Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samhain
#1
Dit festival verdient onderhand wel een eigen topic. Dit jaar voor het eerst in de Muziekgieterij Maastricht. Data 28 & 29 oktober. 

Eerste bands:
- Godflesh
- Wolvennest
- UNRU
- (DOLCH)
- E-L-R
- Downfall of Gaia

Mooie eerste worp. Heel blij met Godflesh en UNRU.
Reply
#2
Inmiddels de volgende bands erbij:

- UFOMAMMUT
- Jesu
- Birds in Row
- SIGH
- Abduction
- Ante Inferno

Zeer binnenkort nog een lading erbij, inclusief headliners.
Reply
#3
Waar kan ik dit zien? Heeft dit festival een website?

Met Birds in Row en Ufomammut wordt dit voor mij wel interessant.
Reply
#4
Geen eigen website, maar meer info zal op de website van de Muziekgieterij komen. Vooralsnog komt alle info van het FB account van Samhain: https://fb.me/e/3YrHe3NlC.
Reply
#5
Celeste en Predatory Void erbij.
Reply
#6
Misschien ga ik dit wel doen in i.p.v. Soulcrusher. Even kijken hoe de line-up zich ontwikkeld.
Reply
#7
Headliner (zeer exclusief) Mysticum erbij.
Reply
#8
Bij mij kruipt dit ook wel in m'n hoofd hoor. Werk gaat dit najaar zo druk zijn dat ik zit overwegen om de vakantiedagen die ik aan een buitenlandsfestival wil opsparen tot volgend jaar, zodat ik rustiger in m'n hoofd ben en er volgend jaar meer van kan genieten. Dit kan een mooi alternatief zijn om er toch een weekend uit te zijn, zonder dat ik meteen een hele week weg ben.

De line-up is in ieder geval prachtig. En ik merk de afgelopen maanden dat metal sowieso weer heel goed bij me valt en dat ik dat in verhouding te weinig live zie.
Reply
#9
Publiek is ook altijd erg fijn bij Samhain. Komt grotendeels overeen met de Roadburn kliek.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#10
Maar dan nog meer Duitsers? Big Grin

Ik heb al eerder zitten kijken en toen geconcludeerd dat het te omslachtig was voor mij, maar goed misschien toch eens nieuwe poging wagen. Voor 60 euro per dag krijg je in ieder geval meer waarde voor je geld dan het fucking Blijdorpfestival bij mij op de hoek (waarvan ik na het zien van de line-up overtuigd was dat dit een gratis festival zou zijn.)
Reply
#11
(23-05-2023, 11:44)Willie Wrote: Maar dan nog meer Duitsers? Big Grin

En ook nog Vlamingen, Walen en Sjengen (die zijn nog het ergst  Wink).
Reply
#12
PANZERFAUST, Afsky, Heretoir, Firtan en Outlaw erbij. Hoofdzakelijk black metal.
Reply
#13
Echt 1 van sterkere line ups dit jaar, erg netjes.
Reply
#14
Regarde Les Hommes Tomber erbij.
Reply
#15
Conan erbij.
Reply
#16
Katatonia headliner op de zaterdag. Zelf enorm blij mee, want hun nieuwe album is één van mijn favoriete albums van 2023 en heb ze live al heel lang niet meer gezien. Kan me voorstellen dat dit voor de hardliners wel wat soft is. Derhalve goed voor de afwisseling.
Reply
#17
Ja, ik haak af. Zitten wel wat krenten tussen maar vind 't niet echt waard om er veel moeite in te gaan steken.
Reply
#18
Hele vette headliner voor de zaterdag erbij met een exclusieve set: TIAMAT met een Clouds en Wildhoney (fucking vet!!) set.
Reply
#19
Amenra headliner op de 2024 editie.

Andere bevestigde acts:
- CLOAK
- UADA
- Ghost Bath
- Cult of Fire
- ALKERDEEL
- Imha Tarikat
- Messa
- Uitha
- Rituals of the Dead Hand

26 & 27 oktober in Maastricht.
Reply
#20
Russian Circles, Pijn en Sugar Horse erbij.
Reply
#21
Even complimenten voor de line up weer, ziet er weer alleraardigst uit.
Reply
#22
Borkanagar en Rotting Christ erbij. Mag voor mij nog wat postmetal bij.
Reply
#23
Pelagic Fest...
Reply
#24
Ja, ook. Samhain heeft itt tot andere jaren dit jaar erg veel black metal in de line-up staan. Laatste lichting zal wel vooral post-metal en andere genres zijn.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)