Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fuck Buttons
#1
UK noise heads Fuck Buttons are back. The follow up to 2009's Tarot Sport is Slow Focus, out July 23 in the U.S. and July 22 in the UK via ATP Recordings. It's the first record the band has produced themselves at their own Space Mountain Studio.
Check out the band's tour dates after the Slow Focus tracklisting, and revisit their video for "Surf Solar" below.

Slow Focus:

01 Brainfreeze
02 Year of the Dog
03 The Red Wing
04 Sentients
05 Prince's Prize
06 Stalker
07 Hidden XS

Fuck Buttons:

05-23 Barcelona, Spain - Primavera Sound
05-31 Porto, Portugal - Optimus Primavera Sound
06-21 Hilvarenbeek, Netherlands - Best Kept Secret Festival
06-22 Westmeath, Ireland - Body & Soul Festival
06-28 Pilton, England - Glastonbury Festival
08-15-18 Black Maintains, Wales - Greenman Festival
08-31 Bristol, England - ArcTangent Festival
10-26 Melbourne, Australia - Release the Bats
Reply
#2
En nu maar hopen dat er snel een extra Nederlandse datum volgt nu ik ze op BKS spijtig genoeg ga skippen.
Reply
#3
LL en PKP?
Reply
#4
Of gewoon Oude Zaal Melkweg net als de vorige keer.
Reply
#5
Belgische datum zou mijn concertjaar wel compleet maken.
Reply
#6
4 oktober AB. Nog geen Nederlandse datum. Na die 10 minuten op BKS wil ik wel weer eens een hele show van ze zien.
Reply
#7
Maar niet in Amsterdam aub, Fuck buttons moet je in trance kunnen beleven niet met popiejopies die denken dat je er flink op kunt dansen.
Reply
#8
Aanwezig in Brussel
Reply
#9
Incubate? Stonden ze twee jaar geleden ook al. Maar toch..
Reply
#10
Loov Wrote:Incubate? Stonden ze twee jaar geleden ook al. Maar toch..

daar hebben ze nooit gestaan toch?
Reply
#11
Oh nee dat was HEALTH. Fuck Buttons was in 2011 dan Melkweg ofzo. Haal het allemaal door elkaar..
Reply
#12
Om het nog leuker te maken: Fuck Buttons stond toen samen met HEALTH in De Melkweg. Al was dat alweer in 2009. En voor zover ik me kan herinneren heeft FB daarna niet meer in De Melkweg gestaan toch?
Reply
#13
Ben er uiteraard bij in de AB. De dag voordien staat o.m. Demdike Stare daar ook. Hopelijk kan ik die ook snel bevestigen.
Reply
#14
wo 13 nov | Melkweg (The Max)
Reply
#15
Hahaha, man, daar gaan we dus mooi niet heen.
Reply
#16
The Max..., tja.
Reply
#17
Zo verkeerd is die zaal toch ook weer niet? Ik kan me in ieder geval slechter bedenken.
Reply
#18
Zoals?
Reply
#19
Tivoli Oudegracht is wat mij betreft net zo'n dramatische zaal.
Reply
#20
Goed hoor. Echte live act.
Reply
#21
Free for Subbacultcha! members.
Reply
#22
Toch wel triest dat Animal Collective en Fuck Buttons niet op eigen kracht zo'n zaal vol laten lopen. Over de Melkweg gesproken, ze willen ons flink laten scrollen met de nieuwe site.
Reply
#23
Tja... mij had je zonder Subbacultcha! in beide gevallen ook niet in The Max teruggezien, terwijl ik voor de Oude Zaal of Paradiso wél blind een kaartje had gekocht. Bij Animal Collective komt daar natuurlijk bij dat ze in dezelfde tour al in de Oudegracht hebben gestaan met min of meer dezelfde setlist.
Reply
#24
Roel87 Wrote:Free for Subbacultcha! members.

Geil, dan kom ik wel, vond de Lee Ranaldo op 8 november ook al zo fijn.

Maar inderdaad, als het was verplaatst naar de Oude zaal had ik waarschijnlijk alsnog een kaartje gekocht.
Reply
#25
Willie Wrote:[...] vond de Lee Ranaldo op 8 november ook al zo fijn.
Enig idee wat die avond te verwachten en welke rol Lee Ranaldo zal vervullen? Eigenlijk alleen al op basis van het eigenlijk prijskaartje zou het zonde zijn dit te missen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)