Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2023
#51
(10-10-2022, 23:57)Kreuz Wrote: Arcade Fire (want RW geeft toch geen hol om seksueel grensoverschrijdend gedrag)

Ik denk immiddels dat andere festivals ze ook zullen boeken. DTRH sowieso als ze Werchter in hetzelfde weekend doen.

(11-10-2022, 07:45)Uplift Wrote:
(10-10-2022, 22:23)hythloth Wrote:
(10-10-2022, 22:08)Uplift Wrote: Betreft die tickets: misschien wil ik geloven dat de artiesten het er niet mee eens zijn, idk. Het is in elk geval fucked up. En ik zal hier - net als aan Michael O'Leary's gedroomde vliegtuigen met staanplaatsen - geen deel van uitmaken.

Ja ik ga ook geen belachelijke marktprijzen bedragen betalen voor mijn all-time favorieten, zoals mijn kennis die per se in de pit bij NIN moest staan en daar minimaal $700 aan uitgaf. Dan maar elders van verder weg. Zolang het geluid en publiek goed is, gaat de belevenis niet achteruit.

Ik ben er bovendien ook van overtuigd dat het de ervaring fnuikt. De laatste keer dat ik NIN zag, stond ik in de pit tussen jongelui. Dat gaat niet met van die systemen, want zo'n dure kaarten betekent alle spontaniteit en diverse samenstelling van zo'n moshpit wegvalt. En dan besef je ook dat je zo'n band misschien wel niet meer hoeft te zien. NIN zonder moshpit is gewoon niet hetzelfde. En dat zeg ik niet zomaar. Meestal sta ik gewoon stil tijdens shows, maar NIN is zo'n belangrijke uitzondering.

Ter verduidelijking: bij dat voorbeeld was de pit super klein met een capaciteit voor maximaal 200 mensen ofzo, dus vandaar dat de marktprijzen zo obsceen duur waren. Bij hun Philadelphia zaalshows jongstleden was er zoals vanouds een grote open vloer voor een pit, al waren de nominale prijzen ook prijzig ($150 per stuk). Al is het natuurlijk ook zo dat de fanbase ouder wordt, dus moshen is niet gegarandeerd. Maar ik heb ze zelf genoeg keren gezien vanuit vaste zitplekken waar je gewoon kon staan en springen - voor mij ook een must - en het fnuikte de ervaring totaal niet.

(11-10-2022, 11:46)thomas9790 Wrote: Kan me geen gedateerdere headliner dan Guns 'n Roses bedenken eigenlijk, haha.

Ja, hoeveel festivalgangers zitten nog te wachten op een show van 2 uur die uitgerekt is naar 3 uur door allerlei gitaarsolo's. Mag je hopen dat er iets leuks tegenover staat in de tentpodia.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#52
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2022/1..._52259992/

Het groomen van de openbare omroep is al begonnen. Zeg niet 'band', zeg 'supergroep'. Want de leden van AM zaten vroeger allemaal in andere, bekende bands natuurlijk.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#53
(11-10-2022, 11:02)reaper Wrote: gokje

GnR op donderdag headliner, vrijdag AM & Stromae, zaterdag Muse en Placebo? en zondag dan Qotsa en Kendrick?

of is dat te positief?

Mooie gok volgens mij.  

Ik zou zeggen: 
donderdag: Disturbed of Ghost of Sabaton - Guns N' Roses
vrijdag: Arcade Fire - Stromae
zaterdag: Machine Gun Kelly - Angèle - Muse
zondag: Queens of the Stone Age - Arctic Monkeys

Als Rage Against the Machine ook hun Europese tournee niet kan doen natuurlijk.  

Guns N' Roses overigens welkom voor mij, nog nooit op Rock Werchter gestaan.
Reply
#54
(11-10-2022, 17:41)Uplift Wrote: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2022/1..._52259992/

Het groomen van de openbare omroep is al begonnen. Zeg niet 'band', zeg 'supergroep'. Want de leden van AM zaten vroeger allemaal in andere, bekende bands natuurlijk.

