Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Misty Fields
kom maar door met de verslagen.
Reply
Ticket voor volgend jaar in the pocket. Voorverkoop begonnen
Reply
(16-09-2023, 10:07)Flair Wrote: Ticket voor volgend jaar in the pocket. Voorverkoop begonnen

Staat bij mij in ieder geval in de agenda, weet nog niet of het qua timing uit gaat komen. Als ik dat weekend dezelfde leuke en lucratieve klus kan doen als dit jaar ga ik niet. Hoeveel bezoekers waren er dit jaar?
Reply
(16-09-2023, 14:34)jodocus Wrote:
(16-09-2023, 10:07)Flair Wrote: Ticket voor volgend jaar in the pocket. Voorverkoop begonnen

Staat bij mij in ieder geval in de agenda, weet nog niet of het qua timing uit gaat komen. Als ik dat weekend dezelfde leuke en lucratieve klus kan doen als dit jaar ga ik niet. Hoeveel bezoekers waren er dit jaar?
+~ 2000 dacht ik
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
(16-09-2023, 17:55)Flair Wrote:
(16-09-2023, 14:34)jodocus Wrote:

+~ 2000 dacht ik

Wel een stuk meer dan 2019 toen ik er al een keer was maar nog steeds overzichtelijk gelukkig. Kun je nog eens mensen vinden zonder je telefoon te hoeven gebruiken.
Reply
Wederom een fantastische editie. Voor mij geen mooier buitenfestival dan Misty Fields op dit moment. Tickets in the pocket voor volgend jaar.
Reply
Eerste 22 namen 2024 met oa Crack Cloud, Warmduscher en Compact Test Dummies:

https://mistyfields.com/de-eerste-namen-...24-met-cr/
Reply
Voor mij toch wel een tegenvallende worp namen. Zo'n Compact Test Dummies vind ik ook totaal niet passen bij Misty Fields. Hopelijk nog wat shoegaze erbij.
Reply
Toch wel een mooi lijstje. Niet zo'n spectaculaire eerste trits als vorig jaar, maar dat kon ook bijna niet. En we zijn er natuurlijk nog niet.
Reply
Het is Compact DISK Dummies heren.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Haha, fucking automatische woordverbeteraar op de telefoon...
Reply
+ Nation Of Language, Pigsx7, NewDad, Thomas, Girl and Girl, Enola, CVC, Palehound en PM Warson.

Die eerste 3 zijn must-sees voor mij, dus ben er toch weer bij dit jaar.
Reply
Ik ben bij lange na niet zo enthousiast als de afgelopen twee jaren. Helaas...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)