Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Musks oplichterij en fascistoïde uitspattingen
#1
Gelieve het a.u.b. ook te hebben over het fictieve Hyperloop-project, Tesla als onbetrouwbaarste automerk (volgens de meest betrouwbare poll van Europese autogebruikers), de meset nutteloze tunnel annex death trap ooit gebouwd, het feit dat hij Paypal niet heeft bedacht en dat hij überhaupt ondernemer werd dankzij het geld dat zijn Apartheid-sympathisanten van ouders verdienden met een mijn. Oh, en dat Space-X tot dusver enkel kan (en ook enkel daarmee rendabel is) wat de Russen al zestig jaar kunnen. En dat Starlink blijkbaar een teringzooi is, zoals blijkt op het slagveld in Oekraïne. 

Fuck. Him. Up.
[+] 4 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#2
Mijn hemel zeg. We hebben (helaas) al genoeg deugtopics.
Reply
#3
Goed dat je weer de oude bent, BB. Heel even leek het alsof je beschaving en de verworvenheden van de 20e eeuw was beginnen appreciëren.
Reply
#4
(07-11-2022, 10:37)Uplift Wrote: Heel even leek het alsof je beschaving en de verworvenheden van de 20e eeuw was beginnen appreciëren.

Daar heeft het niks mee te maken, maar om nou voor elke scheet een nieuw topic aan te maken gaat wel erg ver. Genoeg topics waar mensen hun ei in kwijt kunnen.
Reply
#5
Het merendeel van de topics in dit forum hebben altijd een tijdelijk karakter gehad. Dit had net zo goed over de meltdown van Kanye West kunnen gaan. Soms is er iets specifiek in de actualiteit (zoals het WK of whatever) en dan is het ook leuk - los van de praktische kant - om daar alle takes en reacties over te concentreren op een plek. Verder is het voor de activiteit op het forum ook gewoon belangrijk om af en toe iets nieuws te doen, lijkt me.

Oh en je zei wel degelijk 'deugtopic'. Denk niet dat je jezelf niet ontmaskert met taal Wink
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#6
(07-11-2022, 10:48)Uplift Wrote: Het merendeel van de topics in dit forum hebben altijd een tijdelijk karakter gehad. Dit had net zo goed over de meltdown van Kanye West kunnen gaan. Soms is er iets specifiek in de actualiteit (zoals het WK of whatever) en dan is het ook leuk - los van de praktische kant - om daar alle takes en reacties over te concentreren op een plek. Verder is het voor de activiteit op het forum ook gewoon belangrijk om af en toe iets nieuws te doen, lijkt me.

Oh en je zei wel degelijk 'deugtopic'. Denk niet dat je jezelf niet ontmaskert met taal Wink


Dat was ook een extra plaagstoot omdat ik al wist dat er een reactie op ging komen ;-)
Die dude kan ik niet uitstaan, die dudette kan ik niet uitstaan, die bedrijf moet vandaag in de hoek. Toch allemaal een lichte flirt met deugethiek (wat overigens prima is, maar ik vind het wel typisch).
Reply
#7
Typisch voor wat? Je noemt twee topics die niets met 'deugethiek' te maken hebben en die naar gelang het onderwerp altijd twee kanten op kunnen gaan. Zo was er een periode dat vrijwel iedereen Sylvana Simons niet kon uitstaan. Idem met bedrijven; niet alle bedrijven zijn kwaadaardige multinationals.

Dus ofwel gebruik je een verkeerde term, ofwel is dit weer een van je hondenfluitjes.
Reply
#8
Van oud naar nieuw, meer is niet nodig om de tumor Musk te ontleden. 








[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
#9
Wtf is deugethiek.
Reply
#10
(07-11-2022, 11:44)Kreuz Wrote: Wtf is deugethiek.

De ethiek van Soros en het WEF waardoor we Piet niet meer zwart mogen schminken, wel blijven opletten hoor.
[+] 2 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#11
(07-11-2022, 10:55)BigBird Wrote:
(07-11-2022, 10:48)Uplift Wrote: Het merendeel van de topics in dit forum hebben altijd een tijdelijk karakter gehad. Dit had net zo goed over de meltdown van Kanye West kunnen gaan. Soms is er iets specifiek in de actualiteit (zoals het WK of whatever) en dan is het ook leuk - los van de praktische kant - om daar alle takes en reacties over te concentreren op een plek. Verder is het voor de activiteit op het forum ook gewoon belangrijk om af en toe iets nieuws te doen, lijkt me.

Oh en je zei wel degelijk 'deugtopic'. Denk niet dat je jezelf niet ontmaskert met taal Wink


Dat was ook een extra plaagstoot omdat ik al wist dat er een reactie op ging komen ;-)
Die dude kan ik niet uitstaan, die dudette kan ik niet uitstaan, die bedrijf moet vandaag in de hoek. Toch allemaal een lichte flirt met deugethiek (wat overigens prima is, maar ik vind het wel typisch).

Neem gewoon de L bro, niets is saaier dan een topicfascist.
[+] 2 users say Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
#12
Reply
#13
HE!! een nieuw topic
ik zie de titel....en je weet onmiddellijk wie het topic geopend heeft.
Reply
#14
Het over de top topic?

Twitter volgens Musk: Ontkennend kunnen tweeten betreffende globale cultuurclash problematiek, een groeiend klimaatprobleem of z 'n eigen voortgaande expansiedriften tot aan 't presidentschap toe bv?
Reply
#15
https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-twit...~adb8a92a/

Geen verrassing uiteraard. Dat dit gedrocht maar snel verdwijnt.
Reply
#16
Ook zonder deze oproep eindigt het presidentschap van Biden vanavond.
Reply
#17
(08-11-2022, 14:34)Willie Wrote: Ook zonder deze oproep eindigt het presidentschap van Biden de Amerikaanse democratie vanavond.

In november 2024 nog een keer schijnverkiezingen en dan is het definitief klaar.
Reply
#18
https://www.thedailybeast.com/pollsters-...-elections

Kan in theorie nog goed uitpakken voor de Democraten en dus voor het land. Zeg ik tegen mijzelf.
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#19
(08-11-2022, 14:38)Gunnar Wrote:
(08-11-2022, 14:34)Willie Wrote: Ook zonder deze oproep eindigt het presidentschap van Biden de Amerikaanse democratie vanavond.

In november 2024 nog een keer schijnverkiezingen en dan is het definitief klaar.

Dit is helaas ook mogelijk als de GOP het slecht doet bij de midterms, gezien de aanstaande Moore v. Harper zaak bij SCOTUS over de independent state legislature theorie.
Reply
#20
Reply
#21
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
#22
Het tragische is dat de grotere (Europese) merken nu al betere EV's bouwen en binnenkort zijn ze ook goedkoper. Tragisch, omdat Tesla belachelijk veel overheidsgeld heeft gekregen aan beide kanten van de oceaan. Maar het is in Europa het minst betrouwbare merk en de beurswaarde is grotendeels gestoeld op beloftes die nooit waargemaakt kunnen worden. In het slechtste geval wordt dit een nieuw Enron.
Reply
#23
https://twitter.com/PopBase/status/15905...eEQjQ&s=19

Deze kan eigenlijk ook in ctrl C&V, maar bon lol.
Reply
#24
"Pretty funny though"

Ik ben het ook een keertje eens met Elon.
Reply
#25
Doe ik deze tweet van Arjen van der Horst over het 'verified' blauwe vinkje er even bij.

https://twitter.com/ArjenVDH/status/1590640786802368512
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)