Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geruchten en kanshebbers Pinkpop 2023
#76
Maar wat is het huidige Pinkpop publiek? Steeds meer toch het kermis en braderie volk, dat een jaarlijks uitje heeft. Paaspop XL of zo.
Reply
#77
Paaspop is marginaliteit met een vleugje ironie. En vlogs.

Pinkpop is... het soort festival waar je automatisch boomer van wordt.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#78
Voor het eerst sinds 1981 twijfel ik nu al of ik wel naar Pinkpop wil gaan. Ja, de Editors vind ik leuk, maar heb die ook al 10+x gezien en daar zit ik bepaald niet op te wachten. Pink en Williams vind ik gewoon niets aan. Aan de andere kant, lig ik dan wel op tijd in mijn tentje.
Reply
#79
Pinkpop is meer families en tieners, en overgebleven 40 plussers
Reply
#80
Ik zie de live registraties met alle Henks en Ingrids alweer voorbijkomen. Met allebei zo'n mouwloos shirt, roze zonnehoed op en lekker meeblèren met Robbie en Pink. Met een Oekraïne vlaggetje neptattoo op de blote bovenarm.
Reply
#81
(28-10-2022, 09:28)Timothy\s Monster Wrote: Ik zie de live registraties met alle Henks en Ingrids alweer voorbijkomen. Met allebei zo'n mouwloos shirt, roze zonnehoed op en lekker meeblèren met Robbie en Pink. Met een Oekraïne vlaggetje neptattoo op de blote bovenarm.

Je vergeet de eendagskleur in de haren en roze vingernagels.
Reply
#82
Wel lekker consequente boekingen. Kort, pittig, gek kleurtje in het haar, en alles heel erg wit.
Reply
#83
(28-10-2022, 09:33)Gunnar Wrote: Wel lekker consequente boekingen. Kort, pittig, gek kleurtje in het haar, en alles heel erg wit.
Ik word er nu al opgewonden van!
Reply
#84
Er waren meer dan 50 nieuwe berichten in de famillie groepsapp dus toen wist ik al dat Pinkpop iets aangekondigd had.
[+] 2 users say Thank You to Gerblansky for this post
Reply
#85
Beide vind ik toffe artiesten en wel bij Pinkpop passen maar beide op dezelfde editie vind ik wel wat veel van het goede. Bovendien, welke derde headliner past hier nog bij? Guns n Roses misschien?
Reply
#86
Rammstein of Green Day, maar dat zijn momenteel geen opties natuurlijk.
Reply
#87
Rammstein sowieso niet. Die staan volgens mij nooit meer op festivals (in de toekomst).
Reply
#88
Muse of Coldplay passen ook wel tussen deze pop-namen.
Reply
#89
(28-10-2022, 10:15)metal bouwie Wrote: Beide vind ik toffe artiesten en wel bij Pinkpop passen maar beide op dezelfde editie vind ik wel wat veel van het goede. Bovendien, welke derde headliner past hier nog bij? Guns n Roses misschien?

Krezip.
Reply
#90
Taylor Swift? Of is die show in België Benelux exclusive? Edit: o nee, dat was in 2020 en ging niet door.
Reply
#91
Arctic Monkeys zou ik wel een mooie vinden. Moet half Graz naar PP.
Reply
#92
(28-10-2022, 10:54)Uplift Wrote: Arctic Monkeys zou ik wel een mooie vinden. Moet half Graz naar PP.

Staan ze al in Londen.
Reply
#93
(28-10-2022, 10:54)Uplift Wrote: Arctic Monkeys zou ik wel een mooie vinden. Moet half Graz naar PP.

Ik heb blijkbaar gemist dat AM ergens het niveau ergelijk-3FM bandje ontstegen is?
Reply
#94
(28-10-2022, 11:23)Gerblansky Wrote:
(28-10-2022, 10:54)Uplift Wrote: Arctic Monkeys zou ik wel een mooie vinden. Moet half Graz naar PP.

Ik heb blijkbaar gemist dat AM ergens het niveau ergelijk-3FM bandje ontstegen is?
Dat heeft het ook niet. Kan nog steeds in één adem genoemd worden met Kensington.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
#95
(28-10-2022, 11:23)Gerblansky Wrote:
(28-10-2022, 10:54)Uplift Wrote: Arctic Monkeys zou ik wel een mooie vinden. Moet half Graz naar PP.

Ik heb blijkbaar gemist dat AM ergens het niveau ergelijk-3FM bandje ontstegen is?

Graz wordt ouder.
Reply
#96
(28-10-2022, 11:00)Roel87 Wrote:
(28-10-2022, 10:54)Uplift Wrote: Arctic Monkeys zou ik wel een mooie vinden. Moet half Graz naar PP.

Staan ze al in Londen.

Als ze überhaupt festivals gaan doen, blijft alleen DTRH nog over als optie in NL.
Reply
#97
pfff
al weken verhalen over de grootste namen.
en dan komen ze met dit aan???!!!!!
tegenvallertje hoor
Reply
#98
De grootste namen kwamen sowieso niet op Pinkpop, want daar kan Mojo beter mee cashen via losse shows.
Reply
#99
Dit past gewoon bij pinkpop
Reply
Ik hoop dat ze wat namen van dit affiche pakken, dan zou ik nog overwegen om te gaan.

https://isleofwightfestival.com/news/202...s-and-more
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)