Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bruce Springsteen Goffertpark
Beste mensen van dit forum,

Wederom bekeer ik me tot jullie genaden, afgelopen lente kwam ik op mirabele wijze op dit forum terecht en heb zo de presale voor het ArenA concert weten te vinden na wat tips te hebben gekregen van een docent op school. Ik zie nou net vandaag dat er weer een concert is aangekondigd, vrijwel in mijn achtertuin. Ik vraag me af, is er iemand hier die mij zou kunnen helpen en wat informatie heeft over een presale? Ik zag dat de ticketverkoop vrijdag al is. Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg,
Roan
Reply
LINK 1
LINK 2

Eentje waarschijnlijk met code, eentje normaal gezien zonder.
[+] 1 user says Thank You to teedeebee for this post
Reply
(31-10-2023, 16:59)teedeebee Wrote: LINK 1
LINK 2

JE BENT GEWELDIG!!!

Kan het kloppen dat ze allebei al met code zijn? Als ik de link open kom ik bij het scherm dat de countdown tot de verkoop laat zien. Betekent dit dat ze allebei zonder code zijn, of dat ik gewoon blind ben en hem niet kan vinden.
Reply
Mooi verhaal Roan, maar wat is nu jouw mening over de timetable van Le Guess Who?
Reply
(31-10-2023, 17:07)Roan_Broes_Fan Wrote:
(31-10-2023, 16:59)teedeebee Wrote: LINK 1
LINK 2

JE BENT GEWELDIG!!!

Kan het kloppen dat ze allebei al met code zijn? Als ik de link open kom ik bij het scherm dat de countdown tot de verkoop laat zien. Betekent dit dat ze allebei zonder code zijn, of dat ik gewoon blind ben en hem niet kan vinden.

Geen idee. Je zal donderdag gewoon moeten kijken wat er mogelijk is.
Reply
(31-10-2023, 17:19)thomas9790 Wrote: Mooi verhaal Roan, maar wat is nu jouw mening over de timetable van Le Guess Who?

Niet mijn ding
[+] 2 users say Thank You to Roan_Broes_Fan for this post
Reply
Iemand ook een link voor Werchter?
Reply
Via live nation site kan je donderdag tickets kopen zag ik
Reply
https://nl.livenation.be/show/1446041/br...pringsteen

Link voor presale
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)