Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2023
Toch maar mooi Charlotte Adigéry & Bolis Pupul (dj set) binnen gehaald.
Reply
Het is moeilijker om die twee niét te boeken.
Reply
(24-03-2023, 22:01)Timothy\s Monster Wrote: Inmiddels 93 weekendtickets op het resale platform van BKS. Prijzen vanaf 220 euro incl. camping.

Is dat de minimumprijs waarvoor ze aangeboden mogen worden? Is namelijk nog niet onder die grens gezakt volgens mij.
Reply
Ik vind dit vrij hoge aantallen voor eind maart. Kan me niet herinneren dat er in de Ticketswap-tijd ook al zoveel aanbod was maanden voor aanvang.

In ieder geval een teken dat het met de verkoop nog niet fantastisch lijkt te gaan.

[Image: A4uHaT.png]
Reply
De mensen die hun kaartje verkopen wisten het programma al voor aankoop ticket. Dus deze mensen hebben ondertussen andere plannen gemaakt, al dan niet gedwongen door omstandigheden (werk/privé/financieel). Dus deze resale heeft niks te maken met de kaartverkoop (waar we met deze headliners al van wisten dat BKS niet gaat uitverkopen dit jaar). Elk festival zal komende maanden tickets in de resale hebben, waar mensen afhaken om diverese redenen.
Reply
Alternatief festival voor BKS op dezelfde lokatie Wink
https://www.beeksebergen.nl/brewatthezoo
Reply
(27-03-2023, 20:21)Dielie Wrote: Alternatief festival voor BKS op dezelfde lokatie Wink
https://www.beeksebergen.nl/brewatthezoo

Goed moment voor die brullende leeuwen om uit hun kooien te breken.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Quote:Partnership Friendly Fire en AB InBev

Festivalorganisator Friendly Fire en Bierbrouwerij AB InBev gaan een partnership aan tot 2028. Het partnership houdt in dat de festivals Best Kept Secret en Live at Amsterdamse Bos de komende vijf jaar als hoofdmerk Jupiler schenken. De festivals Indian Summer en Tuckerville kiezen voor het hoofmerk Bud.

Friendly Fire en Bierbrouwerij AB InBev hadden al van 2013 tot en met 2016 een partnership en gaan nu na een korte pauze, die werd ingevuld door Grolsch, met elkaar verder. Friendly Fire is een van de bekendste festivalorganisators in Nederland. Bierbrouwerij AB InBev is onder meer bekend van merken zoals Bud, Hertog Jan, Jupiler, Leffe, Dommelsch en Corona.

Gilles de Smit, Brand Relations & Sponsor Manager bij Friendly Fire: “Wij kijken enorm uit naar deze samenwerking voor de komende jaren. AB InBev is geen vreemde voor ons gezien de succesvolle eerdere samenwerking van 2013 t/m 2016. Het product portfolio van AB InBev sluit met haar prachtige merken goed aan op de behoefte van onze bezoekers op de diverse evenementen die wij organiseren. Wij gaan met zeer veel trots wederom met AB InBev en haar gedreven team aan de slag!”

Michele van Spilbeeck, Horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev: “We zijn trots dat Friendly Fire voor onze brouwerij en merken kiest. Best Kept Secret en Live at Amsterdamse Bos zijn een perfecte match met Jupiler. Uiteraard zullen ook diverse speciaalbieren goed vertegenwoordigd zijn tijdens deze festivals, waaronder Leffe. De populariteit van Bud blijft toenemen op festivals, dus we zijn blij dat Friendly Fire voor Bud als hoofdmerk kiest op Indian Summer en Tuckerville. Duurzaamheid is een centraal thema in het partnership met Friendly Fire. Samen gaan we aan de slag om te zorgen dat bekers zo duurzaam mogelijk wordt ingezet en maximaal worden gerecycled.”

