Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Down the Rabbit Hole 2023 - 30 juni t/m 2 juli
En als dit succesvol is het wordt niet afgestraft is dat een vrijkaart voor nog meer van dit soort dingen. Niet alleen bij Mojo.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
(24-04-2023, 13:43)Uplift Wrote: Het is ook meer dan dat, hé: je kunt zo'n fenomeen niet isoleren van de volledige identiteit/vibe van een festival. Als Roskilde zoiets zou doen, dan verandert dat het festival voorgoed.

Ja, klopt. Bij DTRH was dit voor mij al wel deels de vibe die het had, maar dit maakt het zeker niet beter nee.
Reply
(24-04-2023, 13:43)Uplift Wrote: Het is ook meer dan dat, hé: je kunt zo'n fenomeen niet isoleren van de volledige identiteit/vibe van een festival. Als Roskilde zoiets zou doen, dan verandert dat het festival voorgoed.

Dit. Feit dat PS hun vipvak pal in het midden heeft gezet aan Mordor en nu weer langs de zijkant, zegt enorm veel.
Reply
Een VIP-vak op een festival is zoals ananas op een pizza: het hoort er gewoon niet thuis. Punt. Links of in het midden of onder de fucking grond, idc.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Pizza Hawaii is GOAT.
[+] 3 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
En gecancelled. Organisatie leest mee
Reply
Dit was de doelgroep:
[Image: Screenshot-20230425-202851.jpg]
Reply
(25-04-2023, 20:20)rob12nl Wrote: En gecancelled. Organisatie leest mee

Dat is opzich goed nieuws. Iets wat ik eigenlijk niet had verwacht. Ik hoop dat het niet uitstel van executie is. Maar er mag ook gezegd worden als er iets goeds gedaan wordt.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
De redenatie van de organisatie nog wel het vermelden waard:


Quote:Lieve Rabbits,

Gisteren is Rabbit Royale aangekondigd en dat is niet goed ontvangen. Veel rabbits vinden Rabbit Royale een slecht idee dat niet bij Down The Rabbit Hole past.

We waarderen jullie betrokkenheid en grote hart voor het festival en geven gehoor aan jullie commentaar: Rabbit Royale gaat niet door en de verkoop is gestopt.
Met de kaartkopers die inmiddels een Rabbit Royale-ticket hebben aangeschaft nemen we contact op.

We werken met hart en ziel om de kwaliteit van Down The Rabbit Hole voor alle bezoekers te waarborgen en waar mogelijk te verbeteren. Zo komen er dit jaar meer toiletten, hebben we een aantal podia en tenten vernieuwd en zijn de campings beter ingedeeld. Tegelijkertijd staat de festivalsector voor grote uitdagingen. Kosten voor personeel en materiaal en ook gages voor artiesten stijgen onevenredig hard waardoor de betaalbaarheid van festivals onder druk staat.

Door naast het reguliere festivalticket extra’s aan te bieden waarmee we aanvullende inkomsten genereren, vangen we de prijsstijgingen op en houden we de festivaltickets zo betaalbaar mogelijk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kamperen op Rabbit Resort, waarmee we ook in een behoefte voorzien. Vanuit die gedachte is ook Rabbit Royale ontstaan. Het is duidelijk dat we de plank hiermee misslaan dus trekken we de stekker eruit. We kijken volgend jaar of er andere extra’s zijn die wel goed bij Down The Rabbit Hole passen en waar iedereen blij van wordt.
Reply
Die aandeelhouders, topboekers en CEO's betalen zichzelf niet natuurlijk #prayfordowntherabbithole
Reply
De boekers van DTRH verdienen prima, maar dat zijn echt geen absurde bedragen hoor.
Reply
Tijdschema is er. Benieuwd wat Uplift hiervan zou checken: https://downtherabbithole.nl/media/downl...schema.pdf
Reply
Zeer pover.
Reply
Wel een heel armoedige festivalzomer dit jaar.
Reply
Poeh heel karig dit inderdaad. Als je die namen onder elkaar las leek het nog wel ok, maar hier valt geen dag een fatsoenlijke route te plannen.
Reply
IDLES en Phoenix als sub-headliners ja?
Reply
Nog even los van de invulling, is het eigenlijk een schande dat een festival met 45.000 bezoekers maar drie podia met livemuziek heeft. Als dit een muziekfestival zou zijn ten minste.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
Vrijdag: Bnnyhunna, nadat ik een bende normies heb uitgelachen tijdens die morning rave, The Murder Capital, The Whitest Boy Alive en De Schuurman
Zaterdag: Mulatu Astatke, Spoon, Death Grips, DJRUM
Zondag: Naaz, Sleaford Mods, geïnspireerd door Sleaford Mods de rest van de middag dronken over het terrein lopen en 'WANKER' schreeuwen (met bijbehorend gebaar) naar elke basic bitch en middle management jup die ik tegen het lijf loop, Bob Vylan, Slowthai, Sedef Adasi

Zou mijn programma zijn, mocht ik 250 euro per dag excl. onkosten krijgen om daar rond te lopen. En natuurlijk bekijk ik zo'n Stromae wel van ver terwijl ik een poke bowl van 25 euro naar binnen werk. Dat zou met een Robbie Williams op een Pinkpop niet anders zijn.

In tegenstelling tot Pinkpop heb ik dat weekend wél nog vrij.
Reply
Ben Howard zou ik ook nog wel meepikken. Prima laatste album was dat.
Reply
Ik gok dat er op BKS niet heel veel meer te doen valt, hoor. En dit is nog steeds een stuk beter dan PP, dat wel.

Maar voor die prijs is het gewoon absurd wanneer je als muziekliefhebber cq meerwaardezoeker hier naartoe gaat. Dan kun je beter 50 euro biljetten in een houtversnipperaar duwen.
Reply
Het festival dat na 2 edities al passé was.
Reply
(03-05-2023, 12:23)greenlander Wrote: Nog even los van de invulling, is het eigenlijk een schande dat een festival met 45.000 bezoekers maar drie podia met livemuziek heeft. Als dit een muziekfestival zou zijn ten minste.

Werchter en Pinkpop hadden jarenlang ook maar 2-3 podia.

Vind het schema ook mid. The Whitest Boy Alive als sub op de main stage?
Reply
(03-05-2023, 12:13)Gunnar Wrote: Poeh heel karig dit inderdaad. Als je die namen onder elkaar las leek het nog wel ok, maar hier valt geen dag een fatsoenlijke route te plannen.

Dat heeft DTRH voor mijn gevoel bijna ieder jaar.
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
(03-05-2023, 16:53)matthijs603 Wrote:
(03-05-2023, 12:13)Gunnar Wrote: Poeh heel karig dit inderdaad. Als je die namen onder elkaar las leek het nog wel ok, maar hier valt geen dag een fatsoenlijke route te plannen.

Dat heeft DTRH voor mijn gevoel bijna ieder jaar.

Eens, maar meestal hadden ze elk jaar wel een paar maffe uitschieters waarvan je baalde dat ze daar staan. Dit jaar kom ik niet verder dan Spoon.
Reply
Zeer mid. Hoezo zijn Idles en TWBA subs? Phoenix in principe, oké. En dan die tentnamen, Jezus.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)