Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haldern Pop
#26
Fuck. Te letterlijk?
Reply
#27
Ik zie geen verschil.
Reply
#28
Haldern Pop trouwens in 2011 geweest en de line-up is vaak briljant, veel upcomming wat je later zeer zeker in grote zalen gaat zien. Ben Howard nog in Spiegeltheater gezien en 1 avond op het kleinste podium Warpaint - Suuns achter elkaar gezien om vervolgens nog af te taaien bij Explosions In The Sky om daarna nog even snel Agnes Obel in een zeer kleine setting te zien. Maar sinds het zeer snelle uitverkopen van het festival heeft mijn interesse eigenlijk niet meer, mis ook wel vaak de cutting edge acts daar. Het is mij soms net iets te braaf binnen de lijntjes.
Reply
#29
Loov Wrote:Lol, niemand praat mij na. Ik blijf een Belg en dus tweederangsburger tot in de eeuwigheid op Graz.

Hehe
Reply
#30
Een brave line up? Mwah..Het ligt eraan wat je onder braaf verstaat. The Acid, Royal Blood, the Black Lips, Fat White Family en Ought zou ik niet braaf willen noemen. Haldern heeft wel iets kneuterigs en gemoedelijks. 6000 man capaciteit en op donderdag is er een extra podium naast de magische spiegeltent. Dit jaar hadden ze ook een dj op de donderdagavond die af sloot.

Voor mij blijft het een festival waar je nieuwe dingen kunt ontdekken (benjamin clementine, ought, the slow show). Bands die bij het grote publiek nog niet zo bekend zijn. Franziskaner van de tap in een glas van de Haldern Pop bar is ook niet vervelend..

Gezeur om uitverkocht festival begrijp ik weinig van. Er worden legio kaarten aangeboden via FB en het haldernpop forum. Als je wilt, dan kan je gaan..

Dat jaar met Warpaint en Suuns was ook echt top, agnes was toen wel wat minder. Spanning tussen die meiden was om te snijden..

Volgend jaar ben ik er iedergeval weer bij. Mensen die er nog nooit geweest zijn raad ik aan om er zeker eens een keer naartoe te gaan..
Reply
#31
Ja, soms iets te braaf betekent dat je de line-up van dit jaar er langs moet leggen.

En u snapt inderdaad niet van het gezeur over de kaartverkoop, want er wordt enkel maar gemeld dat dit er voor zorgt dat de interesse minder wordt, er is dus geen gezeur.

Het idee van het bericht is best aardig, maar beperk u in het vervolg maar gewoon tot een korte beschrijving van het weekend.
Reply
#32
Lol. Willie is met z'n beste been uit bed gestapt Big Grin.

Tjah The Acid en Royal Blood vind ik nog altijd aardig binnen de indie lijntjes. Fat White Fammily is een gimmick. Ik bedoel meer dat ik wel eens iets zoals Swans, Fuck Buttons o.i.d. zou willen zien. Kijk natuurlijk Suuns stond er in mijn jaar ook en vliegt wel lekker uit de bocht maar overall is de programmering vrij braafjes, gewoon goede indie. Is niks mis mee, maar niet mijn festival meer. Wink
Reply
#33
Hahahaha Willie, mocht er een verkiezing zijn van grappigste persoon van het forum, U krijgt hem van mij...

Fijn dat jij het idee van het bericht best aardig vindt, maar helaas gaat u niet over de inhoud van mijn berichten..En wat ik gezeur vind, dat vind ik gezeur..

Maar blijf vooral blerren dat het uitverkocht is en dat daardoor de interesse op dit forum is afgenomen...Ik zou het bijna voor waarheid aannemen...Nogmaals als mensen willen gaan, dan kunnen ze (wel een beetje je best doen hoor: -)...

Leg jij anders de line up van afgelopen jaren er langs en kijk of je iets spannends tussen ziet?.. Voor dit jaar heb ik het alvast gedaan.
Reply
#34
kevin Wrote:Hahahaha Willie, mocht er een verkiezing zijn van grappigste persoon van het forum, U krijgt hem van mij...

Fijn dat jij het idee van het bericht best aardig vindt, maar helaas gaat u niet over de inhoud van mijn berichten..En wat ik gezeur vind, dat vind ik gezeur..

Maar blijf vooral blerren dat het uitverkocht is en dat daardoor de interesse op dit forum is afgenomen...Ik zou het bijna voor waarheid aannemen...Nogmaals als mensen willen gaan, dan kunnen ze (wel een beetje je best doen hoor: -)...

Leg jij anders de line up van afgelopen jaren er langs en kijk of je iets spannends tussen ziet?.. Voor dit jaar heb ik het alvast gedaan.

