en ik kan dan blijkbaar niet verder met mijn offline carriere, gewoon even opnieuw beginnen kan wel. Natuurlijk doe ik dat want die ruim 200 uur die er in zit doe ik graag opnieuw.

Dat was dus meteen mijn laatste 2k game.
(19-01-2020, 18:49)Willie Wrote: Hmm blijkbaar heeft 2k hun 2018 server er uit gegooid en ik kan dan blijkbaar niet verder met mijn offline carriere, gewoon even opnieuw beginnen kan wel.  Natuurlijk doe ik dat want die ruim 200 uur die er in zit doe ik graag opnieuw.

Dat was dus meteen mijn laatste 2k game.
Sounds like 2k. Heb zoiets ook ooit gehad met een WWE game. En die was toen maar een jaartje oud ofzo.

Heb ook het idee dat het daar niet lekker loopt. WWE2K20 schijnt helemaal drama te zijn.
[Image: _3077403b.jpg]
(31-01-2020, 11:35)Roel87 Wrote: [Image: _3077403b.jpg]
Die is toch afschuwelijk lelijk?
[Image: 9yWseVCwR7emLmRPE_6DA0Fyt08oIne1YIxvNRcZ..._zIL9invbg]
15.00u
[+] 1 user says Thank You to Roel87 for this post
Laat ik niet doen alsof ik ooit enige twijfel had of dit een dag 1 aankoop wordt. Maar de Direct heeft m'n hype levels weer een stukje omhoog gebracht.
Kentucky Route Zero: TV Edition gisteren uitgespeeld.

Een magisch realistische point-and-click, zoals de makers het zelf noemen, met eindeloos veel referenties naar kunst, cultuur, architectuur en technologie... van Gabriel Garcia Márques' Honderd jaar eenzaamheid via Project Xanadu naar FSA-fotografie.

Maar het is wat mij betreft niet enkel een verzameling van andermans ideeën en concepten; uiteindelijk vertelt het iets over het opbouwen van gemeenschap in de barre wereld na de gigantische economische recessie. 

Dikke tip voor de mensen die, net als ik, vergeten waren dat games daadwerkelijk een kunstvorm zijn. Verwacht alleen niet te veel gameplay maar vooral lappen tekst, waarin je niet altijd veel invloed hebt op de situatie maar wel op de interpretatie van en het gevoel bij die situatie door de karakters. Meer wil ik niet verklappen, maar dikke tip dus Smile
(09-03-2020, 16:43)thomas9790 Wrote: Kentucky Route Zero: TV Edition gisteren uitgespeeld.

Een magisch realistische point-and-click, zoals de makers het zelf noemen, met eindeloos veel referenties naar kunst, cultuur, architectuur en technologie... van Gabriel Garcia Márques' Honderd jaar eenzaamheid via Project Xanadu naar FSA-fotografie.

Maar het is wat mij betreft niet enkel een verzameling van andermans ideeën en concepten; uiteindelijk vertelt het iets over het opbouwen van gemeenschap in de barre wereld na de gigantische economische recessie. 

Dikke tip voor de mensen die, net als ik, vergeten waren dat games daadwerkelijk een kunstvorm zijn. Verwacht alleen niet te veel gameplay maar vooral lappen tekst, waarin je niet altijd veel invloed hebt op de situatie maar wel op de interpretatie van en het gevoel bij die situatie door de karakters. Meer wil ik niet verklappen, maar dikke tip dus Smile

Ja, die leek me al wel interessant. Ik ben nu nog bezig met Disco Elysium, die ongeveer in hetzelfde straatje zit. Een zeer politiek geladen, literaire, duistere point-and-click RPG die nog het meest weg heeft van een tabletop zoals Dungeons and Dragons, maar dan zonder ook maar enige gevechten. Fenomenaal geschreven, vooral doordat je 'skills' karaktereigenschappen zijn waar je constant gesprekken mee voert.
[+] 1 user says Thank You to remothebest for this post
Inmiddels is sinds gisteren het embargo van Animal Crossing New Horizons af. Ondanks dat ik de game vorige week al had gekocht (staat digitaal klaar op de Switch) toch wel wat beelden gecheckt. En gelukkig onderschrijven de reviews wel het gevoel dat Nintendo had gecreëerd. Dit wordt weer een massive uprade voor de serie.
Vanaf morgen af te halen bij GameMania, omdat vanaf donderdag de fysieke winkels sluiten.
Nou Nedgame vindt het duidelijk niet zo cool dat Gamemania voor deze optie heeft gekozen. Die schrijven net op Facebook dat ze hun goede relatie met Nintendo willen behouden en niet eerder dan vrijdag de verkoop zullen starten. Heb nog nooit eerder een winkel een officieel statement zien maken over waarom ze de release datum respecteren. Ook gamemania bij naam genoemd in het bericht om duidelijk te maken waar het over gaat. Lekker modder gooien.
Deel 2 is aangemaakt, daar mogen jullie verder: https://wattes.nl/forum/showthread.php?tid=2219

dit topic mag dicht
gesloten, zie Deel 2


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)