Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 2.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
#76
Welke zijn het? Want voor bijvoorbeeld die sleep missies van Tonya moet je haar bellen. Best kans dat als je de contacten die bij de missies horen belt dat je ze dan kunt doen Smile
#77
Piet Knaak Wrote:Welke zijn het? Want voor bijvoorbeeld die sleep missies van Tonya moet je haar bellen. Best kans dat als je de contacten die bij de missies horen belt dat je ze dan kunt doen Smile
Still Pulling Favors
Pulling One Last Favor
A Starlet In Vinewood
Closing The Deal
Surreal Estate
Breach Of Contract
The Final Frontier
The Last One

Maar ik zoek ze zelf wel op Wink.
#78
Zo GTA is wel klaar, kijken of de nieuwe Assassins creed volgens verwachting gaat tegenvallen.
#79
Begin er niet meer aan, dat randverhaal zit mij teveel in de weg om het echt tof te vinden.
#80
Dat randverhaal is voor mij juist de reden waarom ik het zo geweldig vind, maar bij ACIII merkte je dat ze er veel te kort aan gewerkt hadden, terwijl dat Ezio drieluik geweldig is.

Maar als het goed is, is dat randverhaal nu klaar.

Zat ook niet te wachten op Black flag, maar kon hem voor een redelijke prijs krijgen en ik vond The last of us nog niet voor de juiste prijs.

Voor GTA V geldt overigens dat ik het als game beter vond dan het vorige deel, maar nu het bezonken is miste ik toch wel die waanzinnige verhaallijn van Niko.
#81
GTA Online vermaakt me nog steeds uitstekend.

Black Flag schijnt één van de beste AC games te zijn. Ook de spelers die de afgelopen delen een pak minder vonden zijn weer positief. Ik pik hem zeker nog eens op.

The Last of Us is iedere cent waard. Beste game van het jaar en een hoogtepunt van deze generatie consoles.
#82
Vanwege tijdgebrek nog niet heel veel kunnen spelen, maar de opening van Black flag voorspelt wel goede dingen, ik heb er geen verstand van, maar er lijkt een nieuwe engine te zijn gebruikt en alles loopt een stuk sneller wat nog even wennen is, omdat ik veel tegen muren opklim die ik niet op wil klimmen en hoewel de traagheid van de vorige games mij wel beviel voelt dit wel fris aan.
#83
Black Flag draait op dezelfde engine als deeltje III. Dat was het eerste deel op deze engine dus ze zullen ongetwijfeld het één en ander hebben kunnen verbeteren ten opzichte van toen. Verwacht dat Ubi voorlopig de eerste next gen titels ook op deze engine zal draaien. Maar ja, over het algemeen weet Ubi games visueel wel netjes te presenteren. Vooral de PC versies uiteraard, Far Cry 3 is er een goed voorbeeld van. Vind die game er een pak beter uitzien dan hun AC games.
#84
The Last of Us ja, vind het vooral heel jammer dat Watch Dogs niet meer dit jaar is uitgekomen. Daar keek ik toch wel het meeste naar uit.
#85
GTA 5 toch wel. Last of us. 2e plaats.

Maar ben nu weer bezig met Dead Island. Pittig spel soms.
#86
Zo, ook door The last of us heengeworsteld, prachtig.
#87
Zojuist Black Flag uitgespeeld. Heb veel negatieve recensies gehoord maar vind het een behoorlijk goede game. Net Diablo 2 gekocht, ben benieuwd.
Heb voor het komende jaar vooral veel zin in Dying Light, Conversion, Child of Light en demo van Dead State bevalt ook goed, dus denk dat ik die pre-order.
Als je trouwens niks te doen hebt, raad ik je aan Loadout te downloaden, meest onzinnige spel dat ik in jaren heb gespeeld, maar wel zeer vermakelijk
#88
Inmiddels een PS4 kunnen bemachtigen, al is het vooral nog wachten op de echt goede games. Wel zonde dat je er geen PS3 games op kunt afspelen, had iets als Beyond: Two Souls eigenlijk nog wel willen spelen.
#89
Afgelopen twee weken in mijn kostbare vrije uurtjes Half-Life 2, Episode 1 en Episode 2 uitgespeeld.
Nu zwaar gefrustreerd.
#90
Het is jammer dat Steam zo goed loopt, zo gaan ze natuurlijk nooit een nieuwe Half Life maken verdomme Sad
#91
Martijn Wrote:Het is jammer dat Steam zo goed loopt, zo gaan ze natuurlijk nooit een nieuwe Half Life maken verdomme Sad

