Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blur
Pip Blom voorprogramma volgenss hun website
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
Met nog een week te gaan nog eens de zaalplattegrond gecheckt.

Op de eerste ring wordt de lange kant nauwelijks gebruikt, op de tweede alleen de vakken recht voor het podium, allemaal nog niet vol maar in totaal toch wel voor 70% verkocht lijkt me. Ook de duurdere staanplaatsen nog niet uitverkocht, en de prijs daarvoor op Ticketswap is al onder de 70 euro gezakt.

Propvol zal het dus niet worden, maar toch hopelijk wel gezellig druk. Voor extreme drukte zoals bij AM ga ik in de toekomst waarschijnlijk passen, dus vind het wel best zo.

Iemand zin in een biertje bij Baco van tevoren? Eten of drinken doe ik in de Ziggo al helemaal niet meer voor deze prijzen.
Reply
Tot mijn grote verbazing is Blur toegevoegd aan Kalorama festival hier in Lissabon, waar ik al een ticket voor had aangeschaft. Tweede show in Portugal, na Primavera Porto eerder deze maand.
Opvallend is de omschrijving op de website; https://meokalorama.pt/en/artists/blur, wat impliceert dat het volledige nieuwe album gespeeld zal gaan worden. Ik ben alleszins voor!
Reply
(20-06-2023, 11:43)Maynard-J Wrote: Met nog een week te gaan nog eens de zaalplattegrond gecheckt.

Op de eerste ring wordt de lange kant nauwelijks gebruikt, op de tweede alleen de vakken recht voor het podium, allemaal nog niet vol maar in totaal toch wel voor 70% verkocht lijkt me. Ook de duurdere staanplaatsen nog niet uitverkocht, en de prijs daarvoor op Ticketswap is al onder de 70 euro gezakt.

Propvol zal het dus niet worden, maar toch hopelijk wel gezellig druk. Voor extreme drukte zoals bij AM ga ik in de toekomst waarschijnlijk passen, dus vind het wel best zo.

Iemand zin in een biertje bij Baco van tevoren? Eten of drinken doe ik in de Ziggo al helemaal niet meer voor deze prijzen.

Ik ben wel bij voor een biertje, werk die dag in de buurt, dus geen reden om niet even in de Ziggo te komen buurten. Wel afhankelijk van een voordelige Ticketswap, maar dat komt wel goed gok ik.
Reply
(03-03-2023, 11:24)Stefan Wrote:
(03-03-2023, 11:20)Roel87 Wrote:
(03-03-2023, 11:03)Gunnar Wrote: 2e ring is dicht?

Daar lijkt het vooralsnog inderdaad op. Dus uiteindelijk ook geen 'kaarten vanaf 44 euro' beschikbaar.

Heel af en toe schieten die op beschikbaar. Maar het zullen er wel niet veel zijn geweest.

Achteraan op de tweede ring zijn nu alsnog kaarten voor 44 euro te koop. Pas later beschikbaar gekomen, wellicht ten koste van het aantal staanplaatsen? In elk geval goedkoper dan alle zitplaatsen op Ticketswap, dus prima optie voor wie wil besparen. En de staanplaatsen zullen ook nog wel in plaats gaan dalen.

Misschien halen ze het podium wel naar voren zodat de zaal formaat AFAS of iets groter lijkt, met doeken over de niet gebruikte vakken op beide ringen. Heb dit eerder meegemaakt bij mijn allereerste concert in die zaal, Skunk Anansie najaar 2012. Werkte prima.
Reply
Lokerse feesten is ondertussen al wel een week uitverkocht. Was ik wel blij om, dan kon ik dat kaartje zonder verlies weer verkopen.
Reply
Toolhead heeft kaarten in de verkoop, zie https://wattes.nl/forum/showthread.php?t...#pid373447
Reply
Voor de nog lineaire tv-kijkers: vanavond om 21.10 uur is Blur live in Hyde Park te zien op NPO3, show uit 2013.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Twee dagen van te voren nog niks bekend over aanvangstijd en eventueel voorprogramma.
Ik reken nog steeds op een ticketswapje op dinsdag, al moeten de vraagprijzen dan nog wel wat gaan dalen.
Reply
(25-06-2023, 10:24)Gunnar Wrote: Twee dagen van te voren nog niks bekend over aanvangstijd en eventueel voorprogramma.
Ik reken nog steeds op een ticketswapje op dinsdag, al moeten de vraagprijzen dan nog wel wat gaan dalen.

