Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2023
#1
9-10-11 juni 2023

Zin in :-)
Reply
#2
SWANS, Nine Inch Nails, Rosalía, The Black Angels, Slowdive, My Bloody Valentine  Smile
Reply
#3
Arcade Fire.
Reply
#4
Nee, die gaan naar DTRH, zodat iedereen Rabbit Hole (yeah), Plastic Soul (yeah) kan meezingen.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#5
Phoenix - Arctic Monkeys - Yeah Yeah Yeahs - Interpol, mits de tent nog niet failliet is dan.
Reply
#6
NIN - Bjork - Portishead

Lol
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#7
Nine Inch Nails zou ik erg tof vinden, maar vraag me af of dat bij de 'beleving' past...
Reply
#8
Ik denk dat Björk ook al veel te weird is voor zoiets Wink
NIN trekteen specifiek publiek, geen idee of die naar BKS zouden gaan. Maar ik hoop eigenlijk dat ze geen festival in de NL gaan doen, maar een vette zaalshow. Barn op Werchter is dan een uitzondering, waar ik weet dat het super werkt.

Yeah yeah yeahs lijkt mij nog best een kanshebber, die touren nu in de VS festivals. Past ook wel bij BKS, denk ik?
Reply
#9
Puscifer
Reply
#10
Het verplaatste concert van Rakim op de laatste dag van BKS, lekker dan. Sad
Reply
#11
Na die nieuwe plaat hoop ik meer dan ooit op Björk en besef tegelijk meer dan ooit dat Björk onrealistisch is voor BKS.

Maar na het 2 keer meemaken van die Utopia show (de tweede keer met die projecties deed m’n mond openvallen van verbazing) ga ik alles doen om een mogelijke nieuwe show volgend jaar mee te pikken.
[+] 1 user says Thank You to mattman for this post
Reply
#12
(03-10-2022, 13:33)mattman Wrote: Na die nieuwe plaat hoop ik meer dan ooit op Björk en besef tegelijk meer dan ooit dat Björk onrealistisch is voor BKS.

Maar na het 2 keer meemaken van die Utopia show (de tweede keer met die projecties deed m’n mond openvallen van verbazing) ga ik alles doen om een mogelijke nieuwe show volgend jaar mee te pikken.
Waarom is Björk onrealistisch? Als het ergens kan in Nederland dan is het BKS wel.
Reply
#13
Lizzo naar losse zaalshow in Ziggo, heeft BKS iig die sloopkegel vermeden.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#14
Lizzo is natuurlijk nooit een optie geweest voor een BKS.

Björk zou een geweldige naam zijn, vraag me alleen af wat zij moet kosten.

Placebo, Muse en QOTSA staan op Hurricane/Southside, en lijken me meer iets voor Pinkpop.

Ik zou het een stunt vinden als ze RATM hebben geboekt, maar dat zal wel niet (te duur en trekt ander soort publiek)


Sowieso vraag ik me af wat volgend jaar mogelijk gaat zijn in festivalland met alle stijgende kosten.
Reply
#15
Lizzo stond in 2019 op BKS, en kwam later zelfs voor in die officiële enquete van top 10 favoriete optredens onder de bezoekers van alle edities. Past dus wel degelijk in het festivalprofiel.

Ik denk dat er sowieso wat Europese festivals ten onder gaan.
Reply
#16
(03-10-2022, 16:53)hythloth Wrote: Lizzo naar losse zaalshow in Ziggo, heeft BKS iig die sloopkegel vermeden.
 
DTRH.
Reply
#17
Losse zaalshow betekent geen festivals, lijkt me.

Björk zou natuurlijk ook zomaar kunnen voor DTRH, maar net als Nick Cave hangt ze niet echt vast aan LN gelukkig. Dus het kan beide kanten op. Ik hoop iig op een losse show, kan prima weer in Duitsland wat mij betreft.
Reply
#18
Met de Primavera shows in Zuid Amerika in het verschiet is de kans groot dat Björk volgend jaar ook in Barcelona en Madrid staat. In die zin past BKS ook prima.
Reply
#19
Mja, zie Nick Cave dit jaar. Ze laat best veel ruimte tussen shows, he.

Maar w'evs, ik ga haar echt niet op een festival zien. Stel je voor lol.
Reply
#20
Ik denk het eigenlijk niet dat Björk veel festivals gaat doen, al zitten er op deze plaat meer nummers die in een festivalsetting het goed zouden.

Ik heb liever een losse show, eigenlijk, evt in de open lucht.
Reply
#21
(03-10-2022, 19:10)BigBird Wrote: Lizzo is natuurlijk nooit een optie geweest voor een BKS.

Björk zou een geweldige naam zijn, vraag me alleen af wat zij moet kosten.

Placebo, Muse en QOTSA staan op Hurricane/Southside, en lijken me meer iets voor Pinkpop.

Ik zou het een stunt vinden als ze RATM hebben geboekt, maar dat zal wel niet (te duur en trekt ander soort publiek)


Sowieso vraag ik me af wat volgend jaar mogelijk gaat zijn in festivalland met alle stijgende kosten.

Als Radiohead er gestaan heeft dan is Placebo toch ook wel realistisch? Misschien eerder te klein als headliner (Ziggo is bij lange na niet uitverkocht) maar heb Placebo altijd een typische festivalband gevonden. Voor velen leuk genoeg om op een festival mee te pakken en voldoende interessant repertoire om anderhalf uur een groot publiek te boeien.
Reply
#22
Bon Iver staat 10 juni in Zweden en lijkt kanshebber om weer op BKS te staan. Hoeft voor mij niet zo.
Reply
#23
Friendly Fire doet ook hun aanstaande Ziggo show in November, lijkt mij nogal snel om ze dan weer te boeken. Primavera lijkt mij dan eerder mogelijk.
Reply
#24
Grote kans dat we the war on drugs mogen opschrijven gezien de aangekondigde data. Al is Oslo - Hilvarenbeek - Warschau wel een flinke afstand, geen idee of dat normaal is?

In ieder geval 8 of 9 in Oslo en 12 in Warschau
Reply
#25
Ik zat gister toevallig even door het tour programma van Slift te kijken in de USA. Dan zijn deze afstanden een eitje. Dan verwacht ik ze op de 11e.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)