Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2023
Beste leden van Graz,

Het spijt me dat ik met zulke trieste nieuws moet komen, maar het lijkt erop dat het kapitalisme en de slechte invloed van Live Nation onze festivals aan het vernietigen zijn. Zoals we allemaal weten, zijn deze bedrijven alleen geïnteresseerd in winst en niet in het behoud van de kwaliteit en authenticiteit van onze festivals.

Helaas betekent dit dat veel van onze favoriete festivals tegenwoordig gedomineerd worden door commerciële artiesten en onpersoonlijke ervaringen. Gelukkig is er nog één festival dat weet te blijven vasthouden aan zijn oorspronkelijke visie: Rock Werchter.

Zelfs onder deze moeilijke omstandigheden blijft Rock Werchter de parel van de festivals. Het behoudt zijn onafhankelijkheid en blijft trouw aan zijn roots door te blijven focussen op het bieden van een unieke en authentieke ervaring voor zijn bezoekers.

Laten we dus samenkomen om Rock Werchter te steunen en tegelijkertijd vechten tegen de kapitalistische invloeden die onze festivals aan het vernietigen zijn. Laten we ons blijven verzetten tegen de onpersoonlijke ervaringen en de slechte invloed van bedrijven zoals Live Nation, zodat we kunnen blijven genieten van de ware geest van de festivals.

Met vriendelijke groet,
[Jouw naam]
Reply
Dit zou opgesteld kunnen zijn door iemand van Vooruit.
Reply
ChatGPT “letter mixed opinions Rock Werchter thread Graz forum”
[+] 2 users say Thank You to Jizzlobber for this post
Reply
Rosalia erbij op zondag
[+] 3 users say Thank You to reaper for this post
Reply
Heart

Zondag wordt wel een hele fijne dag zo.
Reply
Rosalia zal de main wel subben. Goed geboekt hoor.

Amenra en Rosalia op een dag zien is wel een dingetje.
Reply
Plus de persoonlijkheden Maynard, Josh, Alex en vooruit ook Chris(tine); wordt een memorabele dag
Reply
Ben benieuwd of ze nog iets als NIN kunnen regelen (als ze dan touren), dan wordt het nog wat Wink
Reply
(12-12-2022, 23:41)mattman Wrote: Rosalia zal de main wel subben. Goed geboekt hoor.

Amenra en Rosalia op een dag zien is wel een dingetje.
Ik ben eerder bang voor Barn-headliner tijdens Arctic Monkeys (zoals Katy Perry en Lady Gaga(?) in het verleden). Maar als het uitkomt zoals jij benoemt juich ik dat alleen maar toe.
Reply
ik dacht christine tijdens AM in de barn
Reply
(13-12-2022, 09:45)Sphinx Wrote:
(12-12-2022, 23:41)mattman Wrote: Rosalia zal de main wel subben. Goed geboekt hoor.

Amenra en Rosalia op een dag zien is wel een dingetje.
Ik ben eerder bang voor Barn-headliner tijdens Arctic Monkeys (zoals Katy Perry en Lady Gaga(?) in het verleden). Maar als het uitkomt zoals jij benoemt juich ik dat alleen maar toe.

Klopt, Perry en Gaga stonden in 2009 in de Pyramid Marquee, ik skipte destijds Gaga voor Coldplay maar was gelukkig wel zo snugger Katy Perry mee te pikken Wink


Lijkt me dat ze Christine en Rosalia in de Barn zetten. QOTSA zal wel mogen subben voor Arctic Monkeys.
Reply
(13-12-2022, 10:26)Gunnar Wrote:
(13-12-2022, 09:45)Sphinx Wrote:
(12-12-2022, 23:41)mattman Wrote: Rosalia zal de main wel subben. Goed geboekt hoor.

Amenra en Rosalia op een dag zien is wel een dingetje.
Ik ben eerder bang voor Barn-headliner tijdens Arctic Monkeys (zoals Katy Perry en Lady Gaga(?) in het verleden). Maar als het uitkomt zoals jij benoemt juich ik dat alleen maar toe.