Tijdschema 

Deuren open: 18:30 uur
Aanvang show: 20:00 uur
Verwachte eindtijd: 23:00 uur

Voorprogramma is blijkbaar Pip Blom, maar behalve op hun socials heb ik het nergens zien staan.
Reply
Pip Blom speelt dan ook nog eens zonder drummer, die is afwezig ivm zwangerschap.
Reply
Die zal dan wel voor die periode zijn vervangen door een andere drummer lijkt me?
Reply
Is er nog wel een voorprogramma? Volgens info op ziggodome.nl:


18:30 Deuren open
20:00 Blur
23:00 Verwacht einde

Ik verwacht niet dat Blur drie uur speelt trouwens.
Reply
Nog steeds Pip Blom als support vermoed ik: https://www.friendly-fire.nl/
Wel bizar dat hier tot het laatste moment zo slecht over wordt gecommuniceerd.

Ik volg nog steeds de prijsontwikkeling op Ticketswap voor ik toesla. Ook nog lichte twijfel of ik wil staan of zitten na een werkdag.
Reply
(25-06-2023, 14:19)matthijs603 Wrote: Die zal dan wel voor die periode zijn vervangen door een andere drummer lijkt me?

Nope, niet gevonden. Zonder drummer it is.
Reply
(26-06-2023, 20:40)eloelo Wrote:
(25-06-2023, 14:19)matthijs603 Wrote: Die zal dan wel voor die periode zijn vervangen door een andere drummer lijkt me?

Nope, niet gevonden. Zonder drummer it is.

Dit is Pip Blom 2 dagen geleden:

[Image: FziVD06WwAE3WHa?format=jpg&name=large]
Reply
(26-06-2023, 20:43)Stefan Wrote:
(26-06-2023, 20:40)eloelo Wrote:
(25-06-2023, 14:19)matthijs603 Wrote: Die zal dan wel voor die periode zijn vervangen door een andere drummer lijkt me?

Nope, niet gevonden. Zonder drummer it is.

Dit is Pip Blom 2 dagen geleden:

[Image: FziVD06WwAE3WHa?format=jpg&name=large]

En gisteren was de laatste show met de drummer. Alle PR foto's staan ze nu ook met 3 op en het nieuwe album, waaronder dat nummer met Alex van Franz Ferdinand, zijn ook een stuk elektronischer. Ik verwacht gewoon een drumcomputer.
[+] 1 user says Thank You to eloelo for this post
Reply
Laatst ergens in een interview gelezen dat ze inderdaad zonder drummer op gaan treden. Meer elektronische insteek, voorprogramma Blur is de eerste show op die manier.
Reply
[Image: FzjFGe6WwAIBmZO?format=jpg&name=medium]
Reply
(26-06-2023, 20:40)eloelo Wrote:
(25-06-2023, 14:19)matthijs603 Wrote: Die zal dan wel voor die periode zijn vervangen door een andere drummer lijkt me?

Nope, niet gevonden. Zonder drummer it is.

Vorige week stond de, nu ex-, drumster van Pip Blom in de merchandisestand van Claw Boys Claw. Ze had dus een baantje achter de hand.
Reply
(27-06-2023, 09:38)marcorenton Wrote:
(26-06-2023, 20:40)eloelo Wrote:
(25-06-2023, 14:19)matthijs603 Wrote: Die zal dan wel voor die periode zijn vervangen door een andere drummer lijkt me?

Nope, niet gevonden. Zonder drummer it is.

Vorige week stond de, nu ex-, drumster van Pip Blom in de merchandisestand van Claw Boys Claw. Ze had dus een baantje achter de hand.

Ongetwijfeld, CBC gitarist John Cameron is haar vader.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Ik probeer vanaf 7 uur bij Baco te zijn voor wie zin heeft in een biertje. Draag een rood shirt met 2 gele strepen.

Nu 2 dagen vrij met een lekker randprogramma in 020 voor de boeg: o.a. de Fleabag monoloog (over Brits gesproken) en Wes Andersons debuut Bottle Rocket bij The Movies, als ik tijd overhoud ook de Herzog expo bij EYE.
Reply
18:30 Deuren open
20:00 Pip Blom
21:00 Blur
23:00 Verwacht einde
Reply
Nog geen goedkope ticketswap gefixt helaasch
Reply
Denk dat veel mensen van plan waren op deze manier aan een ticket te komen. Heb er zelf net maar een gekocht van ruim 60 euro.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)