https://www.sponsorreport.nl/festivalpar...-ab-inbev/


Jammer dat er niet gekozen is voor Herton Jag, toch meer karakter in je glas. Maar goed, Jupiler is nog altijd beter dan Budweiser, dus het had erger kunnen zijn.
Reply
Was Gulpener/een beter bier dan Jup niet standaard op BKS? Zo werk je de verschraling natuurlijk zelf in de hand..
Reply
Of dat vieze Grolsch of Kornuit, wat ze eerder hadden.
Hertog Jan was ook een uniek aanbod geweest, want dat hebben ze bijna op geen enkel festival. Jupiler heeft uiteraard wel meer naamsbekendheid en gadgets.
Reply
In welk universum is HJ beter dan Grolsch of Kornuit.
Reply
Smaken verschillen. Ik vind Grolsch en Kornuit echt bocht.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(02-04-2023, 10:54)Timothy\s Monster Wrote: Smaken verschillen. Ik vind Grolsch en Kornuit echt bocht.

Dit!
[+] 1 user says Thank You to Roel87 for this post
Reply
(02-04-2023, 10:34)Uplift Wrote: In welk universum is HJ beter dan Grolsch of Kornuit.

In elke. Al vind ik beide prima te drinken.
[+] 4 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Kornuit bestaat niet meer en ik vind Jupiler juist bocht, raar vies nasmaakje altijd.
Reply
Jupiler is ook bocht inderdaad. De beste NL pilsener brouwerijen komen uit Limburg. Hoewel ik Alfa niet altijd lekker vind en Lindeboom is ook bocht.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Brand, Gulpener en het fenomenale Neubourg beste pils van NL
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Neubourg zouden ze moeten tappen op BKS.
Reply
(02-04-2023, 17:50)Timothy\s Monster Wrote: Neubourg zouden ze moeten tappen op BKS.
Als de line-ups tot 2028 er daarzo eruit blijvenzien, tappen we er allleen nog moppen.
[+] 1 user says Thank You to Flair for this post
Reply
Maar wel lekkere moppen.
Reply
(02-04-2023, 16:01)jodocus Wrote: Kornuit bestaat niet meer en ik vind Jupiler juist bocht, raar vies nasmaakje altijd.

Ah jij hebt smaak kunnen ontdekken in Jupiler, dat is al heel wat.
Reply
Jupiler: is dat een band, spelen er die daar? Is dat een headliner?
Reply
Waarom speelt Bon Iver op de dinsdag voor BKS in 013 en staan ze niet op het festival zelf? :')

https://www.013.nl/programma/7469/bon-iver

Had Maurits niet beter voor hen kunnen gaan als extra headliner ipv Oscar & the Wolf als noodoplossing?
Reply
(27-03-2023, 11:02)BigBird Wrote: De mensen die hun kaartje verkopen wisten het programma al voor aankoop ticket. Dus deze mensen hebben ondertussen andere plannen gemaakt, al dan niet gedwongen door omstandigheden (werk/privé/financieel). Dus deze resale heeft niks te maken met de kaartverkoop (waar we met deze headliners al van wisten dat BKS niet gaat uitverkopen dit jaar). Elk festival zal komende maanden tickets in de resale hebben, waar mensen afhaken om diverese redenen.
Uit het beschikbare aanbod van de resale kun je wel indirect afleiden hoe voortvarend de kaartverkoop loopt. Als er relatief veel mensen nog een weekendkaart willen aanschaffen dan zouden die tickets die nu voor €204 worden aangeboden allang niet meer beschikbaar zijn. Dat is inclusief servicekosten gewoon al een korting van €50, niet niks. 

Op seetickets staan nu al tientallen passe-partouts met korting. Zolang dit niet verandert kun je er vanuit gaan dat BKS de komende tijd weinig meer eerstehands gaat verkopen. Gezien de hele aanloop zou het me totaal niet verbazen als de uiteindelijk bezetting maar 60-70% is.  

[Image: BKS-seetickets.png]
Reply
60-70% is optimistisch imo.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)