Ja een onnodige en bovendien foute woordkeuze.
Reply
#55
Gokje:
Bastille - Paramore - King Gizzard & the Lizard Wizard
Arctic Monkeys - Arcade Fire - Glass Animals
Muse - Blink-182 - Bring Me The Horizon
Editors - Greta van Fleet - Angèle

en het zou me niet eens verbazen als ze Kings of Leon weer laten opdraven, is immers ook alweer even geleden, al mag ik hopen dat die het houden bij de Bospops.
Reply
#56
Pink staat al op boutique dus die kan je wel uitsluiten.;-)
Reply
#57
Ah, gelukkig, dat heb ik gemist. Zo dan maar.
Reply
#58
(10-10-2022, 23:57)Kreuz Wrote: Muse, AM, QOTSA, Arcade Fire (want RW geeft toch geen hol om seksueel grensoverschrijdend gedrag),

Wat waren ook alweer de voorgaande voorbeelden van geboekte bewezen voorbeelden?
Reply
#59
Stromae headliner op donderdag

verkoop start 29 oktober
Reply
#60
Doet mij persoonlijk niets, dan Muse en Arctic monkeys er nog bij zeker.
Wordt een jaar laten schieten.
Was eingenlijk vorig jaar al de bedoeling maar had nog tickets van 2020 ( voor the strokes, kendrick lamar en Thom Yorke)
Reply
#61
zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
#62
Ja nee, jammer. Had hoop dat ze dit niet zouden doen.
Reply
#63
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Zou prachtig zijn. Heb je voor elke dag een publiek: donderdag kan StuBru pretenderen lekker woke te zijn, vrijdag komen de indie normies aan de beurt, zaterdag de oudere jongeren en zondag de boomers en rechts gespuis. Voor elk wat wils!
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#64
(12-10-2022, 11:45)Uplift Wrote:
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Zou prachtig zijn. Heb je voor elke dag een publiek: donderdag kan StuBru pretenderen lekker woke te zijn, vrijdag komen de indie normies aan de beurt, zaterdag de oudere jongeren en zondag de boomers en rechts gespuis. Voor elk wat wils!
Als ik jou was zou ik lekker de elitaire muziek liefhebber gaan uithangen op Primavera.
Reply
#65
Primavera elitair?
Reply
#66
(12-10-2022, 11:45)Uplift Wrote:
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Zou prachtig zijn. Heb je voor elke dag een publiek: donderdag kan StuBru pretenderen lekker woke te zijn, vrijdag komen de indie normies aan de beurt, zaterdag de oudere jongeren en zondag de boomers en rechts gespuis. Voor elk wat wils!
ik zou er semi content met zijn want Stromae nog nooit gezien, Kendrick is altijd goed, QOTSA is een favorietje van mij en G&R ook nog nooit gezien.
Dan zou ik al meer dagen op de mainstage geweest zijn als in heel 2022 gecombineerd
Reply
#67
(12-10-2022, 11:45)Uplift Wrote:
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Zou prachtig zijn. Heb je voor elke dag een publiek: donderdag kan StuBru pretenderen lekker woke te zijn, vrijdag komen de indie normies aan de beurt, zaterdag de oudere jongeren en zondag de boomers en rechts gespuis. Voor elk wat wils!

Prachtig! Trek ik elke dag een andere passende outfit aan, gelijk vasteloavend
Reply
#68
Is er nog kans op dingen zoals SOAD of FNM?
Reply
#69
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Nul vrouwen. Lekker on brand ook.
Reply
#70
(12-10-2022, 18:13)Kreuz Wrote:
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Nul vrouwen. Lekker on brand ook.

Angèle er maar bijgooien?
Reply
#71
(12-10-2022, 18:13)Kreuz Wrote:
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Nul vrouwen. Lekker on brand ook.

ja belachelijk , en ook nul eritreers in een rolstoel. dat kan echt niet
ik mis ook de transgender met een bochel en de "kleine mens" iedereen op deze bill is minstens 1.50
wat een racisten!!!!
Reply
#72
Greta van Fleet is toch een vrouw?
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#73
(13-10-2022, 07:32)kesselman Wrote:
(12-10-2022, 18:13)Kreuz Wrote:
(12-10-2022, 11:10)reaper Wrote: zo iets?

Stromae - Kendrick Lamar
Arctic Monkeys - Arcade Fire
Muse - Queens of the Stone Age
Guns & Roses - Greta van Fleet

Nul vrouwen. Lekker on brand ook.

ja belachelijk , en ook nul eritreers in een rolstoel. dat kan echt niet
ik mis ook de transgender met een bochel  en de "kleine mens" iedereen op deze bill is minstens 1.50
wat een racisten!!!!
misschien kunnen ze william boeva boeken (als poging tot comedy te krijgen op de weide van werchter... he Alex) dan heb je ineens een dwerg en rolstoel.
wel weer geen vrouw
Reply
#74
Dit soort humor is echt niet wat jullie denken dat het is, maar oké.
[+] 5 users say Thank You to Kreuz for this post
Reply
#75
(13-10-2022, 09:11)Uplift Wrote: Greta van Fleet is toch een vrouw?

Dat is die Led Zep cover band, remember.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)