Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2023
(02-05-2023, 19:30)Kreuz Wrote: https://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/ro...app-bonsai

https://pukkelpop.paybonsai.com/

"n collab with the Paybonsai payment app, we will be planting a festival forest! Download the bonsai app and join the Pukkelpop reward program. For every 10 transactions, a tree will be planted in our forest. bonsai also rewards you for your positive impact with 'leaves' with which you can redeem or win festival tickets and other exclusive rewards.
? Our festival forest will be planted with mangrove trees in the tropical climate of Madagascar. Thanks to its location, the festival forest will have a long-term positive impact on the climate.
Ready to pay, plant and party? ? Find out step-by-step how to join the program at pukkelpop.paybonsai.com!
#collab #festivalpartner"

What in the greenwashing is dit, iemand leg me uit dat dit geen gebakken, Madagaskarse lucht is. Ik stel me dan altijd de vraag, allemaal mooi dat geld. Maar worden die bomen ook écht gepland? Met welke mensen werkt zo'n bankappje samen om dààr te planten en waar en wanneer zien we resultaat.

Voor al die bomen die ze daar gekapt hebben op het terrein in Werchter? Het zou komisch zijn als het satire was.
Reply
(02-05-2023, 20:15)pudpong3 Wrote: Met bonsai boompjes red je geen enkel mangrove bos. Sowieso plant je er geen bomen, maar zaden, maar dat terzijde. Ik bezoek regelmatig mangroves in Thailand en naar mijn mening een van de mooiste eco systemen.

Gekweekt door één of andere appontwikkelaar?
Reply
Geen Stromae helaas...
Reply
Benieuwd welke schrale vervanger ze zullen halen.
Reply
"Een vervanger is er nog niet. Er is geen draaiboek voor dit soort situatie, geen plan B of C dat klaarligt als een headliner afzegt. Onze programmatoren zijn aan het werk om de best mogelijke vervanger vast te leggen. We houden je op de hoogte."

Waarschijnlijk gewoon Sam Fender en Stormzy doorschuiven, plus een 'vervanger' in de middag.
Reply
Nee, zijn wel met iets bezig.
Reply
DJ Yolotanker zal wel hoog scoren bij de bookies.
Reply
Angèle dan maar.
Reply
(09-05-2023, 16:02)Uplift Wrote: Benieuwd welke schrale vervanger ze zullen halen.

Nog meer witte mannen!
Reply
(09-05-2023, 16:12)Uplift Wrote: DJ Yolotanker zal wel hoog scoren bij de bookies.

Een upgrade over Stromae IMO.
Reply
Haha meneer omgekeerd racisme is terug.
[+] 3 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
(09-05-2023, 16:08)Timothy\s Monster Wrote: "Een vervanger is er nog niet. Er is geen draaiboek voor dit soort situatie, geen plan B of C dat klaarligt als een headliner afzegt. Onze programmatoren zijn aan het werk om de best mogelijke vervanger vast te leggen. We houden je op de hoogte."

Waarschijnlijk gewoon Sam Fender en Stormzy doorschuiven, plus een 'vervanger' in de middag.
Ik dacht dat festivals altijd wel een plan B klaar hadden liggen normaal gesproken...

Zal wel iets van dEUS of 2manydj's/Soulwax worden. Of ze schuiven Editors door naar headliner donderdag.
Reply
Sam Smith? Lizzo?
Reply
Ik zou Florence wel fijn vinden Wink

Geen idee wat er beschikbaar is.
Reply
Met een beetje geluk krijg je Blur
[+] 1 user says Thank You to ahha for this post
Reply
Florence staat al op Pukkelpop, Blur op Lokerse Feesten.
Reply
Weet, ik maar toch Wink. Misshcien wil een band wel een Faith no More'tje doen.
[+] 2 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
(09-05-2023, 20:12)Sphinx Wrote:
(09-05-2023, 16:08)Timothy\s Monster Wrote: "Een vervanger is er nog niet. Er is geen draaiboek voor dit soort situatie, geen plan B of C dat klaarligt als een headliner afzegt. Onze programmatoren zijn aan het werk om de best mogelijke vervanger vast te leggen. We houden je op de hoogte."

