Het is goed en moreel om op te roepen tot diefstal van bedrijven die woekerwinsten maken, en het is dubbel goed en moreel als je op die manier ook de politie tijdverlies- en verspilling kunt kosten, waardoor ze zich wellicht niet bezig houden met andere vormen van repressie. Snelkookpan.
The following 1 user says Thank You to Uplift for this post:1 user says Thank You to Uplift for this post
• Gerblansky
Maar heeft Musk ondertussen niet zijn contacten in China aangewend om er voor te zorgen dat hij de redder van Murica wordt?
Want die balonnen zijn gevaarlijk jonguh. Stel je voor dat ze nucleaire wapens zouden bevatten, dan is het belachelijk dat je ze over het hele land laat vliegen i.p.v. dat je ze neerhaalt boven een dichtbevolkt gebied. Of stel je voor dat China gewoon testruns aan het doen is om straks via balonnen wapens te leveren.
•
16-02-2023, 14:11
(This post was last modified: 16-02-2023, 14:11 by Loov.)
Uplift, als de politie ooit langs komt bij je. Wil je het dan ook filmen? Lijkt me een geweldig filmpje zo'n discussie met een politie agent over groot kapitaal.
•
De politie zou hier niet eens aan de deur kunnen komen, want ik zit itt tot die gast van dat filmpje niet op kamers. Als de flikken aanbellen is dat beneden en zonder huiszoekingsbevel o.i.d. hoef ik ze niet binnen te laten als ze met zo'n verhaal van ''we willen met jou praten over je social media gedrag'' komen. Maar het scheelt dat ik niet meer actief ben op Twitter (of eender welk platform).
•
Jammer. Was een efficiënte vorm van natuurlijke selectie geweest om wat bro's eruit te faseren.
•