Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2023
#26
(08-11-2022, 12:33)ahha Wrote: Grote kans dat we the war on drugs mogen opschrijven gezien de aangekondigde data. Al is Oslo - Hilvarenbeek - Warschau wel een flinke afstand, geen idee of dat normaal is?

In ieder geval 8 of 9 in Oslo en 12 in Warschau

Ook nog geen Spaanse datum, dus zal Primavera ook wel een zekerheidje zijn.
Reply
#27
Ik zie ze ook nog wel op Pinkpop staan eerlijk gezegd
Reply
#28
TWOD speelt in de UK tijdens twee van de drie Pinkpopdagen, dus gaat wat moeilijker. Al is dat een logische carrièrestap na DTRH headlinen.

Zie ze ook wel op Primavera staan.
Reply
#29
Calling it:

Blur + Pulp op één dag.

Christine and the Queens: stond er al eerder, en het Redcar project staat ook op Roskilde. Ofwel headliner, ofwel sub voor Björk.

The National: nieuwe plaat onderweg, ook al eerder headliner, was geboekt voor 2020 en is al sinds LL 2019 niet meer in NL geweest. Maakt alleen al daarom meer kans dan TWOD; album van eind 2021, en (zoals hierboven gezegd) na DTRH 2022 onderweg naar Pinkpopvrijdag (perfect tussen Duitsland en de UK). Al keert TWOD zelf misschien liever na acht jaar terug op BKS. Het zal tussen deze twee gaan denk ik.
Reply
#30
Blur en Pulp zijn beide te duur voor het festival in vergelijking met de hoeveelheid publiek die ze trekken, gok ik. Denk dat beide eerder... niet in NL spelen.
Reply
#31
(14-11-2022, 14:08)thomas9790 Wrote: The Strokes is te duur voor het festival in vergelijking met de hoeveelheid publiek die ze trekken, gok ik. 
Reply
#32
(14-11-2022, 14:08)thomas9790 Wrote: Blur en Pulp zijn beide te duur voor het festival in vergelijking met de hoeveelheid publiek die ze trekken, gok ik. Denk dat beide eerder... niet in NL spelen.

Dat is de grote vraag, ik blijf in elk geval hopen. Blur is wel heel duur en exclusief, maar i.t.t. Pulp wel populair genoeg. Deze boeking zou wel teveel ten koste van andere headliners en het middenkader gaan, dus...

Björk + Christine and the Queens

The National

TWOD / Blur? (zonder Pulp)

Nog andere ideeën? De eerste namen komen over een dag of tien denk ik (vorig jaar op 25-11), dus laten we eens serieus gaan speculeren nu.
Reply
#33
(14-11-2022, 14:25)Stefan Wrote:
(14-11-2022, 14:08)thomas9790 Wrote: The Strokes is te duur voor het festival in vergelijking met de hoeveelheid publiek die ze trekken, gok ik. 

Hoop ook dat ik ongelijk heb hoor Smile
Reply
#34
Misschien Massive Attack op de herkansing? Caroline Polachek met een mooie spot op ONE of TWO? Oneohtrix Point Never? Unknown Mortal Orchestra? Eindelijk een passage van GY!BE?
Reply
#35
TWOD - Massive Attack - kleine headliner die we niet verwachten dat ze die tot headliner promoveren.

Björk is net zoals Blur en The Strokes te duur voor wat het trekt, en sinds de coronacrisis en een niet zo denderende verkoop met zo'n dure headliners zullen ze dit jaar wel op safe spelen, denk ik.
Reply
#36
Was de Strokes-dag dit jaar juist niet het drukst?
Reply
#37
Blur zou uitstekend bij BKS passen en je trekt er massa's Britten mee, maar hoe reëel is het dat die komen een maand voor de Wembley datum?

The National, The Walkmen, Interpol, TWOD... het worden de geijkte en veilige witte 40+ mannenbands.
Reply
#38
Best Kept Boomer.
Reply
#39
Yeah Yeah Yeahs?
Reply
#40
(14-11-2022, 14:25)Stefan Wrote:
(14-11-2022, 14:08)thomas9790 Wrote: The Strokes is te duur voor het festival in vergelijking met de hoeveelheid publiek die ze trekken, gok ik. 
Haha, nice, maar ik vrees wel dat thomas hier gelijk heeft. Of ze moeten volle bak gokken op hordes Britten die mee overkomen.
Reply
#41
(14-11-2022, 16:28)Maynard-J Wrote: Yeah Yeah Yeahs?

Verwacht ik eerder op DTRH.
Reply
#42
Jack Johnson, lol.
Reply
#43
(14-11-2022, 16:52)Meekers Wrote: Jack Johnson, lol.

Staat al in AFAS Live, dus alle NL festivalgangers hebben geluk.
Reply
#44
Beter zetten ze wat meer in op de breedte, en laten de dure headliners wat meer los. Ze hebben inmiddels een redelijk vast publiek bereikt die toch wel trouw komen, en hopelijk kunnen ze de kaartprijs wat dempen komende editie.
Reply
#45
En ik vraag me af in hoeverre dit probleem een rol gaat spelen komend jaar bij veel artiesten:

https://www.stereogum.com/2205718/lorde-...ring/news/

Hopelijk kunnen de kleinere acts zich wat gaan redden en zijn ze beschikbaar
Reply
#46
The War On Drugs

8 juni: Noorwegen
9 juni: Zweden
10 juni: ?
11 juni: ?
12 juni: Polen
13 juni: Tjechië
14 juni: Duitsland


Lijkt me enkel nog kans voor de 10e, of toch Pinkpop vrijdag
Reply
#47
Die zullen wel naar Pinkpop gaan
Reply
#48
Na LGW? zie ik clipping. ook wel een TWO aan kunnen eigenlijk, als Daweed Diggs op dreef is windt hij de tent met gemak om zijn vingers. Mits goed ingekaderd op een wat meer op hiphop geënte dag (RTJ nog eens als headliner?).
Reply
#49
Is dat niet meer iets voor DTRH dan?
Reply
#50
Nee.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)