Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2023
(12-06-2023, 23:07)VDB Wrote: Was jij dat van Indiestyle waar ik tegen aan het spreken was over de DJ voor Joey Valence? Kleine wereld :-)

Aha! Ja, hahaha.
Reply
De hele show van Young Fathers staat online: https://www.youtube.com/watch?v=npjKFCPf...el=3voor12
[+] 2 users say Thank You to matthijs603 for this post
Reply
(16-06-2023, 17:10)matthijs603 Wrote: De hele show van Young Fathers staat online: https://www.youtube.com/watch?v=npjKFCPf...el=3voor12

Dat ziet er idd uit als het soort show dat ter plekke echt goed aanslaat, tegenover op plaat.
Reply
Kwam er gisteren achter dat ze voorprogramma van DM zijn morgen. Ik zag ze in 2016 ook al als voorprogramma, toen van Massive Attack in het Klokgebouw. Deed me toen denken aan een rapversie van Il Divo (eerlijk: Amst bedacht deze).
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Young fathers was in 2019 voorprogramma van Florence and the machine  Wink
Dat was wel grappig, niet alle fans waardeerden het gok ik. Florence zelf is wel fan.
Reply
https://nos.nl/video/2479601-nooit-meer-...eetmachine

Zoveel mensen die elders slapen of de cijfers niet helemaal juist? Circa 10.000 mensen gekampeerd
Reply
(16-06-2023, 17:47)Uplift Wrote: Kwam er gisteren achter dat ze voorprogramma van DM zijn morgen. Ik zag ze in 2016 ook al als voorprogramma, toen van Massive Attack in het Klokgebouw. Deed me toen denken aan een rapversie van Il Divo (eerlijk: Amst bedacht deze).

Als voorprogramma gaat dit nooit zoveel indruk maken als op BKS. Serieus: ik moet maar eens zien of ik dit jaar iets ga meemaken dat over die Young Fathers show springt. 

Maar als voorprogramma in een veel te grote zaal vol vijftigers die op hun band wachten gaat dit niet werken nee. 

Hopen op nog een zaalshow.
[+] 1 user says Thank You to mattman for this post
Reply
(16-06-2023, 17:43)hythloth Wrote:
(16-06-2023, 17:10)matthijs603 Wrote: De hele show van Young Fathers staat online: https://www.youtube.com/watch?v=npjKFCPf...el=3voor12

Dat ziet er idd uit als het soort show dat ter plekke echt goed aanslaat, tegenover op plaat.

Hoezo? Laatste 3 albums zijn geweldig. Ik was fan van ze voor ik het live zag alleszins.
Reply
(20-06-2023, 10:41)mattman Wrote:
(16-06-2023, 17:47)Uplift Wrote: Kwam er gisteren achter dat ze voorprogramma van DM zijn morgen. Ik zag ze in 2016 ook al als voorprogramma, toen van Massive Attack in het Klokgebouw. Deed me toen denken aan een rapversie van Il Divo (eerlijk: Amst bedacht deze).

Maar als voorprogramma in een veel te grote zaal vol vijftigers die op hun band wachten gaat dit niet werken nee. 

Het werkt ook niet als er mensen in de zaal staan die helemaal niks hebben met dat soort muziek (diverse leeftijden overigens). Dat is wellicht moeilijk voor te stellen als je helemaal weg bent van een band, maar het kan toch.
Reply
Uiteraard, maar ik denk dat maar weinig bezoekers op BKS vooraf hadden verwacht dat dit optreden zó goed zou werken als het deed. Ik in ieder geval niet. Maar het is daarvoor wel nodig dat het publiek er in ieder geval voor open staat om ergens in op te gaan, en dat is bij een voorprogramma waar mensen langzaamaan komen binnendruppelen zelden zo.
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
(20-06-2023, 10:52)Timothy\s Monster Wrote:

Het werkt ook niet als er mensen in de zaal staan die helemaal niks hebben met dat soort muziek (diverse leeftijden overigens). Dat is wellicht moeilijk voor te stellen als je helemaal weg bent van een band, maar het kan toch.

Nee, is met net goed voor te stellen. Daarom zeg ik: zo'n voorprogramma showtje is niet echt de graadmeter voor hun show anno nu.
Reply
(20-06-2023, 11:44)mattman Wrote:
(20-06-2023, 10:52)Timothy\s Monster Wrote:

Nee, is met net goed voor te stellen. Daarom zeg ik: zo'n voorprogramma showtje is niet echt de graadmeter voor hun show anno nu.

Klopt helemaal hoor.
Reply
(20-06-2023, 11:04)matthijs603 Wrote: Uiteraard, maar ik denk dat maar weinig bezoekers op BKS vooraf hadden verwacht dat dit optreden zó goed zou werken als het deed. Ik in ieder geval niet. Maar het is daarvoor wel nodig dat het publiek er in ieder geval voor open staat om ergens in op te gaan, en dat is bij een voorprogramma waar mensen langzaamaan komen binnendruppelen zelden zo.

Ik ga het zeker nog terugkijken op YT. Heb het gemist ivm Alex G in de Secret, ook een fijn maar ietwat vreemd optreden.
Reply
(20-06-2023, 10:42)mattman Wrote:
(16-06-2023, 17:43)hythloth Wrote:

Hoezo? Laatste 3 albums zijn geweldig. Ik was fan van ze voor ik het live zag alleszins.

Bedoelde qua eerste indruk, maar natuurlijk kan ik niet voor iedereen spreken.
Reply
Erbij in 2024. Via presale.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)