Thread Rating:
  • 12 Vote(s) - 3.92 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
Ja, ik ook. Benieuwd ook hoe dit gaat uitpakken voor spelers als Viergever, Rosario en Hendrix.
Nou hij weet in ieder geval hoe je Ajax een pak slaag kan geven. Wat een wedstrijden waren dat. Helemaal kapot gespeeld door dat Salzburg toen.

Verder zal z'n succes bij PSV toch ook wel afhangen van het materiaal dat ie ter beschikking krijgt. Een dure trainer die amper kan inkopen kan het net zo goed lastig krijgen natuurlijk. Maar voor jonge jongens is het sowieso goed nieuws dat deze Schmidt komt. Ook wel positief voor de Eredivisie dat een buitenlandse trainer die toch succes heeft gehad bij Salzburg en Leverkussen hier aan de slag wil gaan.
Er zullen wel wat spelers weg moeten en bij komen. Maar er spreekt wel een bepaalde ambitie uit deze keuze. Ook knap om deze man binnen te halen, ik neem aan dat hij ook andere opties heeft gehad.

Ik ben inmiddels aanbeland bij Duitstalige artikelen omtrent zijn speelstijl.
Hele mooie keuze van PSV inderdaad. Had hem ook wel graag bij Ajax gezien bij een eventueel vertrek van Ten Hag.

Die wedstrijd tegen Red Bull is de meest pijnlijke die ik ooit live heb gezien. Al pakte ik net de opstelling van die avond er nog eens bij, maar het is ook niet heel gek dat Ajax toen alle hoeken van het veld zag met Van Rhijn, Moisander, Siem de Jong, Sigthorsson en Duarte in één elftal.
Ja en vooral het feit dat Mané, Soriano en Kampl toen als een trein liepen. Was gewoon een uitstekend team toen.
Sowieso heb ik toch wel ergens respect voor Red Bull en hoe ze om gaan met hun sport faciliteiten. Het is natuurlijk troep en zou eigenlijk alles moeten zijn wat we haten binnen het hedendaagse voetbal.

Maar ik vind het toch erg knap wat ze weten te presteren de afgelopen jaren bij zowel Salszburg als in Leipzig. O.a.
Mané, Werner, Minamino, Haaland al opgeleid. Maar ook de rest van de elftallen zit best veel kwaliteit in joh. Het is niet dat ze "dom" met het groot geld gooien. Ze hebben hun geld gestopt in jeugd opleidingen en goede faciliteiten daar. En dat vind ik best knap.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Helemaal eens. Ik zou ze moeten haten omdat het een corporate marketing vehikel is, maar toch dwingen ze wel respect af door hun goede beleid en visie.

Ben het alleen niet eens met dat je zegt dat ze Mané, Weerner, Minamino en Haaland hebben opgeleid. Zowel Mané, Werner als Minamino werden op hun 20e gehaald en Haaland toen hij 19 was. Prima scouting en deze talenten de kans gegeven, dat wel.
(11-03-2020, 14:33)TheUncleG Wrote: Hele mooie keuze van PSV inderdaad. Had hem ook wel graag bij Ajax gezien bij een eventueel vertrek van Ten Hag.

Die wedstrijd tegen Red Bull is de meest pijnlijke die ik ooit live heb gezien. Al pakte ik net de opstelling van die avond er nog eens bij, maar het is ook niet heel gek dat Ajax toen alle hoeken van het veld zag met Van Rhijn, Moisander, Siem de Jong, Sigthorsson en Duarte in één elftal.

Is Siem de Jong nu helemaal persona non grata geworden in Ajaxkringen? Dat was toch een tijdlang de beste speler bij Ajax. Heeft jullie zelfs eigenhandig kampioen gemaakt. En Moisander was toch ook gewoon prima?
Nu? Ik ben nooit echt fan geweest van Siem de Jong. Was zelfs in die periode dodelijk voor je positiespel, zijn regelmatig belangrijke goals ten spijt.

Moisander was idd een ok speler, maar tekent voor mij vooral de kleurloosheid en gebrek aan identiteit van het elftal van toen.
(11-03-2020, 15:12)TheUncleG Wrote: Helemaal eens. Ik zou ze moeten haten omdat het een corporate marketing vehikel is, maar toch dwingen ze wel respect af door hun goede beleid en visie.

Ben het alleen niet eens met dat je zegt dat ze Mané, Weerner, Minamino en Haaland hebben opgeleid. Zowel Mané, Werner als Minamino werden op hun 20e gehaald en Haaland toen hij 19 was. Prima scouting en deze talenten de kans gegeven, dat wel.
Haha ok, goede scouting dan. Iig jonge pareltjes weten ze binnen te hengelen, en ze lijken zich daar goed te ontwikkelen.
Sigthorsson is voor mij echt een "vergeten" speler... nu al. Zie nu dat hij bij AIK loopt te ballen in Zweden.
.
Euhm


Quote:Davy Klaassen is niet blij met zijn rol bij Ajax. De ervaren middenvelder en publiekslieveling denkt serieus aan een vertrek, volgens betrouwbare bronnen heeft Overmars ( Royal Fc Antwerp) al een gesprek gevoerd met de speler en zijn agent.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)