Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NOFX
#1
[Image: 8-A656-F04-37-C6-41-E3-B832-9-EF3-F3-C0-CF2-F.jpg]
Reply
#2
Final Show
[+] 2 users say Thank You to Flair for this post
Reply
#3
(27-05-2023, 21:32)Flair Wrote: Final Show

Veel plezier! Ik heb ooit het laatste concert van de Ramones in Bonn gezien, dat was zwaar klote na het laatste nummer. Sailant detail, Rammstein stond er destijds in het voorprogramma, dus we konden meteen door naar een volgende top band.
[+] 3 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
#4
(27-05-2023, 21:32)Flair Wrote: Final Show

Veel plezier.
Reply
#5
Superleuk. En vett. Ondanks dat Mike zijn stem kwijt was een onvergetelijke show

And you know what vanwege zijn stemproblemen krijgen we een reprise in hun allerfavoriete club.. 2024 opnoeuw in de Melkweg.
Tenminste dat was hun belofte.
[+] 2 users say Thank You to Flair for this post
Reply
#6
[Image: IMG-3078.jpg]
Reply
#7
Erbij, hele weekend. De allerlaatste keer Nederland en dan nog om de hoek ook nog.
Superblij
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
#8
Wij zijn er enkel de zaterdag erbij. Zouden beide dagen dezelfde line-up krijgen?
Reply
#9
(15-11-2023, 20:08)Indiaantje89 Wrote: Wij zijn er enkel de zaterdag erbij. Zouden beide dagen dezelfde line-up krijgen?
Er zal niet veel verschil zijn denk ik. Maar de setlists van NOFX zelf zullen wel  totaal verschillend zijn
Hoogstwaarschijnlijk een dag met Punk In Drublic & Wolves in Wolfes Clothing & The Decline.
En een dag met White Trash Two Heebs and a Bean & So Long And Thanks for All The Shoes.
zoiets zal t worden.
Reply
#10
Wel verleidelijk maar ik hou het bij de herinneringen aan de optredens in de Melkweg van vermoed ik 1999 en Lowlands 2010 en 1995. Van die Lowlands show in 1995 staat me niet heel veel meer bij dan dat er leden van Sick of it All naakt aan het koprollen waren op het podium en dat het eindigde met een oproep om vooral meteen door te gaan naar het optreden van Pennywise in een tent een stukje verderop, wat vervolgens uitliep op een totaal mayhem. Mooie tijden.
Reply
#11
(16-11-2023, 02:03)jodocus Wrote: Wel verleidelijk maar ik hou het bij de herinneringen aan de optredens in de Melkweg van vermoed ik 1999 en Lowlands 2010 en 1995. Van die Lowlands show in 1995 staat me niet heel veel meer bij dan dat er leden van Sick of it All naakt aan het koprollen waren op het podium en dat het eindigde met een oproep om vooral meteen door te gaan naar het optreden van Pennywise in en tent een stukje verderop, wat vervolgens uitliep op een totaal mayhem. Mooie tijden.
tuurlijk, ik ben ook vaak geweest, maar dit is de allerlaatste keer dat t kan.
Reply
#12
Tachtig euro voor een kaartje, die afscheidsshows in Eindhoven. Nou ja, ze zongen niet voor niets al twintig jaar geleden "living the good life provided by punk" denk ik dan maar.
Reply
#13
(23-11-2023, 19:36)Ujodocus Wrote: Tachtig euro voor een kaartje, die afscheidsshows in Eindhoven. Nou ja, ze zongen niet voor niets al twintig jaar geleden "living the good life provided by punk" denk ik dan maar.
Worden punk festivals met NOFX als Headliner
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
#14
(24-11-2023, 02:40)Flair Wrote:
(23-11-2023, 19:36)Ujodocus Wrote: Tachtig euro voor een kaartje, die afscheidsshows in Eindhoven. Nou ja, ze zongen niet voor niets al twintig jaar geleden "living the good life provided by punk" denk ik dan maar.
Worden punk festivals met NOFX als Headliner
Copy/paste van Festileaks

Circle Jerks, Talco, Sream, Versus the World, The Meffs
 en Clowns zijn support bij de eerste show van NOFX op het Ketelhuisplein (Eindhoven) (18 mei), Circle Jerks, Negative Approach, Itchy en The Last Gang zijn dat bij de tweede show (19 mei). Bij die laatste komen er nog twee bij.

Had op iets meer gehoopt gezien het de laaste tour is (Less Then Jake, of een Bad Religion?).
Reply
#15
[Image: IMG-3177.webp]
Reply
#16
(20-12-2023, 23:21)Indiaantje89 Wrote:
(24-11-2023, 02:40)Flair Wrote:
(23-11-2023, 19:36)Ujodocus Wrote: Tachtig euro voor een kaartje, die afscheidsshows in Eindhoven. Nou ja, ze zongen niet voor niets al twintig jaar geleden "living the good life provided by punk" denk ik dan maar.
Worden punk festivals met NOFX als Headliner
Copy/paste van Festileaks

Circle Jerks, Talco, Sream, Versus the World, The Meffs
 en Clowns zijn support bij de eerste show van NOFX op het Ketelhuisplein (Eindhoven) (18 mei), Circle Jerks, Negative Approach, Itchy en The Last Gang zijn dat bij de tweede show (19 mei). Bij die laatste komen er nog twee bij.

Had op iets meer gehoopt gezien het de laaste tour is (Less Then Jake, of een Bad Religion?).
 Het verschil met de vorige Punk in Drublic festivals is, dat NOFX veel langer gaat spelen. Alles in t kader van hun adscheid. 3 volledige albums. 40 songs. Veel langere setlists dus.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)