Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blur
KINK presents: Blur naar Ziggo Dome
27 juni 2023
Ziggo Dome, Amsterdam
Tickets kosten vanaf €40,- (excl. 10% servicekosten en transactie- en/of verzendkosten) en zijn verkrijgbaar vanaf vrijdag 3 maart om 10:00 uur via www.blurlive.nl.
[+] 3 users say Thank You to Roel87 for this post
Reply
Het is duidelijk dat alle 30+ acts zoveel mogelijk los worden neergezet i.f.v. uitgavepatronen van makkelijk 250 euro pp inclusief ticket.
Reply
Mja, dan kan ik zo'n tweede reünie nog zó onnodig vinden.... maar dan wil ik toch hè. Maar natuurlijk is weer eens niet te achterhalen wat een veldkaart dan kost. Met je tickets vanaf 40 euro.
Reply
(01-03-2023, 10:21)JorisR Wrote: Mja, dan kan ik zo'n tweede reünie nog zó onnodig vinden.... maar dan wil ik toch hè. Maar natuurlijk is weer eens niet te achterhalen wat een veldkaart dan kost. Met je tickets vanaf 40 euro.
82,50, duurste zitplekken 88.
[+] 1 user says Thank You to Martijn for this post
Reply
Heeft Friendly Fire toch nog iets goeds geboekt dit jaar.
Reply
Hier ga ik toch wel heen denk ik.
Reply
Ik wil in principe ook wel gaan.

Een keer eerder gezien, op Reading 2002, toen ik daar was voor met name subheadliner Blink 182 en wél de twee headliners naast Blur op het programma had staan (Linkin Park en Metallica), maar op de Blur-dag de hele dag in de punkrocktent stond, totdat een enorme bloedneus tijdens Lagwagon me uit die tent en uiteindelijk richting main stage trok, waar ik echt dat optreden van het voor mij nog nagenoeg onbekende Blur in werd gezogen. Vooral The Universal staat me nog goed bij.
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
Tja, 82,50 voor Blur in de Ziggo. Met wat Engelse fans op BKS had ik dit wel getrokken, maar op een dinsdagavond met Nederlanders die een keer willen springen op Song 2.....
Reply
Ja, wel eens dat het op BKS veel mooier was geweest dan op dinsdag in Ziggo.
Reply
Die Ziggo gaat vol staan met Britten hoor. Amsterdam is een perfect tripje met de lads
Reply
(01-03-2023, 11:55)BigBird Wrote: Tja, 82,50 voor Blur in de Ziggo. Met wat Engelse fans op BKS had ik dit wel getrokken, maar op een dinsdagavond met Nederlanders die een keer willen springen op Song 2.....


Ik heb precies hetzelfde, en vraag me daarbij af of FF weer niet veel te groot inzet met een Ziggo Dome-show. De grootste eigen show voor Blur ooit in NL was voor 2000 man. Maar deze zaal zal i.v.m. productie, kosten etc. wel noodzaak zijn, zeker?

Wie gaat 'woe-woe'en' tijdens het optreden, verdient een klap voor z'n bek.
Reply
(01-03-2023, 12:01)Locor Wrote: Die Ziggo gaat vol staan met Britten hoor. Amsterdam is een perfect tripje met de lads

Dat kan qua ambiance heel leuk uitpakken, zoals ooit met Oasis in de HMH/AFAS Live.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
(01-03-2023, 10:37)Martijn Wrote:
(01-03-2023, 10:21)JorisR Wrote: Mja, dan kan ik zo'n tweede reünie nog zó onnodig vinden.... maar dan wil ik toch hè. Maar natuurlijk is weer eens niet te achterhalen wat een veldkaart dan kost. Met je tickets vanaf 40 euro.
82,50, duurste zitplekken 88.
Is er een golden circle?
Reply
Ja dat het een Ziggo show zou worden zag ik ook niet echt aankomen. HMH lijkt me toch gewoon een geschikte locatie voor Blur. Maar soit, al lang blij dat ze Nederland weer eens aan doen na 20 jaar afwezigheid.
Reply
Ultieme kandidaat voor een betaalbaar Ticketswapje.
Reply
Irritant trouwens dat zowel Eventim als de Ziggo Dome niet gewoon de ticket categorieën en corresponderende prijzen communiceren. Lijkt me toch wel het minste wat je gewoon ergens duidelijk kan neerzetten.
Reply
(01-03-2023, 13:03)Piet Knaak Wrote: Irritant trouwens dat zowel Eventim als de Ziggo Dome niet gewoon de ticket categorieën en corresponderende prijzen communiceren. Lijkt me toch wel het minste wat je gewoon ergens duidelijk kan neerzetten.

Maf er stond vanmorgen een lijstje op Blurlive.nl, maar dat is nu verdwenen.
Reply
82,5 € terwijl op Lokerse feesten voor 60€ + extra programma.
Inderdaad. Dat word een ticketswapje Ziggodome bij niet uitverkoop.
Reply
(01-03-2023, 13:08)Stefan Wrote:
(01-03-2023, 13:03)Piet Knaak Wrote: Irritant trouwens dat zowel Eventim als de Ziggo Dome niet gewoon de ticket categorieën en corresponderende prijzen communiceren. Lijkt me toch wel het minste wat je gewoon ergens duidelijk kan neerzetten.

Maf er stond vanmorgen een lijstje op Blurlive.nl, maar dat is nu verdwenen.

Ik heb dit lijstje via Twitter weten op te duiken inmiddels. Die 80+ doet me wel twijfelen, zeker gezien ik ze al op Primavera ga zien. Ticketswap is dan een goed alternatief.
Reply
(01-03-2023, 10:21)Uplift Wrote: Het is duidelijk dat alle 30+ acts zoveel mogelijk los worden neergezet i.f.v. uitgavepatronen van makkelijk 250 euro pp inclusief ticket.

Blur paste niet op BKS vanwege Primavera Madrid en Porto, reken er op dat Friendly Fire ze anders daar had geplaatst.
Reply
Heb Blur nog nooit live gezien dus zelfs als het in de Ziggo is overweeg ik dit wel sterk. Maar idd eerder als ticketswap optie.
Reply
Ik vond de laatste keer op Wercher erg goed, maar laat het erbij.

De week voor Werchter is superdruk dit jaar met allerlei evenmenten op mijn werk, dus ik hou me verder rustig die paar dagen tot Werchter begint.
Reply
(01-03-2023, 13:36)Flair Wrote: 82,5 € terwijl op Lokerse feesten voor 60€ + extra programma.
Inderdaad. Dat word een ticketswapje Ziggodome bij niet uitverkoop.
In dit licht ben ik benieuwd of ze dan een wat specialer voorprogramma meenemen. Dit zou bijvoorbeeld goed passen voor Belle & Sebastian qua tijd en plaats.
Reply
2e ring is dicht?
Reply
Een vriend van me wil er graag heen, toch maar gewoon kaartjes gekocht zodoende. Dat ging makkelijk als verwacht.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)