26-03-2023, 11:12
Dorien was bij het laatste MOSS optreden waar ik naar toe was juist heel actief aan het proberen het publiek tot stilte te manen

Concerten van 2023 die het vermelden waard zijn
|
26-03-2023, 11:12
Dorien was bij het laatste MOSS optreden waar ik naar toe was juist heel actief aan het proberen het publiek tot stilte te manen
![]()
27-03-2023, 13:21
(26-03-2023, 00:15)Gunnar Wrote:(26-03-2023, 00:11)hythloth Wrote:(26-03-2023, 00:09)Gunnar Wrote: Grappig detail was dat Marien Dorleijn achter me uitgebreid het opname proces van het album van Robin Kester stond toe te lichten. Ik was er ook. Amber Arcades had inderdaad een wat volwassener geluid en dat optreden vond ik ook best goed, maar alles leek ook wat meer op elkaar. Robin Kester had voor mij wat meer hoogtepuntjes. Maar het ontliep elkaar niet veel. Het publiek (inderdaad veel incrowd, ik was zelf ook met een boeker en die kwam heel veel mensen uit het vak tegen) was tijdens de sets zeker stil en aandachtig, maar ik miste soms wat enthousiasme. Een paar 'whooo-ers' erbij is wel lekker (al durf ik hem zelf ook bijna nooit in te zetten).
5 hours ago
Pantha Du Prince
Weer genoten van een fijne set, opgebouwd van ambient naar drone en het laatste half uur het gas erop met een aantal nummers van Black Noise. |
« Next Oldest | Next Newest »
|