Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2023
Klopt. Was weinig tot niets van te merken. Zet zoiets dan door... maar het winstmodel staat een dergelijke gestage opbouw naar een sterk, duurzaam concept veelal in de weg. Niet enkel dat; ook de strategie van het moederbedrijf. Als je op wil wegen tegen Mojo en niet kapot geconcurreerd wil worden, moet je snel kunnen groeien en op basis van volume/omzet groeien. Dat staat een doordachte programmering gewoon in de weg en dat zie je ook terug bij de overgrote meerderheid van de commerciële festivals..
Reply
Dat vind ik zo tof aan Misty Fields. Die blijven bij hun kleinschalige recept, maar weten wel ieder jaar pareltjes te boeken.
Al heeft dat kleinschalige wel tot gevolg dat de camping erbarmelijk is, wachttijden bij de eetstands bizar kunnen zijn (aanbod veel te karig) en de toiletten zijn berekend op een festival van 500 mensen of zo.
Reply
(5 hours ago)Timothy\s Monster Wrote: Dat vind ik zo tof aan Misty Fields. Die blijven bij hun kleinschalige recept, maar weten wel ieder jaar pareltjes te boeken.
Al heeft dat kleinschalige wel tot gevolg dat de camping erbarmelijk is, wachttijden bij de eetstands bizar kunnen zijn (aanbod veel te karig) en de toiletten zijn berekend op een festival van 500 mensen of zo.
Maifeld Derby en Haldern Pop blijven dit ook goed doen. (Oordeel ik van een afstandje, nog niet geweest, maar affiches vallen mij al jaren op.) 

En LGW en ook Incubate waren iig tot en met 2017 partners. (Ze stonden vermeld op de posters, wat het verder precies inhield weet ik ook niet.)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)