Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WK 2022
Weghorst smdh
Reply
En waar de fuck is Flekken.
Reply
Quote:https://www.nu.nl/wk-voetbal/6235468/dit...qatar.html

Daley Blind er toch nog bij ?
Reply
(11-11-2022, 13:30)Gerblansky Wrote: En waar de fuck is Flekken.
Die hebben ze er uitgeNoppert. 

Nee Danjuma voor Lang had ik ook anders gedaan en Flekken ipv Noppert. Maar verder kan ik best met deze selectie leven. Ik denk niet dat Flekken en Danjuma ons wel wereldkampioen had gemaakt.
Reply
(11-11-2022, 13:41)Indiaantje89 Wrote:
(11-11-2022, 13:30)Gerblansky Wrote: En waar de fuck is Flekken.
Die hebben ze er uitgeNoppert. 

Nee Danjuma voor Lang had ik ook anders gedaan en Flekken ipv Noppert. Maar verder kan ik best met deze selectie leven. Ik denk niet dat Flekken en Danjuma ons wel wereldkampioen had gemaakt.

Taylor is wel een hele grote grap en Berghuis hoeft voor mij ook niet. Maar het maakt inderdaad allemaal geen ene reet uit nee.
Reply
(11-11-2022, 13:42)Gerblansky Wrote:
(11-11-2022, 13:41)Indiaantje89 Wrote:
(11-11-2022, 13:30)Gerblansky Wrote: En waar de fuck is Flekken.
Die hebben ze er uitgeNoppert. 

Nee Danjuma voor Lang had ik ook anders gedaan en Flekken ipv Noppert. Maar verder kan ik best met deze selectie leven. Ik denk niet dat Flekken en Danjuma ons wel wereldkampioen had gemaakt.

Taylor is wel een hele grote grap en Berghuis hoeft voor mij ook niet. Maar het maakt inderdaad allemaal geen ene reet uit nee.
Berghuis vind ik wel terecht. Een technische begaafde speler die je op meerdere posities in kan zetten. En op dit moment het minst slecht bij Ajax misschien wel. 

Persoonlijk zag ik liever Gravenbergh liever dan Taylor. Maar dat is meer gevoel. En nu ik er over nadenk snap ik ergens ook wel de keuze voor Noppert. Want iemand van 2,03m is wel fijn bij penalty's. Dus die keuze vind ik nog best te verantwoorden. Of dat dan ten kosten moest gaan voor Flekken is een tweede vraag. Maar eerlijk gezegd liet hij ook geen goede indruk achter bij zijn wedstrijden voor Oranje.

De laatste weken is Bijlow weer de man in de vorm, en daarvoor was het duidelijk Pasveer. Maar die laat het nu weer niet zien.
Reply
De cijfers laten nou net zien dat Flekken juist de man in vorm wasde laatste weken. Maar die zal het penaltyspelletje van Louis niet helemaal doorstaan hebben verwacht ik.
Reply
Mooi al die namen, maar nu vooral benieuwd welke 11 in de basis staan.
Reply
Doen we nog een Scorito?
Reply
[Image: FhSGgZQWAAAkMev?format=jpg&name=large]

Gewoon weer een outsider hoor.
Reply
Wat blijft die van Gaal ook een mooi figuur heh, ik klik die livestream aan heeft hij het over de oranje onderbroeken die hij van zijn Truus heeft gekregen en die hij als respect voor Truus ook aan zal doen.
[+] 1 user says Thank You to ahha for this post
Reply
Bijlow eerste keeper, ik ga weer kijken
Reply
Ik had het gezicht van Cilissen wel willen zien toen die hoorde dat die niet geselecteerd is.
Reply
Met Noppert en Taylor heb je in ieder geval 2 goede darters in de selectie.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(11-11-2022, 16:20)pudpong3 Wrote: Met Noppert en Taylor heb je in ieder geval 2 goede darters in de selectie.

ik moest lachen!!
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
SFB - TAT TAT ft. Memphis Depay & Quincy Promes (prod. LYNCH)

Depay spit weer met vuur, klaar voor het WK
Reply
De totale achterlijkheid van belachelijk Engels woord gebruik in onderstaande advertentie in 3 woorden samengevat.

https://nos.nl/artikel/2452075-wk-ganger...s-echt-uit

"Nothing like Oranje" manmanman welke randdebiel heeft dit bedacht.
Reply
Dergelijk enthousiasme na alle ellende zou men zowat infantiel kunnen noemen. Ben er inmiddels bij de voetbalclub hier over opgehouden te vermelden niet naar de live verslagen uit Qatar te gaan kijken. Daar ontstond toen ik dit onderwerp aansneed bijna ruzie in de kantine.
Reply
Ik gun Van Gaal echt een veel mooier afscheid dan dit WK.
Reply
Van Gaal pakt gewoon die cup, heb je een waardig afscheid.
[+] 1 user says Thank You to eloelo for this post
Reply
(12-11-2022, 11:19)Fenderboy Wrote: Dergelijk enthousiasme na alle ellende zou men zowat infantiel kunnen noemen. Ben er inmiddels bij de voetbalclub hier over opgehouden te vermelden niet naar de live verslagen uit Qatar te gaan kijken. Daar ontstond toen ik dit onderwerp aansneed bijna ruzie in de kantine.

Ik probeer voor mezelf te achterhalen in hoeverre nou meespeelt dat ik voetbal sowieso al veel minder belangrijk vind dan voorheen, maar ik moet ook regelmatig op mijn tong bijten als de uitnodigingen voor poultjes en samen kijken op het grote scherm voorbij komen op werk.
Reply
(12-11-2022, 14:07)eloelo Wrote: Van Gaal pakt gewoon die cup, heb je een waardig afscheid.

Ik denk echt dat Nederland een goede kans maakt om het WK te winnen.
Reply
Hoezo kan/mag Iran meespelen op dit toernooi?
Reply
omdat ze zich gekwalificeerd hebben.
Reply
(12-11-2022, 16:16)pudpong3 Wrote:
(12-11-2022, 14:07)eloelo Wrote: Van Gaal pakt gewoon die cup, heb je een waardig afscheid.

Ik denk echt dat Nederland een goede kans maakt om het WK te winnen.

Als er voor mij een WK is waar je geen kampioen wil worden ...

Maar goed. Qatar gaat sowieso ver komen. De hebben de er niet de spelers niet voor ..maar het geld daarentegen..

De toewijzing is ook gekocht.. dus waarom zou Qatar dan ook niet wat resultaten kopen ...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)