Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 1.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radio 2 Top 2000
top 2000 is nou typisch zo een lijst waarbij ik soms denk; "wauw"
maar nog veel vaker ; "auw"


slechts 1 x stone temple pilots
slechts 2x spinvis
slechts 1x placebo
wat is in hemelsnaam bloemkole van oos joos
de westrijd tussen de "nicks" eindigd gelijk ; 3x nick en simon - 3 x Nick Cave
maar 1 x kraftwerk
maar 1 x falco ( geen rock me amadeus)
maar 1x faith no more
slechts 2 nummers van Boney M( ik dacht dat dat de enige band was , samen met abba, die iedereen leuk vind)
skinny love staat er in, maar niet van Bon Iver??

maar 1 x arcade fire ( geen rebelion lies)
maar 2 x aerosmith
enkel killing in the name van RATM
MAAR

9 x suzanne en freek in de lijst? 4x bankzitters ???????

geen Tool of Mars volta in de lijst, Dat geeft al aan dat deze lijst NIET GRAZ-waardig is.
Maar verder ook geen: bloc party, broken bells, interpol, Mad season, Marilyn Mansson, Sigur ros in de lijst

Maar ik mis ook gootheden uit het verleden als: cliff richard, demis roussos, Peter koelewijn en Vicky Leandros, koos alberts


pffff nou heb k slechte zin en ik voel me tering-oud
Reply
Voor jou lijst bestaat er een snob top 2000.

https://ondergewaardeerdeliedjes.nl/snob-2000-2/
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Ik kan me echt niet druk maken om de laagste gemene deler muzieksmaak van de Nederlander. Of het nou de Top 2000 of Song van het Jaar is.
[+] 2 users say Thank You to halfempty/full for this post
Reply
dat is natuurlijk ook zo Smile
Reply
(17-12-2023, 11:35)halfempty/full Wrote: Ik kan me echt niet druk maken om de laagste gemene deler muzieksmaak van de Nederlander. Of het nou de Top 2000 of Song van het Jaar is.

In vergelijking met andere verkiezingen vind ik dit zelfs acceptabel.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(14-12-2023, 10:32)Empty030 Wrote: Ha die West Friezen kom je ook overal tegen, ben d'r ook opgegroed. Grappig dat Oos Joos de lijst heeft  gehaald.

haha, hier nog een, oorspronkelijk uit Obdam.
Reply
(16-12-2023, 15:48)kesselman Wrote: wat is in hemelsnaam bloemkole van oos joos

Cover van 'The Wanderer' van Status Quo die weer Dion coveren, maar dan met West Friese tekst over het leven op het platteland als (zoon van een) bloemkolenboer van Oos Joos, wat Onze Jongens betekent in het West-Fries. 

Afijn, geen lied om te luisteren als Snob, maar een geinig kermisnummer als je een trotse West-Fries ben. 


En elk jaar inderdaad veel verbazingen, sommige positief, veel negatief, met als uitschieter elk jaar weer dat Disturbed nog steeds hoger staat dan Simon & Garfunkel met Sound of Silence.
[+] 4 users say Thank You to Empty030 for this post
Reply
Vanaf 39:00 terugluisteren voor Bloodbuzz Ohio en 7 seconds of fame voor een zekere Graz-user ?
https://www.nporadio2.nl/top2000-terugki...2007:00:00
[+] 2 users say Thank You to Gretz for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)