Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dauwpop 2023
#1
Komend jaar wederom 2 dagen Dauwpop, waarvan vandaag de eerste namen bekend gemaakt zijn. Aangezien dit feestje bijna in onze achtertuin plaatsvindt gaan we er ieder jaar wel heen met een stel. Top locatie in het bos en relaxte plattelandsfeer.
In 2023 met o.a.The Haunted Youth, Elephant, Personal Trainer en oud gedienden: The Prodigy, Franz Ferdinand, The Opposites.
Reply
#2
(24-11-2022, 20:37)Dorfmeister Wrote: Komend jaar wederom 2 dagen Dauwpop, waarvan vandaag de eerste namen bekend gemaakt zijn. Aangezien dit feestje bijna in onze achtertuin plaatsvindt gaan we er ieder jaar wel heen met een stel. Top locatie in het bos en relaxte plattelandsfeer.
In 2023 met o.a.The Haunted Youth, Elephant, Personal Trainer en oud gedienden: The Prodigy, Franz Ferdinand, The Opposites.

Lijkt me qua locatie wel interessant. Is het publiek ook een beetje te doen? Dus geen Zwarte Cross wappie volk?
Reply
#3
De locatie is prachtig. Publiek is zeker niet zo wappie als bij Zwarte Cross.
[+] 1 user says Thank You to Spokje for this post
Reply
#4
Vandaag een pak nieuwe namen erbij:
Madrugada *My Baby * Joost * Bökkers * Gotu Jim * Claude * Stone (UK) * Wodan Boys * Los Bitchos * Kris Kross Amsterdam * sor * High Vis (UK) * Cor * gladde paling * Coach Party (UK) * Natte Visstick * Fiesta Macumba Soundsytem

Madrugada kan mij erg bekoren, we gaan weer Noren horen.
Reply
#5
Weer een aantal namen toegevoegd aan de Dauwpop line up: waaronder Life Of Agony. In de nineties grijs gedraaid en sinds hun optreden op Lowlands 1994 niet meer live gezien. Kijken hoe Mina Caputo het er bijna 30 jaar later vanaf brengt.
Reply
#6
Beter dan ooit van tevoren. LOA is tegenwoordig een stuk stabieler qua live shows.
Reply
#7
Da's mooi om te horen!
Ben zeer benieuwd, LOA kon na Madrugada wel eens het tweede hoogtepuntje worden van die Dauwpop dag.
Hun op Lowands 1997 opgenomen live album "Unplugged at the Lowlands" is historisch. Al is dat unplugged niet helemaal op zijn plaats.
Toen Mina Caputo nog Keith Caputo was en hij/zij zijn/haar overleden moeder bedankte voor alle inspiratie en dat mum als "Soul" altijd nabij is.
Je voelt/hoort de intimiteit vh publiek in de uitpuilende Zulu tent.
Reply
#8
LOA zo vaak gezien. Caputo solo ook (een van mijn favourites)

‚T is wel zodat ddeerste 3 albums gewoonweg debeste zijn. Daar teren ze al 25 jaar op.
Maar Caputo is wel een podiumdier.
Reply
#9
Ik luister hun laatste album The Sound of Scars veel liever dan Soul Searching Sun. River Runs Red en Ugly zijn inderdaad instant classics.
Reply
#10
Ik heb ze ooit op Pinkpop gezien en na afloop mijn t-shirt laten signeren door de bandleden. Ligt nog ergens op zolder. De zang was toch wel echt onmiskenbaar, zorgde voor een extra emotie bij de muziek.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)