Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haldern Pop
#76
Het tijdsschema is inmiddels bekend. http://haldernpop.com/timetable-2022/
Iedere dag muziek van 11.00 tot half 3 's nachts. Verder gaan ze ook werken met dagkaarten. Line up is weer erg goed.
[+] 1 user says Thank You to kevin for this post
Reply
#77
Word nu wel heel benieuwd. Heb me nog niet in kunnen luisteren voor de (nog best vele) artiesten die ik nog niet kende, maar zonder clashes in dit schema lijkt dat niet meer per se nodig.
Reply
#78
Jawel, want de spiegeltent is niet zo heel groot en zit vaak vol. Althans dat was 10 jaar geleden zo toen ik er was. Ik begin dit eigenlijk ook wel te overwegen.
Reply
#79
Gezien de namen die er staan, dan moet die spiegeltent toch flink groter zijn dan wat b.v. op de Gentse Feesten staat?

In 2023 overweeg ik deze ook, hoor. Gewoon ook omdat ik heel erg respecteer wat ze doen, zelfs al is het programma niet heel erg mijn ding. Lijkt me vooral ook een erg gezellig/gemoedelijk festival, maar dan niet op de DTRH-manier.
Reply
#80
Waarom zulke korte settijden?
Reply
#81
1000 man passen er in de spiegeltent. Geen idee wat er staat in Gent. Gemoedelijk festival.
Reply
#82
1000 man? Dat lijkt mij veels te klein voor veel van die acts (zoals Wet Leg).
Reply
#83
(29-07-2022, 10:12)Uplift Wrote: Gezien de namen die er staan, dan moet die spiegeltent toch flink groter zijn dan wat b.v. op de Gentse Feesten staat?

In 2023 overweeg ik deze ook, hoor. Gewoon ook omdat ik heel erg respecteer wat ze doen, zelfs al is het programma niet heel erg mijn ding. Lijkt me vooral ook een erg gezellig/gemoedelijk festival, maar dan niet op de DTRH-manier.
Ik ben er 2x geweest: 2009 en 2010. Echt iets voor jou.

Btw In 2009 zag ik in dezelfde spiegeltent Mumford & Sons. onvergetelijk.
echt heel kleine venue.
Reply
#84
Juist dat de tent zo klein is, maakt de concerten daar heel tof. Gewoon ruim van tevoren aanwezig zijn, want anders sta je in die Slange. Ooit Warpaint en Suuns achter elkaar in de tent gezien. Dat was heel tof. Fleet Foxes stonden er ook. Tof podium
Reply
#85
Beach House tijdens Teen Dream-era in de Spiegeltent was ook wel aardig..

Maar met een capaciteit in totaal van 5.000 en een Spiegeltent met capaciteit van 1.000 heb ik er ineens minder zin in.
Reply
#86
Begonnen met inluisteren. Yard Act en Grace Cummings gaan al geweldig worden in die tent.
Reply
#87
Hier hebben we een kaartje over voor heel het weekend. Iemand interesse? We hoeven er niet het volledige bedrag voor te hebben.
Reply
#88
Trouwens ook lachen (of huilen) dat DJ St. Paul als headliner op de main stage staat.
Reply
#89
Gezelligheidsantifa.
Reply
#90
Headliner? Gewoon afdansen toch, meer niet.
Reply
#91
Niks headliner. Kae Tempest. Die staat ervoor.
Reply
#92
Hmm, aparte opzet gezien er na Tempest nog twee acts in de Spiegeltent spelen.
Reply
#93
Tuurlijk, maar lang niet iedereen blijft tot 3:00 op dat terrein of past in die tent.

Dan zou ik Kae Tempest, Anna Calvi en Nilüfer Yanya ook headliner noemen, ze spelen op een tijd dat op elk normaal/major festival de dagafsluiter zou spelen. Een band als Dry Cleaning lijkt me dan weer heerlijk om na nog een paar biertjes 's nachts mee af te sluiten.

Als je het zo bekijkt: drie vrouwelijke headliners, het kan dus. Waarbij ik Kae Tempest voor het gemak ook nog maar even zo noem, in elk geval niet mannelijk. Plus Dry Cleaning en Wet Leg, goed gedaan zonder er een punt van te maken zoals Primavera.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
#94
(30-07-2022, 07:42)Maynard-J Wrote: Als je het zo bekijkt: drie vrouwelijke headliners, het kan dus. Waarbij ik Kae Tempest voor het gemak ook nog maar even zo noem, in elk geval niet mannelijk. Plus Dry Cleaning en Wet Leg, goed gedaan zonder er een punt van te maken zoals Primavera.

Voor zo'n festival als Haldern lijkt het mij ook onnodig om er een speciaal punt van te maken, want er zijn tegenwoordig zat interessante (opkomende) vrouwelijke acts in hun straatje dat het vanzelfsprekend is om die in hoge spots te plaatsen.
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#95
Al redelijk aan het inluisteren en kom tot de volgende planning:

Donderdag: Emilie Zoe, Husten, Anne Muller, Kathryn Joseph, Grace Cummings, Physics House Band, Terra Profonda, Nilufer Yanya, Geese en Dry Cleaning.
Vrijdag: Cantus Domus, Hatis Noit, Meskerem Mees, Friedberg, Shame, Gilla Band, Squid, Anna Calvi en Short Paris,
Zaterdag: Famous, Teke Teke, Horse Lords, Anais Mitchell, Thumper, King Hannah, Ethan P Flynn, Sinead O Brien, Robocobra Quartet, Kae Tempest en Wet Leg.

De weersverwachtingen lijken goed te zijn. Dus zwembroek mee voor het meer. Verheug mij weer op het broodje marmelade bij de bakker en de schnitzel van de Doppeladler. En een Weihenstephaner uit het vat bij de haldern bar.
[+] 1 user says Thank You to kevin for this post
Reply
#96
(02-08-2022, 21:38)kevin Wrote: Al redelijk aan het inluisteren en kom tot de volgende planning:

Donderdag: Emilie Zoe, Husten, Anne Muller, Kathryn Joseph, Grace Cummings, Physics House Band, Terra Profonda, Nilufer Yanya, Geese en Dry Cleaning.
Vrijdag: Cantus Domus, Hatis Noit, Meskerem Mees, Friedberg, Shame, Gilla Band, Squid, Anna Calvi en Short Paris,
Zaterdag: Famous, Teke Teke, Horse Lords, Anais Mitchell, Thumper, King Hannah, Ethan P Flynn, Sinead O Brien, Robocobra Quartet, Kae Tempest en Wet Leg.

De weersverwachtingen lijken goed te zijn. Dus zwembroek mee voor het meer. Verheug mij weer op het broodje marmelade bij de bakker en de schnitzel van de Doppeladler. En een Weihenstephaner uit het vat bij de haldern bar.
vooral Diebels alt.
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
#97
van de tap schenken ze helaas geen diebels alt meer op het festivalterrein. nu is alleen konig pilsner.
Reply
#98
Bij Haldern stappen ze af van de muntverkoop. Je kunt betalen via een kaart die je kunt opwaarderen of met een app op je telefoon (grid). Je kunt je geld terugvragen als je geld overhoudt op de app.
Reply
#99
Die Duisters doen nog liever een volgende poging om heel Europa te veroveren dan dat ze toestaan dat je overal gewoon kan pinnen he.
[+] 2 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
De TBA van 1,5 uur op donderdagavond is eindelijk ingevuld.

Beatsteaks, was ooit heel groot in Duitsland toch?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)