Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Compilatietape #8
#1
Ik dacht nieuw forum nieuwe kansen voor de compilatie tapes. Toch best nog wat muziek ontdekt via deze weg en het lijkt me leuk om er weer verder mee te gaan. Vorige keer beviel me goed door het maken van een compilatie tape met een eigen thema waarbij juist het thema ontdekt diende te worden.

Who's in?
Reply
#2
Haha, ik ben er principe wel weer voor in.
Genoeg awesome muziek te delen.
Reply
#3
Ik zat ook al te denken om een nieuw topic te openen hierover.

Zou ook leuk zijn om een compilatie te maken met muziek die je dankzij Graz ontdekt hebt? (en anders waarschijnlijk nooit)
Reply
#4
Idéfix Wrote:Ik zat ook al te denken om een nieuw topic te openen hierover.

Zou ook leuk zijn om een compilatie te maken met muziek die je dankzij Graz ontdekt hebt? (en anders waarschijnlijk nooit)

Op zich wel een leuk idee, maar straks komt je compilatie terecht bij degene die die artiest hier gepromoot heeft.
Reply
#5
Maar die kans bestaat altijd wel toch? Dat de andere (een hoop) nummers herkend.
Reply
#6
Niemand interesse in een nieuwe ronde?
Reply
#7
Dus nu ingeschreven:

Idefix
Halfempty/halffull
Loov
Fitz

Klein groepje. Ik vind het wel leuk om weer een compilatie te maken voor iedereen waarbij je het algemeen thema moet zoeken. Houdt het topic ook vrij actief.
Reply
#8
Bij een klein groepje is dat wellicht wel beter
Reply
#9
Ik wil ook wel weer mee doen, mocht er nog interesse in zijn.
Reply
#10
Ik meld me ook weer aan, hoop wel dat de groep die mee wilt doen, het dan ook serieus oppakt en er werk van maakt.
Reply
#11
Dus nu ingeschreven:

Idéfix
Halfempty/halffull
Loov
Fitz
Kasper
Geluksknikker
Reply
#12
jep, ben nog steeds in de running
Reply
#13
Indien de compilatie ook digitaal verstuurd mag worden dan doe ik ook wel mee. Hoeveelheid tijd die ik er voor nodig ga hebben zal me uiteindelijk wel weer tegenvallen maar vind het wel weer leuk om wat nieuws te ontdekken.

Een speciaal thema hoeft voor mij ook niet perse, een kennismaking met andermans muzieksmaak lijkt mij al voldoende. Mits het enigszins onbekende artiesten zijn natuurlijk.
Reply
#14
Hotsjakidee. Gezien deze discussie: http://www.wattes.nl/forum/viewtopic.php?id=12&p=8 lijkt het me ook wel mooi dat Uplift, Jimmy en Willie hun steentje kunne bijdragen aan nieuw Belgisch/Nederlands talent?

Gaan we mensen verbinden aan elkaar of doen we gewoon compi hier dumpen en kijk maar wie reageert?
Reply
#15
Mijn voorkeur gaat uit om weer koppels van 2 te maken.
Digitaal of per post maakt me niks uit.
Reply
#16
Loov Wrote:Hotsjakidee. Gezien deze discussie: http://www.wattes.nl/forum/viewtopic.php?id=12&p=8 lijkt het me ook wel mooi dat Uplift, Jimmy en Willie hun steentje kunne bijdragen aan nieuw Belgisch/Nederlands talent?

Gaan we mensen verbinden aan elkaar of doen we gewoon compi hier dumpen en kijk maar wie reageert?

Misschien sowieso wel een leuk plan, om een compilatie te maken met uitsluitend Nederlandse/Belgische muziek.
Reply
#17
Nee, lijkt me niet leuk. Wil wel goede liedjes horen
Reply
#18
geluksknikker Wrote:[
Misschien sowieso wel een leuk plan, om een compilatie te maken met uitsluitend Nederlandse/Belgische muziek.

In begin leek me dit thema niks want ik dacht dat ik alleen maar foute jaren 80 muziek kende.
Maar naderhand kwam ik toch wel aan een mooi aantal nummers die ik zou kunnen gebruiken.
Reply
#19
Jongens, kom eens op. Compilatietape #8 is natuurlijk al geweest he. Dat was één onderlinge uitwisseling tussen R0n, halfempty/full, Geluksknikker, Loov, Fitz, Kasper, KoS en ik. Weet je nog; die compilatie van KoS was toen zo slecht, die jongen hebben we daarna nooit meer teruggezien.

@Halfempty/full: Heb jij jou compilatietape van destijds nog? Ik heb voor jou nog een half afgeschreven reactie liggen die ik net af wilde maken, maar ik ben je compilatie-cd zelf uit het oog verloren. Was een cd met oa. My Bloody Valentine, Beach House, Boards of Canada en TV on the Radio erop.
Reply
#20
kurtje Wrote:Jongens, kom eens op. Compilatietape #8 is natuurlijk al geweest he. Dat was één onderlinge uitwisseling tussen R0n, halfempty/full, Geluksknikker, Loov, Fitz, Kasper, KoS en ik. Weet je nog; die compilatie van KoS was toen zo slecht, die jongen hebben we daarna nooit meer teruggezien.

Die was heel erg neger toch? Dan zal het een gevalletje parels voor de zwijnen zijn geweest.
Reply
#21
Schobbeyak Wrote:Die was heel erg neger toch? Dan zal het een gevalletje parels voor de zwijnen zijn geweest.
Ja, hij had als titel dan ook "Funkier than a mosquito's tweeter". Maar volgens mij konden anderen het wel enigzins waarderen hoor, was toevallig mijn straatje niet. Ik ben dan ook niet zo neger.
Reply
#22
Nou er stonden ook wel wat R&B dingen op die wel op het randje zaten. Ik stond er in die periode wel voor open.
Reply
#23
Die was in de tijd wel erg beroerd. Op het einde stonden wel wat dingetjes volgens mij. Had altijd nog een concept bedacht voor een nieuwe compilatietapes. Daarbij plaatste 1 iemand publiekelijk een compilatie tape met een onbekend thema en daarbij dient de rest achter het thema te komen. Maar goed..
Reply
#24
Als jij die persoon wil zijn, doe ik wel mee!
Reply
#25
Ik was er al mee bezig. Ik zal kijken of ik hem even kan afmaken deze week. Geven we die shit even een boost.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)