Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2023
Eindelijk! Niet meer thuiskomen met een zooitje ongebruikte bonnen in je achterzak. Heeft lang geduurd zeg.
Reply
Dat van die parkeerttickets is wel handig, nu hebben we een kaartje voor de parking direct voor de camping (Groen 2 voor C7). Alleen is het nu wel weer duurder natuurlijk.

Ook nieuw, als ik het goed gelezen heb zijn Park & Bike parkeerplekken wat verder weg, die gratis zijn en op fietsafstand liggen.

Lijkt dat ze proberen de autochaos te beperken. Dat was ook nog een van de weinige pijnpunten rond de organisatie van het festival, het aan en af rijden. Ben benieuwd of het gaat helpen.
Reply
(20-05-2023, 12:50)Sphinx Wrote: Eindelijk! Niet meer thuiskomen met een zooitje ongebruikte bonnen in je achterzak. Heeft lang geduurd zeg.

Ben benieuwd of het allemaal vlekkenloos gaat verlopen. Maar de techniek eracher is onderhand wel gefinetuned denk ik. Anders zou RW zich er niet aan wagen. Ik vraag mij nu ook af of je nog halve bonnen kan hebben.

Hebben jullie al eerder ervaring gehad met digitale bonnetjes via een polsbandje?
Reply
(20-05-2023, 12:50)Sphinx Wrote: Eindelijk! Niet meer thuiskomen met een zooitje ongebruikte bonnen in je achterzak. Heeft lang geduurd zeg.

In plaats daarvan ongebruikte bonnen op je polsbandje?
[+] 1 user says Thank You to Jizzlobber for this post
Reply
(09-05-2023, 16:12)Uplift Wrote: DJ Yolotanker zal wel hoog scoren bij de bookies.

Deze DJ heeft nog steeds een mytische status binnen mijn vriendengroep sinds we hiermee in aanraking kwamen op The Hive jaren geleden. Fantastische artiestennaam.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
Beste techniek is om een polsbandje aan een creditcard/bankpas te koppelen.
Reply
(20-05-2023, 14:33)Piet Knaak Wrote:
(09-05-2023, 16:12)Uplift Wrote: DJ Yolotanker zal wel hoog scoren bij de bookies.

Deze DJ heeft nog steeds een mytische status binnen mijn vriendengroep sinds we hiermee in aanraking kwamen op The Hive jaren geleden. Fantastische artiestennaam.

Ik lach mij nog steeds kapot bij deze clip:

[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(20-05-2023, 14:00)Jizzlobber Wrote:
(20-05-2023, 12:50)Sphinx Wrote: Eindelijk! Niet meer thuiskomen met een zooitje ongebruikte bonnen in je achterzak. Heeft lang geduurd zeg.

In plaats daarvan ongebruikte bonnen op je polsbandje?
Daar heb je tenminste nog inzicht in... Na de laatste act nog even wat flesjes fris meepakken voor de terugrit naar huis doen we meestal.
Reply
(20-05-2023, 15:34)hythloth Wrote: Beste techniek is om een polsbandje aan een creditcard/bankpas te koppelen.
Ik snap niet waarom er zo'n omslachtig betaalsysteem opgetuigd wordt. Betalen met pin is tegenwoordig net zo makkelijk.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Sphinx zegt het al, zo over spenden mensen makkelijker.
Reply
(21-05-2023, 14:03)Uplift Wrote: Sphinx zegt het al, zo over spenden mensen makkelijker.

Dat overspenden zit met name in het feit dat je niet 1 losse bon kunt kopen. Pinkpop doet dat ook. Intens treurig van een organisatie.
Reply
Plus, 3 bonnen klinkt nog steeds goedkoper dan 10 euro zoveel.
Reply
Je zet gewoon bonnen op je wristband hoor, geen cash. Je cash wordt omgezet wanneer je je bonnen op je wristband zet. Bij Horst kon je na afloop overigens de rest die je nog over had gewoon terug claimen so. Maar dat mensen gemakkelijker uitgeven, dat kan ik ergens wel geloven ja.
Reply
Er is geen enkel excuus voor sinds contactloos betalen een klein decennium geleden mainstream werd.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
(21-05-2023, 14:24)BigBird Wrote:
(21-05-2023, 14:03)Uplift Wrote: Sphinx zegt het al, zo over spenden mensen makkelijker.

Dat overspenden zit met name in het feit dat je niet 1 losse bon kunt kopen. Pinkpop doet dat ook. Intens treurig van een organisatie.
Als het daadwerkelijk is dat men hierdoor meer geld uitgeeft dan verdien je ook zo'n kutsysteem. Bij mij werkt het juist averechts. Ik ga niet 2x in de rij staan om een drankje te halen dus dan maar niks.
Als ik wel wat haal dan reken ik ook niet met bonnen maar met de werkelijke prijs.
Reply
Ik hoop dat je de bonnen die in de vvk zijn gekocht kan splitsen en op twee bandjes kan zetten. Wij delen de bonnen altijd, omdat we nog wel eens andere bands gaan kijken of op verschillende tijden eten.
Reply
ik had enkele weken geleden gemaild met het team achter werchter of ze een poster van Liam Gallagher over hadden. Want het zou de eerste keer zijn dat ik sinds de ziekte van men pa een van de broertjes live zou zien.
altijd wat gemeden want dat was ons ding. 

en ik ga er mij voor het eerst terug aan wagen op werchter. en zou wel fijn geweest zijn moest ik zo een liam poster hebben.

ik heb een van de dagen/weken een meeting op het kantoor en er ligt een poster klaar. Big Grin
[+] 8 users say Thank You to reaper for this post
Reply
Slowthai is trouwens geruisloos van de lineup verdwenen...
Reply
(23-05-2023, 21:47)meisbaer2 Wrote: Slowthai is trouwens geruisloos van de lineup verdwenen...
Iets met een hangende rechtzaak.

Lijkt me terecht dan
Reply
Weer een nieuwe Barn zie ik, ben benieuwd naar de capaciteit en of de zijkanten open zijn
Reply
Dat zal dan wel een mega tent worden. Hopelijk blijft het geluid goed.
De oude barn zal dan wel de nieuwe klub c worden?
Reply
Je verzint het niet, maar de meest witte act ooit vervangt Stromae.

Je verzint het echt niet. Wauw. Dit smeekt om een ad hoc gifmonday hoor.
Reply
4 witte mannen erbij.

Mumford&sons vervanger van Stromae
Reply
Trollaccount van Uplift?
Reply
Een fan, eerder.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)