Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2023
Quote:Pinkpop main boeker Rob Trommelen vindt Arctic Monkeys te veel 'aan de linkerkant' van het spectrum en telt 'te weinig hits'. In 2014 was AM wél headliner en recent stond de band twee avonden in een uitverkochte Ziggo met volop jong publiek. Hij zit er echt naast, vind ik. https://twitter.com/atzedevrieze/status/...bb6YMuAAAA

draadje van Atze
Reply
(16-05-2023, 10:55)Timothy\s Monster Wrote:
(16-05-2023, 10:49)BigBird Wrote: Openbaar vervoer vanuit de grote steden naar Zuid-Limburg is eigenlijk niet te doen na 23:00 uur. Daarom ga ik meestal ook met de auto. Gelukkig hebben bij Köln en Brussel/Antwerpen om de hoek, dus dat scheelt. Verder hebben de Limburgse zalen weinig spectaculairs in de programmering. Met een beetje geluk heb je eens dEUS of Fontaines DC. Dingen als Future Islands of Fever Ray boeken ze hier gewoon niet.

En als ze dat soort acts boeken (Muziekgieterij bijvoorbeeld) komt er veel te weinig volk opdagen. Vorige week bij King Buffalo ook een zeer matige opkomst. 

Ik heb vaak last van nachtblindheid, dus na een concert naar huis rijden is voor mij geen pretje. Met de trein zou dan ideaal zijn. Of ik moet al een half uur voor het einde van een show vertrekken, maar dat is enorm zonde (maar wel goedkoper dan een hotelovernachting).

Ligt die matige opkomst bij King Buffalo niet gewoon aan de band? In principe zou dit best in mijn muzikale straatje moeten passen maar als dat drakerige nummer over die mammoet voorbij komt op Pinguinradio loop ik naar mijn computer om iets anders op te zetten ongeacht waar ik ben in mijn huis of wat ik aan het doen ben.

Verder wel herkenbare klachten voor iemand uit het oosten van het land, ook hier matige programmering en dito OV.
Reply
update

SERA vervangt Trousdale
SERA komt naar Pinkpop op vrijdag 16 juni!

Trousdale is deze dag genoodzaakt hun optreden op Pinkpop af te zeggen. In hun plaats komt de uit Nederland afkomstige popzangeres onze Stage 4 van 15:30 tot 16:15 uur trakteren op haar megahits als ‘Only Us’ en ‘Head Held High’!

https://pinkpop.nl/sera-vervangt-trousdale/
Reply
Pinkpop gaat het retour token systeem van de Ziggo invoeren. Geen token, dan kost je dat een halve munt, ik verwacht €1,50, maar je kan geen lege bekers inleveren voor geld, want dat doen ze dan weer niet. Het is weer een net niet actie, maar misschien ben ik te negatief en vindt het keiharde statiegeld systeem gewoon het beste. Raap je dan een beker op, levert het direct keiharde €€'s op. Nu laat je die beker liggen, want je hebt al een token.
Reply
Maar het levert je wel tokens op, toch. Of kun je ook met 6 lege bekers korting krijgen op je pilsie?
Reply
(24-05-2023, 15:25)eloelo Wrote: Maar het levert je wel tokens op, toch. Of kun je ook met 6 lege bekers korting krijgen op je pilsie?
Token vertegenwoordigd alleen geen waarde.
Reply
Ahja tuurlijk. Naja dan heb je meer tokens. Voor wat het waard is (niks dus)
Reply
(24-05-2023, 15:49)eloelo Wrote: Ahja tuurlijk. Naja dan heb je meer tokens. Voor wat het waard is (niks dus)

Precies! Je kan er zelfs geen toko mee openen.
Reply
(24-05-2023, 15:09)pudpong3 Wrote: Pinkpop gaat het retour token systeem van de Ziggo invoeren. Geen token, dan kost je dat een halve munt, ik verwacht €1,50, maar je kan geen lege bekers inleveren voor geld, want dat doen ze dan weer niet. Het is weer een net niet actie, maar misschien ben ik te negatief en vindt het keiharde statiegeld systeem gewoon het beste. Raap je dan een beker op, levert het direct keiharde €€'s op. Nu laat je die beker liggen, want je hebt al een token.