Als we het Pinkpop-topic niveau zelfs al gaan halen in het Haldern Pop-topic... Dude relax. Bent net een hongerige vis en Willie gooit 3 stukjes brood in de vijver en je hapt naar alle 3.
Reply
#35
@loov...U houdt meer van hard?...Dat is er op Haldern idd weinig...Heb ooit HEALTH in de spiegeltent zien optreden...dat was wel iets..
Ought was anders ook niet echt slecht..Er staat meestal wel iets minder braafs/hards, maar dat is idd niet de hoofdmode van het festival...
Reply
#36
Soms moet je als newbie gewoon vuur met vuur bestrijden. Want anders blijf je de forum gimp.
Reply
#37
hythloth Wrote:Soms moet je als newbie gewoon vuur met vuur bestrijden. Want anders blijf je de forum gimp.

Daar heb je ook wel weer een punt.
Reply
#38
kevin Wrote:@loov...U houdt meer van hard?...Dat is er op Haldern idd weinig...Heb ooit HEALTH in de spiegeltent zien optreden...dat was wel iets..
Ought was anders ook niet echt slecht..Er staat meestal wel iets minder braafs/hards, maar dat is idd niet de hoofdmode van het festival...

Ik hou niet persee van hard. Ik hou wel van afwisseling, en ik vind Haldern Pop soms net een tikkeltje te eentonig. Zou er nog steeds wel een keer heen willen maar de zomer zit behoorlijk vol, en dan gaat m'n voorkeur toch uit naar andere festivals of clubshows.
Reply
#39
kevin Wrote:Maar blijf vooral blerren dat het uitverkocht is en dat daardoor de interesse op dit forum is afgenomen...Ik zou het bijna voor waarheid aannemen...Nogmaals als mensen willen gaan, dan kunnen ze (wel een beetje je best doen hoor: -)...

Leg jij anders de line up van afgelopen jaren er langs en kijk of je iets spannends tussen ziet?.. Voor dit jaar heb ik het alvast gedaan.

Bedankt voor het compliment, maar nogmaals uw foute tekst herhalen is niet zo handig, ik heb de eerste keer ook wel begrepen dat u er mijlen naast zit, dus lees het topic nog een keertje door en kom dan terug.
Reply
#40
https://www.youtube.com/watch?v=J3iCJrxbJT8

Sun Kil Moon in de Spiegeltent....
Reply
#41
kevin Wrote:https://www.youtube.com/watch?v=J3iCJrxbJT8

Sun Kil Moon in de Spiegeltent....

Klinkt goed, die galm/echo op de vocalen heeft ook wel wat.
Reply
#42
Nee. Één nummer gaat nog wel, maar het is zo zonde. Die man heeft zo'n verschrikkelijk mooie stem, laat die dan ook gewoon horen! De emotie die op Benji wel zo goed overkomt, komt live op deze manier veel minder hard binnen.
Reply
#43
Misschien gebruikt hij dat effect wel omdat hij live niet goed is, of zijn stem het niet altijd trekt? Benji is wel heel erg breekbaar kwa stem, ook zonder effect lijkt me dit erg lastig over te brengen zoals op de plaat.
Reply
#44
Gitaar spelen (en zijn composities zijn niet echt makkelijk) en zingen tegelijk gaat veel makkelijker met een ton reverb; de marge voor foutjes is veel groter. Enige reden.
Reply
#45
vandaag namen.
Reply
#46
Benjamin Booker
Courtney Barnett
Father John Misty
dEUS
AnnenMayKantereit
Bernd Begemann
Die Sonne
Dotan
Frances
Heisskalt
Intergalactic Lovers
Jack Garrat
Johann Sebastian Bach (??)
Kiasmos
Olli Schulz
Rae Morris
Soak
Mammut
Steve Gunn
The Districts
Woods Of Birnam
Reply
#47
Dotan lijkt nogal een vreemde eend in de bijt Tongue
Reply
#48
Ja nogal, en ik maar denken dat ik op dit festival eindelijk van de 3fm artiesten af was. Nou mooi niet.
Reply
#49
De organisatie heeft vlak voor de pasen nog maar eens wat fijne naampjes gedropt:

Alcoholic Faith Mission (DK)
Dan Deacon (US)
Ibeyi (FR/CU)
Iceage (DK)
Kaleo (IS)
Kate Tempest (UK)
Laura Marling (UK)
Tor Miller (US)
Viet Cong (CAN)
White Fence (US)
Reply
#50
Nieuwe namen:

LÅPSLEY (UK)
Savages (UK)
Sunset Sons (UK)
The Bronce Medal (UK)
The War on Drugs (US)
Tora (AUS)
Delta Rae (DE)
Puts Marie (CH)

Blij met Savages!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)