Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 2.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
#1
Even testen aangezien muziekliefhebbers toch allemaal nerds zijn.

Wordt hier nog een beetje gegamed en zo ja wat en waarop.
#2
Playstation 3, nu bezig met het geweldige The Last of Us.
#3
Zelf geen gamer, ik kan het niet en het meeste gaat me te snel, toch vind ik het wel erg leuk.

En ik loop soms hopeloos achter; afgelopen weekend Heavy rain gekocht en in 1 ruk uitgepeeld, typisch een game voor mij, niet te moeilijk, meer interactieve film en een prachtig verhaal. Toch maar eens kijken of ik niet nog een PS2 versie van Fahrenheit op de kop kan tikken.

L.A. noir beviel me om dezelfde reden ook al.
#4
Martijn Wrote:Playstation 3, nu bezig met het geweldige The Last of Us.

Dat lijkt me ook wel wat, al heb ik ook nog wat Uncharted delen tegoed Big Grin.
#5
Willie Wrote:Zelf geen gamer, ik kan het niet en het meeste gaat me te snel, toch vind ik het wel erg leuk.

En ik loop soms hopeloos achter; afgelopen weekend Heavy rain gekocht en in 1 ruk uitgepeeld, typisch een game voor mij, niet te moeilijk, meer interactieve film en een prachtig verhaal. Toch maar eens kijken of ik niet nog een PS2 versie van Fahrenheit op de kop kan tikken.

L.A. noir beviel me om dezelfde reden ook al.
Gok dat je dan Beyond: Two Souls van het najaar ook heel erg tof gaat vinden, die zal alles wat Heavy Rain deed nog stukken beter gaan doen. Kan je in die tijd nog mooi de Uncharted games gaan spelen.
#6
Geen tijd voor games, maar in het najaar zal er toch een PS3 en GTA V aan te pas komen. De weekends bij vrienden, zo.
#7
PS3 op het moment aan het wachten op GTAV
#8
Dit is echt moddervet: http://youtu.be/EWJD8DMasCU
#9
Uplift Wrote:Geen tijd voor games, maar in het najaar zal er toch een PS3 en GTA V aan te pas komen. De weekends bij vrienden, zo.

Pak dan meteen de PS4
#10
Alsof ik daar geld voor heb. Noch de games, noch de console zijn van mij als ik vandaag de dag überhaupt al achter een controller kruip.
#11
BigBird Wrote:Dit is echt moddervet: http://youtu.be/EWJD8DMasCU
Dat spel en Watch Dogs zijn eigenlijk al genoeg redenen om een PS4 te kopen.
#12
Fifa en League of Legends.
#13
Xbox 360 en FIFA, met heel af en toe modern warfare 3.
#14
Heb een PS3. En best wat games, speel toch het meeste sport games zoals Fifa, NBA of Top Spin tennis. Maar ook games als Uncharted, Red Dead Redemption, GTA etc. heb ik mijn collectie.

Ben ook erg slecht dus speel alleen offline, behalve Fifa, dat kan ik nog wel redelijk Tongue. Vooral shooters kan ik totaal niet online.
#15
Ik ben zo iemand die de professionele league of legends competitie even intensief volgt als een behoorlijke voetbalfan.
#16
Allemaal zo'n muzikale smaak... en welke games spelen ze vervolgens: GTA en FIFA Tongue .
#17
Roel87 Wrote:Allemaal zo'n muzikale smaak... en welke games spelen ze vervolgens: GTA en FIFA Tongue .

Daar zit toch het verschil tussen games en muziek/films denk ik dan: hypes en sterke verkoopscijfers gaan in de gamewereld net iets vaker gepaard met kwaliteitsproducten.
#18
Sure, maar ook daar geldt dat een commercieel product als Call Of Duty door de fijnproevers de grond in wordt geboord.
#19
Die fijnproevers willen alleen maar pokkemoeilijke games als Metroid Big Grin

En Fifa moet tegenwoordig erg goed zijn, ik heb nog enkel de 2010 versie, voldoet prima om af en toe een bekertoernooitje te spelen, net zoals ik Virtua tennis 3 nog wel eens speel.

Maar met al die shooters kan ik echt niet, ik heb daar echt het geduld niet voor. Dan liever iets abstracters als American McGee's Alice.

Assassin's creed heeft ook zo zijn minpunten, maar toch heb ik geen fijnere gamereeks gespeeld, waarschijnlijk omdat ik de enige ben die het overkoepelende verhaal boeiend vind.

Nu nog maar een keertje Heavy rain, want mijn einde is totaal anders dan waar anderen op uit zijn gekomen.
#20
Oh en niemand die zich vroeger afvroeg hoe in hemelsnaam de Zapper werkte zonder dat ding te hoeven calibreren?
#21
Willie Wrote:Die fijnproevers willen alleen maar pokkemoeilijke games als Metroid Big Grin

En Fifa moet tegenwoordig erg goed zijn, ik heb nog enkel de 2010 versie, voldoet prima om af en toe een bekertoernooitje te spelen, net zoals ik Virtua tennis 3 nog wel eens speel.

Maar met al die shooters kan ik echt niet, ik heb daar echt het geduld niet voor. Dan liever iets abstracters als American McGee's Alice.

Assassin's creed heeft ook zo zijn minpunten, maar toch heb ik geen fijnere gamereeks gespeeld, waarschijnlijk omdat ik de enige ben die het overkoepelende verhaal boeiend vind.

Nu nog maar een keertje Heavy rain, want mijn einde is totaal anders dan waar anderen op uit zijn gekomen.
En vertaal dit eens naar de muziekwereld. Ik denk dat je dan al snel met een roze hoedje op in Limburg zou uitkomen Wink .
#22
So What? Het is een muziekforum. Maar best dat we niet te veel met games bezig zijn, of het zou wel eens omgekeerd evenredig tot onze smaak kunnen staan.

En ja, dat de ene smaak is beter dan de andere.
#23
So nothing. Maar het is meer een constatering dat voor zowel muziek, games, films als boeken geldt dat verdieping wel degelijk uitmondt in een hogere standaard. En ja, voor de ene industrie gaat dat meer op dan de andere.
#24
Daar ben ik het volledig mee eens, maar een dag telt maar 24 uren. Voor mij is lezen naast muziek de enige prioriteit die nog kan overblijven, vrees ik.

Films pik ik mee, als sociaal moment... als ik er selectief in kan zijn, steek ik daar ook nog wel af en toe iets van op.

En met GTA V is niks mis. Dat wordt een fucking vet najaar. Stiekem hoop ik op een minder drukke concertagenda.
#25
Fitz Wrote:Ik ben zo iemand die de professionele league of legends competitie even intensief volgt als een behoorlijke voetbalfan.

+1. Nooit gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden. Met vrienden een game wedstrijd bekijken..


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)