Je krijgt 2 retour tokens bij de entree. Gooi je je bekertje op de grond en heb je geen retour token meer? Dan kost het je 0,5 consumptiemunt voor een nieuw bekertje. Gewoon voor je bekertje zorgen en dan is er niks aan de hand :-).

En wen er maar vast aan, want vanaf 1 januari is het verplicht by law.
[+] 1 user says Thank You to Jorrit for this post
Reply
(27-05-2023, 14:54)Jorrit Wrote:
(24-05-2023, 15:09)pudpong3 Wrote: Pinkpop gaat het retour token systeem van de Ziggo invoeren. Geen token, dan kost je dat een halve munt, ik verwacht €1,50, maar je kan geen lege bekers inleveren voor geld, want dat doen ze dan weer niet. Het is weer een net niet actie, maar misschien ben ik te negatief en vindt het keiharde statiegeld systeem gewoon het beste. Raap je dan een beker op, levert het direct keiharde €€'s op. Nu laat je die beker liggen, want je hebt al een token.

Je krijgt 2 retour tokens bij de entree. Gooi je je bekertje op de grond en heb je geen retour token meer? Dan kost het je 0,5 consumptiemunt voor een nieuw bekertje. Gewoon voor je bekertje zorgen en dan is er niks aan de hand :-).

En wen er maar vast aan, want vanaf 1 januari is het verplicht by law.

Ik merk nu al een vermindering van zwerfafval (flesjes/blikjes) en daarom ben ik voorstander van keiharde €€ voor een lege beker, maar goed, zoals ik al schreef, we gaan het zien, misschien ben ik te vooringenomen.
Reply
Munten kosten €17,50 per 5, dus €3,5 voor een drankje.
Reply
Dat valt me eigenlijk nog mee. In het theater waar ik werk is een biertje inmiddels ook 3.20
Reply
Op PS was het 4.5 pleuro voor een biertje, frisdrank was wel goedkoper.
Reply
(05-06-2023, 10:17)pudpong3 Wrote: Munten kosten €17,50 per 5, dus €3,5 voor een drankje.

tja, helaas komt dat deze tijd van krimpflatie niet als grote verrassing
Reply
Kink deelt kaarten uit. Zal ook wel niet heel druk worden, gok ik.
Reply
(05-06-2023, 11:58)Uplift Wrote: Kink deelt kaarten uit. Zal ook wel niet heel druk worden, gok ik.
? Gratis?
Reply
https://kink.nl/nieuws/deze-week-op-kink...or-pinkpop
Reply
(05-06-2023, 12:00)Uplift Wrote: https://kink.nl/nieuws/deze-week-op-kink...or-pinkpop
jammer geen radio hier dus geen kans
Reply
https://kink.nl/app
Reply
Laatste 1000 weekend tickets!

weekend ticket Alert op de sociale kanalen 98%, rond 42.000 bezoekers
vrijdag ca 71% = 17.750 dagbezoekers
zaterdag ca 69% =17.250 dagbezoekers
zondag ca 68% = 17.000 dagbezoekers

komen per dag uit op:
vrijdag ca 59.750
zaterdag ca 59.250
zondag ca 59.000
[+] 1 user says Thank You to Eddie Bass for this post
Reply
(05-06-2023, 15:08)Jizzlobber Wrote: https://kink.nl/app
Muziek is verboden...
Eender welke manier
Reply
(06-06-2023, 17:33)Eddie Bass Wrote: Laatste 1000 weekend tickets!

weekend ticket Alert op de sociale kanalen 98%, rond 42.000 bezoekers
vrijdag ca 71% = 17.750 dagbezoekers
zaterdag ca 69% =17.250 dagbezoekers
zondag ca 68% = 17.000 dagbezoekers

komen per dag uit op:
vrijdag ca 59.750
zaterdag ca 59.250
zondag ca 59.000
Skydeck niet mee gerekend, nog zeker +600 op vrijdag en +600 op zaterdag, dan is het Wilhelmina Skydeck uitverkocht
Reply
woonde hier iemand in de buurt van pinkpop?
Reply
Eddie Bass aka Dennis.
Reply
mogelijk zak ik 3 dagen af...
maar liefst met mijn VW bus die ik dan ergens kan parkeren en in overnachten...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)