Klopt, Perry en Gaga stonden in 2009 in de Pyramid Marquee, ik skipte destijds Gaga voor Coldplay maar was gelukkig wel zo snugger Katy Perry mee te pikken Wink


Lijkt me dat ze Christine en Rosalia in de Barn zetten. QOTSA zal wel mogen subben voor Arctic Monkeys.

ik dacht/denk AM/QOTSA beide 90 minuutjes en Rosalia ervoor en Cgristine in the Barn tijdens AM

ik heb toen het omgekeerde gedaan.
Katy Perry geskipt maar wel Lady Gaga gezien Big Grin
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Gaga heb ik later dat jaar nog gezien en zo toch eens Coldplay meegepikt, dus was geen slechte keuze Wink

Rosalía lijkt me anno 2023 een maatje te groot om nog voor QOTSA te staan, die gaan ze echt als dagafsluiter in de Barn zetten tegenover AM. Neem aan dat ze ook met een show komt die beter tot zijn recht komt in een donkere Barn.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Sub op main staat hoger dan afsluiter in de Barn hoor, meer/groter bereik. Gaat wel compleet doodvallen natuurlijk, want Werchter-publiek.
Reply
(13-12-2022, 10:26)Gunnar Wrote:
(13-12-2022, 09:45)Sphinx Wrote:
(12-12-2022, 23:41)mattman Wrote: Rosalia zal de main wel subben. Goed geboekt hoor.

Amenra en Rosalia op een dag zien is wel een dingetje.
Ik ben eerder bang voor Barn-headliner tijdens Arctic Monkeys (zoals Katy Perry en Lady Gaga(?) in het verleden). Maar als het uitkomt zoals jij benoemt juich ik dat alleen maar toe.

Klopt, Perry en Gaga stonden in 2009 in de Pyramid Marquee, ik skipte destijds Gaga voor Coldplay maar was gelukkig wel zo snugger Katy Perry mee te pikken Wink


Lijkt me dat ze Christine en Rosalia in de Barn zetten. QOTSA zal wel mogen subben voor Arctic Monkeys.

QOTSA en AM gaan die zondag co-headlinen. Elk anderhalf uur gok ik. Rosalia zie ik daarvoor wel subben op de main, vijf kwartiertjes. In de Barn gaat die echt niet staan, ook omdat Christine & the Queens die stage vermoedelijk zal afsluiten.
Reply
Rosalia is echt te groot voor The Barn.
Reply
Niet voor Werchter publiek
Reply
Bij de mainstage lekker dronken extreem stijf/lomp twerken met z'n allen (en lachen) en 'Gasolina!' brullen. Nee, ik denk dat ze zelf ook liever in The Barn staat.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
In de AFAS bij Rosalía waren het voor 70% Spaanstalige die in Nederland studeren/ werken. Ik denk dat het tegenvalt hoe groot ze in de Benelux daadwerkelijk is.
Reply
Omdat men "si" antwoordde toen ze in het Spaans vroeg of ze er nog zin in hadden? Hoe weet je zoiets zelfs lol. In Brussel heerlijk gemengd publiek; omgeven door Walen, Brusselaars en een Duitser en wat verderop stonden Puerto Ricanen en Argentijnen.
Reply
Voor, na en tijdens het concert was zo ongeveer overal de voertaal Spaans en ik werd zelfs een paar keer aangesproken met de vraag hoe ik als Nederlander Rosalía überhaupt ken. Misschien hielp het dat Amsterdam op een zaterdag was.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Rosalia ook maar even een uurtje geluisterd vandaag. Hopelijk mooi weer op Werchter, dan kan ik met mn billen schudden voor de main. Interessante boeking. Snap de hype nog niet zo.
Reply
Ik vind het wel jammer dat ze blijkbaar heel weinig oude nummers doet. Maar wel te bergijpen, omdat ik denk dat de huige fans vooral om de laatste plaaten de tussensingles komen.
Reply
(14-12-2022, 21:56)meisbaer2 Wrote: Ik vind het wel jammer dat ze blijkbaar heel weinig oude nummers doet. Maar wel te bergijpen, omdat ik denk dat de huige fans vooral om de laatste plaaten de tussensingles komen.

Ja, net voor Malamente zei ze letterlijk "okay, we're gonna do this one for the last time". Terwijl er zo veel bangers op El Mal Querer staan..
[+] 1 user says Thank You to Kreuz for this post
Reply
Ja, ben blij dat ik die nog toen op Werchter gehoord heb.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)