Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Albums uit 2023 die het vermelden waard zijn
#26
Von Bikräv - Tape dans la tête

Mede doordat het maar 15 minuten is blijf ik maar steeds opzetten. Lekker beuken.
Reply
#27
Sobolik - Packet Loss
Lurka - Molten Drums
Reply
#28
In Flames - Foregone
BIG|BRAVE - nature morte
Orbital - Optical Delusion
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#29
Ik vermaak me deze dagen goed met de platen van Amber Arcader, Robin Kester (25 maart samen in EKKO) en Caroline Polachek.
Reply
#30
Robin Kester dus inderdaad. Honeycomb Shades.
Reply
#31
Lil' Yachty - Let's Start Here.

Het is een bijzonder indringerig album of zo, maar dan op een positieve manier. Het volhardt en laat niet los en daardoor zie die gigaton autotune, Yves Tumor-ripoffs (en alle kruimeldiefstal van west coast funk) door de vingers. De plaat doet dat via emotie, via veel knappe nummers en natuurlijk via een hele sterke productie. Ik ben benieuwd of dit ooit live vorm krijgt.
Reply
#32
(01-03-2023, 09:28)matthijs603 Wrote: Ik vermaak me deze dagen goed met de platen van Amber Arcader, Robin Kester (25 maart samen in EKKO) en Caroline Polachek.

Ook fan van het album van Robin Kester en eigenlijk al van haar sinds haar EP uit 2020. Ben erbij in EKKO.
Reply
#33
(09-03-2023, 16:22)Uplift Wrote: Lil' Yachty - Let's Start Here.

Het is een bijzonder indringerig album of zo, maar dan op een positieve manier. Het volhardt en laat niet los en daardoor zie die gigaton autotune, Yves Tumor-ripoffs (en alle kruimeldiefstal van west coast funk) door de vingers. De plaat doet dat via emotie, via veel knappe nummers en natuurlijk via een hele sterke productie. Ik ben benieuwd of dit ooit live vorm krijgt.

Ik vraag me dat dus ook af. Nu, Cudi deed 'm al voor - maar minder goed - en die treedt gewoon op met tape, als ik me niet vergis. Het zou wel echt een meerwaarde zijn mocht Yachty een band mee nemen als ie ermee gaat touren. Voorlopig doet ie enkel Wireless (UK) en Outside Lands (VS), so. Misschien dat Dour of Les Ardentes 'm heeft.. Rappers die een full-on voor/na-jaartournee doen, zijn sowieso zeldzaam..
Reply
#34
Yves Tumor is live ook plat, teleurstellend, fake. Dus ja.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#35
(09-03-2023, 21:12)Uplift Wrote: Yves Tumor is live ook plat, teleurstellend, fake. Dus ja.

Heel harde hit or miss, heb ik het gevoel.
Reply
#36
Twee keer live gezien, een keer zonder band (gedurfd, grappig, avant-gardistisch) en vorig jaar dus met band (platte pop-show in het rijtje van alle popshows die er tegenwoordig al zijn, zij het een stuk entertainender). Maar bovenal vind ik Tumors muziek na zijn doorbraakalbum in 2020 ook een stuk minder geworden.
Reply
#37
MF Tomlinson - We Are Still Wild Horses
Reply
#38
(09-03-2023, 00:31)eloelo Wrote: Robin Kester dus inderdaad. Honeycomb Shades.

Die. Plus Fever Ray - Radical Romantics.
Reply
#39
Skee Mask - ISS009
[+] 1 user says Thank You to Kreuz for this post
Reply
#40
Yves Tumor - Praise A Lord…

Megalomane rockplaat waarmee hij weer een stap zet naar de grotere podia.
Reply
#41
(18-03-2023, 11:07)Gunnar Wrote: Yves Tumor - Praise A Lord…

Megalomane rockplaat waarmee hij weer een stap zet naar de grotere podia.

Absoluut. Zie dit helemaal voor me met een dikke productie en show.
Reply
#42
Depeche Mode - Memento Mori
[+] 4 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#43
(25-03-2023, 15:11)hythloth Wrote: Depeche Mode - Memento Mori

Wat een prachtig intens album. Afsluiter Speak To Me hakt er iedere keer weer goed in.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#44
(25-03-2023, 15:11)hythloth Wrote: Depeche Mode - Memento Mori

Eens. Hun meest to the point album sinds Ultra. Toch maar eens ticketswap in de gaten houden voor de Ziggo.
Reply
#45
(25-03-2023, 18:51)Timothy's Monster Wrote:
(25-03-2023, 15:11)hythloth Wrote: Depeche Mode - Memento Mori

Wat een prachtig intens album. Afsluiter Speak To Me hakt er iedere keer weer goed in.

Speak To Me en People Are Good zijn momenteel mijn lievelingstracks, naast de twee die al eerder waren uitgebracht.
Reply
#46
(26-03-2023, 01:01)hythloth Wrote:
(25-03-2023, 18:51)Timothy\s Monster Wrote:
(25-03-2023, 15:11)hythloth Wrote: Depeche Mode - Memento Mori

Wat een prachtig intens album. Afsluiter Speak To Me hakt er iedere keer weer goed in.

Speak To Me en People Are Good zijn momenteel mijn lievelingstracks, naast de twee die al eerder waren uitgebracht.

Deze elpee gaat direct in bestelling.
Reply
#47
(25-03-2023, 15:11)hythloth Wrote: Depeche Mode - Memento Mori

Eerste luister beurt beviel goed en album is erg aan het groeien. 

Navy Blue - Ways of Knowing

Iets meer persoonlijke Navy Blue met een productie waar ik een zwak voor heb. Daarnaast heeft hij echt een fijne stem & flow om naar te luisteren. De tijdsduur van 37 minuten is perfect om het niet te eentonig te laten voelen.
Reply
#48
(09-03-2023, 16:22)Uplift Wrote: Lil' Yachty - Let's Start Here.

Het is een bijzonder indringerig album of zo, maar dan op een positieve manier. Het volhardt en laat niet los en daardoor zie die gigaton autotune, Yves Tumor-ripoffs (en alle kruimeldiefstal van west coast funk) door de vingers. De plaat doet dat via emotie, via veel knappe nummers en natuurlijk via een hele sterke productie. Ik ben benieuwd of dit ooit live vorm krijgt.

https://www.youtube.com/watch?v=XYdE4HAsXpI

Tzusing - 绿帽 Green Hat
RXKNephew, DJ Smokey & Bamboon - Neph Crocket
Gemi - Gemi Dubs 3
[+] 1 user says Thank You to Kalters for this post
Reply
#49
Waar ik al wat bang voor was; in feite houdt zo'n band dan die hele sound recht. Het is een studio-album.
Reply
#50
Doline - Dompte-regard
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)