Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2023
#76
Hehe. Nouja, ik ben er in 2022 niet geweest, maar in 2019 en ook daarvoor zag je ook al de Coachellaficering opkomen. Op zich vind ik her en der wat verandering niet zo erg, ook niet dat Lowlands het voor mij niet echt meer is doordat 'we' uit elkaar zijn gegroeid, maar dit is wel een concrete casus waardoor ik het voor mij vaak wat abstracte punt van Uplift wel begrijp.
Reply
#77
Yeah Yeah Yeahs 28 augustus in Paradiso, had ik toch wel op Lowlands verwacht.
Reply
#78
Boygenius en Ethel Cain spelen op de 20ste in Londen. Passen denk ik niet meer op LL, maar je weet nooit.
Reply
#79
Liever samen in Paradiso of TiVre.
Reply
#80
Boygenius, Alborosie, Avalon Emerson & The Charm, Beatenberg, clipping., Deki Alem, The Dreadnoughts, ECHT!, Elkka, First Aid Kit, Hannah Grae, joe unknown, Kennyhoopla, Lancey Foux, Liv.e, Mezerg, Mother Mother, MUNA, Nabihah Iqbal, Pusha T, PVA, QUIQUE, RAYE, S10, The Scratch, Sho Madjozi, Sierra Ferrell, Son Mieux, Son Rompe Pera, sor + sorkest, en Water From Your Eyes, Wende
Reply
#81
Clipping EN Pusha-T, lekker hoor.
Reply
#82
Liv.e is ook een goede boeking.
Reply
#83
Drukke zomer voor boygenius.
Reply
#84
Goeie lineup hoor. Vooral ook in de breedte.
Reply
#85
Het meest consistent geprogrammeerde NLse festival deze zomer. Op Eilish na eigenlijk geen echte headliner, met een sterke mid- en undercard. Eigenlijk zoals je hoopte dat BKS had geboekt.
Reply
#86
Echt? Ik ken lang niet alles, maar zie heel weinig wat ik graag op een BKS had gezien hoor.

Van wat ik ken voor Lowlands een prima line-up wel, maar voor mezelf zie ik weinig (of die namen ken ik gewoon nog niet).
Reply
#87
Alborosie.. lekker hoor!
Reply
#88
(09-03-2023, 20:22)matthijs603 Wrote: Echt? Ik ken lang niet alles, maar zie heel weinig wat ik graag op een BKS had gezien hoor.

Van wat ik ken voor Lowlands een prima line-up wel, maar voor mezelf zie ik weinig (of die namen ken ik gewoon nog niet).

Ik doelde ook meer op consistentie dan specifieke namen. Maar ook als je naar de namen kijkt; zou je mij blind de twee affiches voorleggen zou ik me denk ik vergissen in wat BKS en wat LL is.
Reply
#89
Zou het ook niet een positief gevolg kunnen zijn van het feit dat LL toch uitverkoopt en een paar programmeurs meer hun goesting mogen doen?
Reply
#90
Dat denk ik ook wel, maar ik vind het beter dan in voorgaande jaren waar uitverkoop even goed gegarandeerd was. Ligt vast ook aan het aanbod van tourende acts in die periode.
Reply
#91
Alborosie, Avalon Emerson & The Charm, Beatenberg, clipping., Deki Alem, The Dreadnoughts, ECHT!, Elkka, First Aid Kit, Hannah Grae, joe unknown, Kennyhoopla, Lancey Foux, Liv.e, Mezerg, Mother Mother, MUNA, Nabihah Iqbal, Pusha T, PVA, QUIQUE, RAYE, S10, The Scratch, Sho Madjozi, Sierra Ferrell, Son Mieux, Son Rompe Pera, sor + sorkest, en Water From Your Eyes, Wende
Reply
#92
Dit was al bekend toch?
Reply
#93
Geen idee, kreeg er een mail over.

Edit: blijkbaar ergens blijven hangen, want inderdaad pas een paar weken bekend.
Reply
#94
Avalon Emerson DJ Set | Black Sun Empire | DAVID VUNK | Dorian Electra | Eliza Rose | Job Jobse | Lsdxoxo b2b VTSS | Partiboi69 | Bambii | BELLA | Bibi Seck | Black Cadmium | Bolis Pupul | Coloray b2b Ineffekt | Crystallmess b2b Toxe | EYCEE | Fafi Abdel Nour | JASSS | JEANS b2b Spekki Webu | Mary Lake | Mechatok | Sekan | stranger | T & Sugah | Torus | Zohar
Reply
#95
Ik ben er bij op de Heilung dag. Hoe the fuck dat gaat uit pakken op Lowlands ben ik erg benieuwd naar.
Reply
#96
(24-05-2023, 10:41)Loov Wrote: Ik ben er bij op de Heilung dag. Hoe the fuck dat gaat uit pakken op Lowlands ben ik erg benieuwd naar.
Ik heb er behoorlijk mijn twijfels bij. Toen ik ze zag op Graspop (bij toeval omdat ik geen zin had om Guns 'n Roses te checken) vond ik de show hypnotiserend goed. Maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen op welke podium zo iets intiems kunnen nabootsen. Alleen de X-Ray lijkt me gepast, maar dat is denk gezien hun huidige status veel te klein voor een act als Heilung.
Reply
#97
Ik heb staan janken in 013 afgelopen januari. Dus ik ben benieuwd hoe een volle Bravo op zondag avond vlak voor -insert standaard 4x4 techno DJ- gaat uit pakken.
Reply
#98
Met enig geluk speelt Heilung tegenover een dikke publiekstrekker, en zijn er alleen maar liefhebbers aanwezig.
Reply
#99
Dus een lege tent bedoel je dan. Want voor veel meer dan de gimmick en het 'weet-je-wat-voor-een-bizarre-band-ik-op-Lowlands-heb-gezien-gesprek-aan-de-koffieautomaat' is deze niet geboekt hoor. Kunnen hipster larpers zich speciaal voelen.
Reply
Ja tuurlijk. Maar LL heeft altijd wel een element van mensen die voor de muziek komen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)