Thread Rating:
  • 12 Vote(s) - 3.92 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
#51
Pimm Wrote:Die van Zidane is natuurlijk legendarisch, ook omdat hij in de finale van de Champions League is gemaakt. Geeft de klasse van die man aan, vind hem nog altijd groter dan messi of c.ronaldo.
Messi kan er nog wel overheen, maar dan moet hij wel met Argentinie een WK winnen en dan ook als veruit beste speler van het toernooi.
#52
Enzo Wrote:
Pimm Wrote:Die van Zidane is natuurlijk legendarisch, ook omdat hij in de finale van de Champions League is gemaakt. Geeft de klasse van die man aan, vind hem nog altijd groter dan messi of c.ronaldo.
Messi kan er nog wel overheen, maar dan moet hij wel met Argentinie een WK winnen en dan ook als veruit beste speler van het toernooi.
Precies, alleen denk ik dat het haast uitgesloten is. Hij is natuurlijk wel de beste speler van dit moment.
#53
Je kan een speler pas beoordelen op het einde van z'n carrière. Zidane wordt volgens mij enkel door Pelé en Maradona overtroffen.
Messi zal erover gaan, WK of niet... maar nooit tot op het niveau van Pelé. De speler die dat doet, moet nog geboren worden.
#54
Uplift Wrote:Je kan een speler pas beoordelen op het einde van z'n carrière. Zidane wordt volgens mij enkel door Pelé en Maradona overtroffen.
Messi zal erover gaan, WK of niet... maar nooit tot op het niveau van Pelé. De speler die dat doet, moet nog geboren worden.
Die wat doet?
#55
Het niveau van Pelé halen.
Hij was de perfecte atleet. Het gaat niet enkel om die drie wk's en het aantal doelpunten, maar gewoon over het feit dat hij ALLES kon.
#56
Dat is allemaal wel lastig te vergelijken. Pele heeft alleen maar in Brazilie gespeeld, waar het spel nog trager en de ruimtes nog groter waren dan in het Europese voetbal van die tijd. Bovendien werd hij net als Messi bij Barcelona omringd door een gouden generatie.
#57
Hij heeft het ook wel allemaal getoond op het internationale toneel. Bovendien was het niveauverschil tussen Zuid-Amerika en Europa in die tijd niet zo groot.
#58
http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/201...niesta.gif
#59
Zo, dat doelpunt van Mexes mocht er ook wezen!
http://video.sport1.nl/partner/clips/300...t-ac-milan
#60
supermuys Wrote:Zo, dat doelpunt van Mexes mocht er ook wezen!
http://video.sport1.nl/partner/clips/300...t-ac-milan

Vind ik mooier dan die van Zlatan, maar ben dan ook een fervent milanista.
#61
Gunnar Wrote:
supermuys Wrote:Zo, dat doelpunt van Mexes mocht er ook wezen!
http://video.sport1.nl/partner/clips/300...t-ac-milan

Vind ik mooier dan die van Zlatan, maar ben dan ook een fervent milanista.

Minder acrobatisch en scherp in de uitvoering dan die van Ibrahimovic. Mag wel naast de omhaal van Rooney staan een paar jaar terug.
#62
Maar Zlatan had alle ruimte terwijl Mexes kort werd gedekt en de keeper ook nog eens minder ver van de doellijn stond.
#63
Messi, Ronaldo en Iniesta zijn de logische genomineerden voor de gouden bal.
Zal ook in die volgorde eindigen.
#64
Speler FC Emmen ontslagen vanwege wildpoepen

HOOFDDORP - FC Emmen heeft het contract van Jeffrey de Visscher donderdag ontbonden omdat de aanvaller twee weken geleden in dronken toestand was betrapt op wildpoepen.

Dat bericht Dagblad van het Noorden.

De Visscher moest zijn rijbewijs inleveren bij de politie en werd op de bon geslingerd.
Donderdag meldde Emmen in een persbericht nog dat er in goed overleg met De Visscher is overeengekomen om per 1 januari uit elkaar te gaan.
De 31-jarige middenvelder was eerder actief voor FC Twente, Heracles Almelo, De Graafschap, Aberdeen en SC Cambuur.
#65
Fraai doelpunt van Bale

http://www.youtube.com/watch?v=wSroTuycpFA
#66
Huntelaar gewisseld, van Persie gescoord.
#67
Huntelaar is teveel met zijn vertrek bezig, ben benieuws waar ie heen gaat. Ik hoop Engeland, en dat Sneijder ook voor Engeland zal kiezen. Zou mooi zijn om die 2 samen in 1 team te hebben.

Wel nog moeten lachten om van Bommel gisteren, wat is het toch ook een zure zieligerd, wat laat die jongen zich op de kast jagen en zich kennen.
#68
Sneijder is out. Huntelaar is een nichespeler.
#69
BigBird Wrote:Huntelaar is teveel met zijn vertrek bezig, ben benieuws waar ie heen gaat. Ik hoop Engeland, en dat Sneijder ook voor Engeland zal kiezen. Zou mooi zijn om die 2 samen in 1 team te hebben.

Wel nog moeten lachten om van Bommel gisteren, wat is het toch ook een zure zieligerd, wat laat die jongen zich op de kast jagen en zich kennen.
Klopt van Bommel was gister niet fit en dat zag je meteen. Die gele kaart was gewoon geel.
PSV had gewoon nog met goed resultaat weg kunnen komen (onverdiend) Lens mag niet missen 1 op 1..
Voor de rest verdediging zakt wederom in groot duel. Koch en Bakkali gewoon kans geven hebben meer potentie dan Derijck en Marcelo.
#70
Van Bommel en Strootman zijn wel echt gewoon heel vervelend, altijd verongelijkt met een smoel alsof iemand net op hun nieuwe pantoffels heeft gescheten. Beetje zuigen, vervelend doen kan effectief zijn, maar voorlopig mag gaat van Bommel nog wel wat wedstrijden missen dit seizoen.

Overigens wel een beetje hetzelfde verhaal als vorig jaar met PSV; dacht toch echt dat PSV makkelijk kampioen zou worden, maar 2 wedstrijden later is er weer geen peil op te trekken.

Maar gisteren ondanks het barre weer best een aardige wedstrijd gezien, 3 keer op rij de nul, ruim een jaar ongeslagen in de Kuip, kan nog wat worden als ze echt een keer gaan voetballen.
#71
Is al 4 jaar hetzelfde liedje met PSV, met goede verdediging waren ze alle vier de jaren kampioen geweest. En natuurlijk niet Lazovic en Afellay laten gaan in de winter..
Dit jaar geef ik nu de grootste kans aan Vitesse, winnen uitwedstrijden met groots gemak. En verslaan Ajax zonder dat die er een antwoord op hebben. Mits Bony blijft.
#72
Almere City afgelopen vrijdag de 5e wedstrijd op rij gewonnen, 2-1 tegen Excelsior, een nieuw clubrecord! Hadden gewoon bijna de tweede periode te pakken!
#73
Volgens Engelse media gaat Huntelaar naar Arsenal.
#74
Nu Sneijder nog, Wenger gaf laatst nog aan dat ze financieel kunnen concurreren met de grote teams.
#75
Dat zijn B-spelers. Ze zouden beter trachten de waterdragers van Barcelona en Madrid te scoren (Pedro, Ozil, Di Maria of D. Villa zouden instant hits zijn in de Premier League), of een grote ster als Neymar of Cavani.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)