Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blur
Staanplaats gescoord.
Reply
Erbij. Hopelijk spelen ze dat liedje uit FIFA.
Reply
(03-03-2023, 11:03)Gunnar Wrote: 2e ring is dicht?

Daar lijkt het vooralsnog inderdaad op. Dus uiteindelijk ook geen 'kaarten vanaf 44 euro' beschikbaar.
Reply
(03-03-2023, 11:20)Roel87 Wrote:
(03-03-2023, 11:03)Gunnar Wrote: 2e ring is dicht?

Daar lijkt het vooralsnog inderdaad op. Dus uiteindelijk ook geen 'kaarten vanaf 44 euro' beschikbaar.

Heel af en toe schieten die op beschikbaar. Maar het zullen er wel niet veel zijn geweest.
Reply
Inderdaad wel heel makkelijke kaartverkoop.
Reply
Er staat nu ook "vanaf € 66,00".
Reply
Op zich wel positief als de tweede ring echt dicht zou zijn. Dan kunnen ze prima optisch 'verbergen' waardoor de Ziggo ineens een prima locatie is voor bands die net tussen de AFAS en Ziggo invallen.
Reply
(03-03-2023, 12:43)Piet Knaak Wrote: Op zich wel positief als de tweede ring echt dicht zou zijn. Dan kunnen ze prima optisch 'verbergen' waardoor de Ziggo ineens een prima locatie is voor bands die net tussen de AFAS en Ziggo invallen.
Maar de tickets worden er duurder door.
Reply
Nog steeds voldoende zit- en staanplaatsen beschikbaar. Dan durf ik de gok op een ticketswapje wel te nemen, eerst maar eens kijken of het tzt uitkomt.
Reply
(03-03-2023, 17:00)Gunnar Wrote: Nog steeds voldoende zit- en staanplaatsen beschikbaar. Dan durf ik de gok op een ticketswapje wel te nemen, eerst maar eens kijken of het tzt uitkomt.
Ik zit er precies t zelfde in. Verkoopt t uit, of ik kan niet dan is t ook prima. Dan alleen op de Lokerse.
Reply
Dan ben ik benieuwd waarom ze niet in die nieuwe zaal van Ahoy staan, die zit dacht ik tussen de Ziggo en Afas in qua capaciteit.
Reply
Overigens kudos naar EvE; al 20 jaar niet in NL gespeeld en dan loopt het nog niet storm voor je show in de Ziggo, dan heb je idd weinig te zoeken als headliner op een festival.
Reply
https://pitchfork.com/news/blur-announce...st-listen/

Nieuw album in juli.
Reply
Nieuwe single is erg fijn, melancholische ondertoon.
Reply
Zeker, lekker nummertje.
Reply
Nieuwe plaat betekent toch geen reünie van een reünie.  Smile
Reply
Ik overweeg om ze toch te gaan zien ergens. Nu is Lokerse Feesten het handigste voor mij, want dan heb ik vakantie. Maar afgaande op de foto's van de mainstage vind ik dit niet heel erg sfeervol en publieksvriendelijk overkomen.

Een festival als Oya, Way Out West, Flow , is ook een optie. Maar dan moet je naar Noorwegen/Zweden/Finland en ben je ook zo een mille kwijt met vervoer, eten/drinken overnachten. En die line-ups zijn ook niet zo denderend (en alle drie niet uitverkocht).

Ziggoo valt al af, want werken en Nederlands publiek. Meest ideale was om ze in de UK te gaan zien, maar lukt niet met werk.
Reply
Ben wel eens op Lokerse Feesten geweest voor Neil Young, heb me prima vermaakt. Blur maakt het feestje wel joh, zou gewoon lekker de meest praktische locatie pakken.

Ga ze zelf op PS en in de Ziggo zien, nu het dichterbij komt wel enorm veel zin in.
Reply
Ok, ik zie Modern Life-nummers als Oily Water en Villa Rosie op de eerste setlists staan. Dan ben ik er gewoon bij hoor.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Ik ga een Ticketswapje voor Ziggo doen, scheelt een clash met Darkside op Primavera en zit die dag toch te werken op het kantoor bij Amsterdam Zuid.
Reply
(22-05-2023, 09:37)BigBird Wrote: Ik overweeg om ze toch te gaan zien ergens. Nu is Lokerse Feesten het handigste voor mij, want dan heb ik vakantie. Maar afgaande op de foto's van de mainstage vind ik dit niet heel erg sfeervol en publieksvriendelijk overkomen.

Een festival als Oya, Way Out West, Flow , is ook een optie. Maar dan moet je naar Noorwegen/Zweden/Finland en ben je ook zo een mille kwijt met vervoer, eten/drinken overnachten. En die line-ups zijn ook niet zo denderend (en alle drie niet uitverkocht).

Ziggoo valt al af, want werken en Nederlands publiek. Meest ideale was om ze in de UK te gaan zien, maar lukt niet met werk.
Lokerse was altijd wel tof toen ik er was voor bepaalde dagen.
Daar Primal scream eens een top avond en show zien geven.
Reply
Glastonbury is een behoorlijk kanshebber (verrassingsshow). Zou ik wel fijn vinden. Blur is een van de weinige grote namen die ik nog niet afgestreept heb, maar waarvoor ik nooit een losse kaart zou kopen.
Reply
https://www.tiktok.com/@charlieokyes/vid...GO8Dq&_r=1
Reply
Volgens mij is dit de eerste Tik-Tok link ooit op dit forum. De dag die je wist die zou komen....
Reply
Beach House vorig jaar was eerste denk ik.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)