Grote vrees inderdaad. Maar een vervolg kan toch niet uitblijven ...
#92
Vanmiddag een potje Worms nipt verloren.
Dit level: [Image: Worms1_screenshot.jpg]
#93
Murdoc Niccals Wrote:Vanmiddag een potje Worms nipt verloren.
Dit level: [Image: Worms1_screenshot.jpg]
Hahah geweldige game ja _O_

Afgelopen weken Tales Of Xilia uitgespeeld. Leuke RPG met realtime actie erin (heb ik veel liever dan het Final Fantasy syteem). Is ook een aan te raden serie overigens Tales Of....
#94
[Image: FNL09aF.png]

Morgen is The Last of Us DLC online Big Grin
#95
Na weer eens een Laytondeeltje opnieuw en Mario Kart nu echt stuk gespeeld te hebben was het weer tijd voor wat nieuws, liefst een sportgame.

En daar het er op lijkt alsof NHL14 nog steeds de volle mep kost toch maar voor NBA2k14 gegaan en hoe fucking vet. Kan er nog geen ruk van, maar dat gaat wel komen.
#96
Willie Wrote:Na weer eens een Laytondeeltje opnieuw en Mario Kart nu echt stuk gespeeld te hebben was het weer tijd voor wat nieuws, liefst een sportgame.

En daar het er op lijkt alsof NHL14 nog steeds de volle mep kost toch maar voor NBA2k14 gegaan en hoe fucking vet. Kan er nog geen ruk van, maar dat gaat wel komen.
De My Career mode is zo belachelijk goed in dat spel. Beste sport game die er is.
#97
Voor basketbal fans vast. Ik hou het wel bij FIFA Tongue

Toevallig twee weken terug FIFA 14 gekocht voor de PC. Van de week South Park uitgespeeld, hele toffe game.
#98
Die South park RPG? Veel goeds over gelezen, echter ben ik allergisch voor RPG's.
#99
Stefan Wrote:De My Career mode is zo belachelijk goed in dat spel. Beste sport game die er is.

Daar moet ik snel eens aan beginnen, maar het is voor mij ontzettend lang geleden dat ik een spel als dit heb gespeeld dus ik ben ook nog ontzettend aan het kutten in de menu's (welke niet volgens EA logica in elkaar zitten) en ben dus maar een kort seizoen begonnen, nu halverwege de play-offs, waarvoor ik natuurlijk wel eerst het all-starweekend heb afgewerkt.

Maar heerlijk als je hard een bal blockt (vond ik ook zelf wel het mooiste om te doen tijdens de gymles, wisten mijn korfbalklasgenoten veel dat dat ook kon, leverde mooie beteuterde gezichtjes op). Minder is het als je met Kobe denkt een enorme dunk te maken en de kerel tikt de bal uit je handen.
Ik vermaak me nog steeds erg met NBA2K11. Oogt en speelt nog prima dus geen behoefte om 2K14 te kopen (ik ben ook niet zo bekend met de basketball rosters, dus het maakt me niet uit dat die niet meer kloppen).

Ook een aanrader is de UFC reeks, maar daar moet je wel van houden en is vrij ingewikkeld soms. Maar als je het onder de knie hebt een heerlijke game.

NHL blijft leuk om te doen ook, daar heb ik ook nog een oude deel van liggen, speelt ook snel en gemakkelijk. NFL schijnt ook weer erg goed te zijn, maar ik snap heel die sport niet. Dus geen behoefte om die game te kopen Smile.

Afgelopen week had ik Bioschock Infinite nog eens onder de stof vandaan gehaald. Wat een master game blijft dat _O_ geweldige story line ook.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)