Waarschijnlijk gewoon Sam Fender en Stormzy doorschuiven, plus een 'vervanger' in de middag.
Ik dacht dat festivals altijd wel een plan B klaar hadden liggen normaal gesproken...

Zal wel iets van dEUS of 2manydj's/Soulwax worden. Of ze schuiven Editors door naar headliner donderdag.

Haha, een plan B bij Werchter: dat was in 2004 afsluiter David Bowie laten vervangen door 2manydj's.
Reply
In Belgie hebben ze toch Arsenal voor dit soort situaties?
Reply
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang ze nog hebben nadat het bekend is gemaakt. Nu hebben ze nog anderhalve maand, dan moeten ze nog wel iets kunnen regelen.

Maar het zou mij ook niet verbazen als ze een sub naar boven schuiven en een nieuwe sub erbij doen.
Reply
het verleden leert ons

2000
Live speelt zowel op dag 2 als 3. Het 2e optreden is ter vervanging van Pearl Jam
2004 2manyDj's ipv Bowie

2015
Donderdag:
Foo Fighters door Faith No More, Royal Blood
Vrijdag:
BADBADNOTGOOD door Funfanu
Ben Howard zegt af. Balthazar werd verplaatst van The Barn naar de Main Stage.
Zaterdag:
Sam Smith door The Tallest Man on Earth
Zondag:
JD McPherson door The Van Jets
Jessie J door Circa Waves

2016
Annuleringen: Zondag: MØ

2017
Vrijdag:
Kaleo door Slowdive

2018
Vervangingen
Zaterdag:
Dotan door Millionaire
The Struts door SONS
Susanne Sundfør door Glints


2019
Vervangingen
Vrijdag:
Jessie Reyez door Warhola
Zaterdag:
The Marcus King Band door IBE


ik verwacht niet veel meer met de tijd die er nog rest kan je als je wil wel nog iets decent doen
het is destijds met de foo fighters ook gelukt
Reply
Gokje, Charlotte De Witte schuift door en sluit de mainstage af en in de Barn krijgt men er nog iets bij op die spot. Ik zou dEUS zeggen, maar die staan waarschijnlijk exclusief op Live /s Live.
Reply
(10-05-2023, 09:37)Kreuz Wrote: Gokje, Charlotte De Witte schuift door en sluit de mainstage af en in de Barn krijgt men er nog iets bij op die spot. Ik zou dEUS zeggen, maar die staan waarschijnlijk exclusief op Live /s Live.
staan ook op dour, dus zou wel kunnen
Reply
(10-05-2023, 09:46)reaper Wrote:
(10-05-2023, 09:37)Kreuz Wrote: Gokje, Charlotte De Witte schuift door en sluit de mainstage af en in de Barn krijgt men er nog iets bij op die spot. Ik zou dEUS zeggen, maar die staan waarschijnlijk exclusief op Live /s Live.
staan ook op dour, dus zou wel kunnen

In principe is Live is Live exclusief voor Vlaanderen en Dour exclusief voor Wallonië.
Reply
Mijn zus zat te neuzen op de RW website en zag dat er al allerlei nieuwe, praktische info op staat die nog moet worden aangekondigd, o.a.:
- Je moet op voorhand een kaartje voor een bepaalde parking kopen
- Geen kiss &ride pkekken meer om iemand af te zetten

https://www.rockwerchter.be/nl/heen-en-weer

- Geen papieren bonnen meer, maar 'coins' die je op je polsbandje oplaadt.

https://www.rockwerchter.be/nl/info

Ook zijn er alleen nog maar dagkaartjes voor donderdag en vrijdag beschikbaar, combi's en de andere dagkaarten zijn uitverkocht.
[+] 2 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)