Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dEUS
#76
Ja, in de AB kunnen ze een residency van een jaar doen als ze willen.
Reply
#77
Afgeklokt op vijf AB-concerten én avonden na mekaar.
Reply
#78
(16-11-2018, 18:36)Aron Wrote: Afgeklokt op vijf AB-concerten én avonden na mekaar.

Dus nog twee d'r bij:

21, 22, 23, 24, 25 May > SOLD OUT

Sunday 26 May & Monday 27 May on sale now: https://bit.ly/2PS3giP
Reply
#79
Ook in Utrecht een derde op Vrijdag 17 mei.
Reply
#80
Voor de Nederlandse en Belgische shows doen ze een Europese tour. Op 31 mei staan ze opeens weer in Athene. Begin december zou Primavera met de hele line-up moeten komen. Ik wacht ff af of 'dEUS performs The Ideal Crash' op die poster komt te staan. Zou zomaar kunnen, in april staan ze in Spanje enkel in Madrid.
Reply
#81
BKS een optie? Of toch Pinkpop/dtrh?
Reply
#82
Ik denk 't absoluut wel... Maar waar ze dan staan?
Reply
#83
BKS heeft de grootste verhouding Belgische bezoekers, dus lijkt mij de meest logische.
Reply
#84
Is er toevallig iemand met een kaartje voor woensdag of vrijdag die wil wisselen voor een kaartje voor donderdag?
Reply
#85
(10-05-2019, 16:33)halfempty/full Wrote: Is er toevallig iemand met een kaartje voor woensdag of vrijdag die wil wisselen voor een kaartje voor donderdag?

Ticketswap?
Reply
#86
Kan je daar ook daadwerkelijk kaartjes ruilen?
Reply
#87
Nee. Maar je eigen kaartje verkopen en een nieuwe kopen komt op hetzelfde neer.
Reply
#88
Zondag 8 september Muziekgieterij, ook met de Ideal Crash show. Ik kom nog steeds naar de Ronda komende donderdag, maar voel me toch ietwat bekocht nu.
Reply
#89
Vanavond alsnog present. Tientallen kaartjes voor rond de twee tientjes op Ticketswap, voor wie alsnog wil.
Reply
#90
Prima optreden in Tivoli! Die dansers waren verrassend en vond dat erg goed uitpakken.
Reply
#91
Zo te zien om 22:45 afgelopen, netjes op tijd voor de laatste trein naar huis.
Reply
#92
Ik was niet zo onder de indruk, onder meer vanwege matig geluid (schel en keyboards lelijk ingemixt), band zeker in de eerste helft niet heel erg op dreef, veel slordigheidjes, wiebelige zang.... Maar in de praktijk blijkt zo'n integrale plaatuitvoering voor mij dus toch te weinig spannend: je weet natuurlijk precies wat er komt, en dat wordt dan wat statisch en te gezellig vrijblijvend gebracht, en vlakker dan op die gelaagde plaat bovendien... Dat is funest voor de spanningsboog van een liveshow, die nu eenmaal anders is dan een plaat die je opzet. Daarbij vond ik de 'dansers' niks toevoegen.

Begrijp me niet verkeerd: fijn optreden met enkele mooie momenten, zeker de uitvoeringen van Everybody's Weird en Let's See Who Goes Down First vond ik geweldig. Fell of the Floor, Man en Roses in de toegift zijn natuurlijk altijd goed. Maar in het kader van zo'n concertreeks - elf met veel bombarie aangekondigde uitverkochte shows in Ronda en AB - mag je meer verwachten dan enkel een fijn optreden.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
#93
(16-05-2019, 10:47)JorisR Wrote: Ik was niet zo onder de indruk, onder meer vanwege matig geluid (schel en keyboards lelijk ingemixt), band zeker in de eerste helft niet heel erg op dreef, veel slordigheidjes, wiebelige zang.... Maar in de praktijk blijkt zo'n integrale plaatuitvoering voor mij dus toch te weinig spannend: je weet natuurlijk precies wat er komt, en dat wordt dan wat statisch en te gezellig vrijblijvend gebracht, en vlakker dan op die gelaagde plaat bovendien... Dat is funest voor de spanningsboog van een liveshow, die nu eenmaal anders is dan een plaat die je opzet. Daarbij vond ik de 'dansers' niks toevoegen.

Begrijp me niet verkeerd: fijn optreden met enkele mooie momenten, zeker de uitvoeringen van Everybody's Weird en Let's See Who Goes Down First vond ik geweldig. Fell of the Floor, Man en Roses in de toegift zijn natuurlijk altijd goed. Maar in het kader van zo'n concertreeks - elf met veel bombarie uitverkochte shows in Ronda en AB - mag je meer verwachten dan enkel een fijn optreden.

Je bent kritischer dan ik, prima. Dat de toetsen lelijk waren ingemixt heb je zeker gelijk in, viel mij ook op.
Reply
#94
Had niemand kunnen waarschuwen voor dat voorprogramma..
Reply
#95
Positief of negatief? Vond het zelf erg de moeite.
Reply
#96
(16-05-2019, 20:24)Stefan Wrote: Had niemand kunnen waarschuwen voor dat voorprogramma..

Sorry. Ik kwam keurig getimed precies binnen toen ze afscheid nam.
Reply
#97
(16-05-2019, 20:24)Stefan Wrote: Had niemand kunnen waarschuwen voor dat voorprogramma..

Trixie Whitley? Want die is doorgaans erg goed live.
Reply
#98
Whitley was inderdaad erg goed, fijn om die ook eens te zien. En dEUS stelde ook niet teleur... kippenvel bij Sister Dew en The Magic Hour, en Let's See Who Goes Down First als onverwacht hoogtepunt. Jammer dat de dansers hier al gespoild waren, wcht een pluspunt.
Reply
#99
Ik kan me ook wel deels vinden in wat Joris schreef. In de eerste helft kwam het niet sterk genoeg uit de verf, zodat de rustige nummers (die ik op plaat erg mooi vind) One Advice, Space en The Magic Hour niet genoeg impact hadden. Instant Street en Let's See Who Goes Down First (onverwacht) ontstegen juist inderdaad wel de studioversies.
Reply
Kaarten voor Muziekgieterij besteld.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)