Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Best Kept Secret 2023
Met als optie 2: Placebo - Qotsa - The Lumineers


Gewoon even kijken wat de andere line-ups van Hank Skorpio te bieden hebben. En dat is beslist niet goed.
Reply
Qotsa staat al op Pinkpop. Daar kan Homme weer iemand in het publiek mishandelen en er mee wegkomen.
Reply
Lumineers ook al op PP.
Reply
That narrows it down (zegt ook veel over hoezeer ik andere majors nog volg): Placebo - Muse - The 1975. Met Pulp, Pavement en De Staat als subs.

Viel SpaB
Reply
The National als mega verrassing.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Gezien de Ziggo-datum en hun huidige tourschema vermoed ik dat die pas in '24 festivals gaan doen. Te veel herhaling kan zo'n band ook pijn do... oh, wacht.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Sufjan Stevens - The Smile - Maneskin
Reply
The Cure - Björk - Kings of Leon (play 'Aha Shake Heartbreak')
Reply
Pulp- The 1975- NxWorries, of iets in die trant.
Reply
NxWorries als headliner zou een 'big dick energy move' zijn imo. Beetje zoals RTJ of Jamie XX indertijd.
Reply
(24-01-2023, 11:55)Uplift Wrote: NxWorries als headliner zou een 'big dick energy move' zijn imo. Beetje zoals RTJ of Jamie XX indertijd.
Ook headliner op Northside dus ik zie het zomaar gebeuren.  Ik ga er ook vanuit dat we terug naar de kleinere headliners gaan en dat ze daarom het hele programma in één keer bekend maken in de hoop, of verwachting dat een sterk programma in de breedte genoeg belangstelling zal genereren.  Maar goed, het draait daar sinds vorig jaar vooral om de synergie die goed moet zijn zodat we de verbinding met elkaar kunnen aan gaan.
[+] 1 user says Thank You to dave for this post
Reply
[Image: giphy-downsized.gif]
[+] 7 users say Thank You to Thijsssss for this post
Reply
(24-01-2023, 11:55)Uplift Wrote: NxWorries als headliner zou een 'big dick energy move' zijn imo. Beetje zoals RTJ of Jamie XX indertijd.

RTJ was tenminste nog op het hoogtepunt van de 'hype' toen ze op BKS stonden als headliner. Daar zou ik een NxWorries niet mee willen vergelijken mochten die headlinen dit jaar. En dat zeg ik als iemand die beide acts graag luistert.
Reply
Ik heb net de leden van Maneskin ontmoet bij zo'n M&G in een platenwinkel super dichtbij m'n kantoor. Vroeg aan de bassiste of ze van de zomer in Nederland spelen, waarop ze zei dat ze alleen maar Amsterdam in maart doen. Niet dat zulke lui automatisch de waarheid vertellen of uberhaupt weten waar en wanneer ze optreden, dus maak ervan wat jullie willen.  Smile
[+] 5 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
Zal wel toeval zijn geweest dat je 't aan de bassiste vroeg zeker? Wink
[+] 8 users say Thank You to Kreuz for this post
Reply
Liam Gallagher - Ben Howard - The 1975

Volledig vegan, nachtprogramma Fred Again vs DJ St.Paul
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Misschien promoveren ze interpol wel

Spoon en Squid zullen er ook wel staan
Reply
Mwah, Interpol als headliner? Die stonden vorig jaar voor een halflege tent op Pinkpop te spelen. Dan zie ik ze nog eerder het over een andere boeg gooien en Lil Nas X of Rosalia headliner maken.
Reply
(25-01-2023, 10:31)BigBird Wrote: Liam Gallagher - Ben Howard - The 1975

Volledig vegan, nachtprogramma Fred Again vs DJ St.Paul

Fred Again headlinet DTRH al.
Reply
Bands als Interpol doen het op BKS wel veel beter dan op een Pinkpop of Lowlands maar headliner is een brug te ver. Speelden in 2019 als afsluiter in de TWO en zijn er sindsdien natuurlijk niet groter op geworden.
Reply
Ik was in de veronderstelling dat Interpol dit jaar op Pinkpop stond, maar dat was dus vorig jaar. Met de RW aankondiging is BKS wat waarschijnlijker geworden, ze lijken dan voor minstens een aantal weken in Europa te touren.
Reply
(25-01-2023, 09:34)Kreuz Wrote: Zal wel toeval zijn geweest dat je 't aan de bassiste vroeg zeker? Wink

Haha, zij was de eerste van de bandleden die hallo tegen mij zei. Was eerlijk gezegd ook niet de meest chill georganiseerde M&G. Die keer met Charli XCX vijf jaar terug was leuker.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(25-01-2023, 15:49)hythloth Wrote:
(25-01-2023, 09:34)Kreuz Wrote: Zal wel toeval zijn geweest dat je 't aan de bassiste vroeg zeker? Wink

Haha, zij was de eerste van de bandleden die hallo tegen mij zei. Was eerlijk gezegd ook niet de meest chill georganiseerde M&G. Die keer met Charli XCX vijf jaar terug was leuker.

Chari XCX, De bassiste van Maneskin, netjes hoor (;
Reply
John ouwe hustler.
Reply
9 juni Puscifer. Past net
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)